Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme pelleilyä tuo Salkkarit. Ikärajaksi nostettiin nyt K-12

Vierailija
22.03.2012 |

Mutta ei kai se ennenkään mikään lastenohjelma ole ollut?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/salkkareiden-kohujaksolle-korkeampi-ik…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haukkuvat Salkkareita roskasarjaksi eikä kukaan myönnä katsovansa sitä, mutta kuitenkin se pysyttelee vuodesta toiseen Suomen katsotuimpien ohjelmien listalla ihan kärkipäässä.

Vierailija
2/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei tule meidän telkkarista. Kyseessä on hirveän huonolaatuinen ja naurettava sarja ja ei , en ole tekopyhä..meillä katsotaan muita ikärajan rikkovia sarjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei tule meidän telkkarista. Kyseessä on hirveän huonolaatuinen ja naurettava sarja ja ei , en ole tekopyhä..meillä katsotaan muita ikärajan rikkovia sarjoja.

Ei kai se silloin mikään ihan surkeakaan voi olla?

Vierailija
4/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haukkuvat Salkkareita roskasarjaksi eikä kukaan myönnä katsovansa sitä, mutta kuitenkin se pysyttelee vuodesta toiseen Suomen katsotuimpien ohjelmien listalla ihan kärkipäässä.

niinhän se perinteisesti menee, että kukaan ei niitä mukamas katso ja on jotenkin noloa, jos katsoo, mutta kuitenkin melkein kaikki niitä ainakin satunnaisesti katsovat.

Vierailija
5/13 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se perinteisesti menee, että kukaan ei niitä mukamas katso ja on jotenkin noloa, jos katsoo, mutta kuitenkin melkein kaikki niitä ainakin satunnaisesti katsovat.

Itse kyllä myönnän katsovani tuota sarjaa ja on mielestäni hauskaa miten ihmiset haukkuvat minua sen takia. =D

Parasta oli kun yksi kaverini alkoi mussuttamaan noista salkkareista minulle ja eilen hän päivitti fb-statuksensa, jossa sanoi jääneensä koukkuun "Viidakon tähtösiin".

Jos salkkareita katsova on superjuntti, niin mikä on se, joka katsoo noita "viidakon tähtösiä"? Junttiuden multihuipentuma? =DD (ei en oikeasti ajattele noin, mutta ko. sarjan henkilöt ovat todella arveluttavia moraaliltaan ja elämäntyyleiltään.)

Hei mutta eiköhän kaikki saa katsoa mitä haluaa, kun näin aikuisia ollaan. Katsoohan jotkut sitä subilta tulevaa Tyhjätaskuja, vaikka siinä ei kumpikaan päähahmo tyttö osaa näytellä, saatika kävellä korkokengillä. Tai katsoohan jotkut pasilaa tai South parkkia yms. "piirrettyjä".

Makunsa kullakin. Ei se tee kenestäkään tyhmää, jos hän katsoo saippuasarjaa tai muuta vastaavaa ohjelmaa. Kaikki nyt eivät jaksa dokumentteja ja asiaohjelmia ja itse ainakin työpäivän jälkeen kaipaan jotain kevyttä, jonka aikana ei tarvitse ajatella. Olen etsivässä nuorisotyössä ja välillä nuorten kokemat asiat pyörivät liikaakin päässä.

Ja hui! Pelaan joskus pleikkariakin samasta syystä. =D

Vierailija
6/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salkkareilla on ollu ikärajana 12 ennenkin

Vierailija
7/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä jossain ongelmaperheissä, joissa ei muutenkaan säännöistä piitata.

Vierailija
8/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että monissa sarjoissa ikärajat vaihtelee sen sisällön mukaan? esim. Emmerdalessa on välillä ikäraja välillä taas ei.

