Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttäviä vanhoja kavereita...

Vierailija
22.03.2012 |

joo, tää on taas tämmönen tylsistyneen kotiäidin purkaus elämän "suurista murheista", mutta ärsyttää ihan vietävästi feisbuukissa jotkut vanhat kaverit vuodelta miekka ja kirves, jotka pitkin hampain hyväksyin kavereiksi siinä missä muutkin koulukaverit...

Kun joo, joskus oltiin läheisiä, ei enää. Ollaan kasvettu jotain 20 vuotta erillemme ja sit yhtäkkiä nämä tyypit haluais elvyttää vanhaa ystävyyttä ja vaihtaa kuulumisia. En jaksais ees vastata niiden fb email-uteluihin mitä mulle kuuluu, mielummin vaikka kirjoitan vauva foorumiin tälläisen turhan avautumisen. :D

Sit toisaalta haluais olla kohtelias, mut ei vaan riitä aikaa eikä energiaa kaikkien ihmisten huomioimiseen. Mulla on nykyiset ystävät, joille hädin tuskin riittää aikaa perheeltä ja työltä. En vaan jaksais alkaa sit enää sen päälle elvyttämään mitään vanhoja suhteita. Puuh.

Ja ehkä on yks juttu mikä siellä taustalla kaivelee... itse vakiinnuin ja perustin perheen yli 10 vuotta myöhemmin kuin kotipaikkakunnalle jääneet frendit. Kun olin villi sinkku, ja nämä muut perheellisiä, sain usein tuntea etten enää kelpaa kaveriksi ja minusta puhutaan seläntakana pahansuopaan sävyyn. Silloin otin etäisyyttä. Nyt kun olen myös turvallisesti perheellinen, hyvässä ammatissa jne, kelpaisinkin taas kaveriksi. Tuli vain sellainen olo että jos en kelvannut "pahimmillani", eivät he ansaitse minua ystäväksi "parhaimmillanikaan", enkä itse häpeä sinkkuaikojani yhtään. Se oli oikein mukavaa.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse levitellä yksityiselämääsi siellä kenellekään. Älä vastaa noihin viesteihin. Ei tarvitse olla yhteydessä ihmisiin, joihin ei luota tai joista ei pidä.

En ole itse ollenkaan fb:ssa mm. siksi, että pidän jo muutenkin yhteyttä niihin ihmisiin, joista pidän ja joiden seurassa viihdyn. Yhteys muihin ihmisiin on ihan syystäkin katkennut. Miksi pitäisi elvytellä sellaisia ihmissuhteita, jotka eivät toimi? Koko ajan tulee uusia tuttavuuksia ihan tosielämässä ja ne ovat paljon kiinnostavampia kuin jotkut vanhat koulukaverit.. Menneisyyden voi jättää menneisyyteen, katse tulevaan! Rohkeasti vaan ap joko jätät vastaamatta viesteihin tai sitten vaan ilmoitat, että olet vain ammattihenkilönä fb:ssa.

Vierailija
22/23 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun tarvitse levitellä yksityiselämääsi siellä kenellekään. Älä vastaa noihin viesteihin. Ei tarvitse olla yhteydessä ihmisiin, joihin ei luota tai joista ei pidä.

En ole itse ollenkaan fb:ssa mm. siksi, että pidän jo muutenkin yhteyttä niihin ihmisiin, joista pidän ja joiden seurassa viihdyn. Yhteys muihin ihmisiin on ihan syystäkin katkennut. Miksi pitäisi elvytellä sellaisia ihmissuhteita, jotka eivät toimi? Koko ajan tulee uusia tuttavuuksia ihan tosielämässä ja ne ovat paljon kiinnostavampia kuin jotkut vanhat koulukaverit.. Menneisyyden voi jättää menneisyyteen, katse tulevaan! Rohkeasti vaan ap joko jätät vastaamatta viesteihin tai sitten vaan ilmoitat, että olet vain ammattihenkilönä fb:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suakin kiinnostaa näköjään ap:een asiat niin paljon että luit tän ketjun ja kommentoit. Melko tekopyhää väittää etteikö uteliaita ihmisiä olisi.

tottakai uteliaita ihmisiä on. Mutta ap:n kertomukset kuulostaa vähän oudoilta. Ap:n asiat ei sinänsä kiinnosta, hänhän on täysin tuntematon henkilö.