Vierailija
9/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan lastenohjelma ollut mutta monissa perheissä laatuaikaa vietetään esim Salkkareiden parissa. Tai lapset tuijottaa yksin televisiota jotta vanhemmat saavat omiaan rauhassa touhuta. Nyt vastuuta siirretään vanhemmille ikärajaa nostamalla. Jos perheen pikku nico-petterit ja yezzicat sattuvat näkemään Supon siirtymisen oikosääristen kerhoon niin turha syyttää kuin itseään.

Vierailija
10/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakouluikäinen katsoo Salkkareita. Pääsääntöisesti toki perheissä, joissa lasten hyvinvointi ei aina ole ykkösjuttu. Mutta myös perheissä, joissa periaatteessa huolehditaan joidenkin normien mukaan lapsista.

Vierailija
11/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten se kahvilan räjähdys, elävänä hautaaminen, parvekkeelta tippuminen, annikan jokeen tippuminen, jne. Ja kuitenkin lähetysaika on melko aikaisin, kun kouluikäiset eivät ole vielä nukkumassa eikä kunnolla vielä edes iltatoimissaan.

Olisi edes puoli tuntia myöhemmin, niin olisi oikeampi lähetysaika.

No ne ysiltä alkavat CSI:t on kyllä kanssa aikamoisia ja niitäkin katsoo moni koululainen, etenkin yläkoululaiset. Että kyllähän telkkarista melkoisia vaikutteita saa, täytyy sanoa. Vaikka en itsekään ole mikään telkkarivastainen, vaan meilläkin katsotaan sitä ihan riittävästi.

Vierailija
12/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut kaikkien aikojen koskettavin kohtaus tai aihe? Perustele.

Peppi putoaa kaivoon

Ismon perheväkivalta

Paula arkussa

Ismo jää lumikelkan alle

Jenni vaihtaa vauvat

Sepon alkoholismi

Aleksanderin kuolema

Kentaurin räjähdys

Aaro putoaa parvekkeelta

Ken juoksee ratikan alle

Peppi myy itseään

Riku ajaa Ullan päälle

Aaro jättää Jennin palavaan asuntoon

Sepon sydänkohtaukset

Pikku Oona ampuu aseella

Isabella myrkyttää Helenaa

Topi kuolee huumeisiin

Sara putoaa koskeen

Pepin huumeidenkäyttö

Miian kuolema aivokasvaimeen

Annikan kohtalokas sukellus

Hannan kolari

Isabellan raiskausyritys

Lasse työntää Jirin parvekkeelta

Joku muu, mikä?

Vierailija
13/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten se kahvilan räjähdys, elävänä hautaaminen, parvekkeelta tippuminen, annikan jokeen tippuminen, jne. Ja kuitenkin lähetysaika on melko aikaisin, kun kouluikäiset eivät ole vielä nukkumassa eikä kunnolla vielä edes iltatoimissaan.

Olisi edes puoli tuntia myöhemmin, niin olisi oikeampi lähetysaika.

No ne ysiltä alkavat CSI:t on kyllä kanssa aikamoisia ja niitäkin katsoo moni koululainen, etenkin yläkoululaiset. Että kyllähän telkkarista melkoisia vaikutteita saa, täytyy sanoa. Vaikka en itsekään ole mikään telkkarivastainen, vaan meilläkin katsotaan sitä ihan riittävästi.

tajuavat kuitenkin että mikä on faktaa ja mikä fiktiota. Itse katsoin CSI:tä yläkoululaisena (ei hitto, minä en totu tuohon ylä- ja alakouluun, ne on asteita.) ihan vain siksi että se oli hauska sarja. En minä sieltä hakenut (ja tuskin kukaan muukaan normaali hakee) mitään vaikutteita siihen, miten toisen voi tappaa.

Sen verran vanhempien tulisi valvoa lapsiaan että tietävät lasten ymmärtävän että ne sarjat on fiktiota. Tiedän yhden tutun joka sai traumoja tomaateista, kun katsoi Tappajatomaatit liian nuorena ja hänen vanhempansa antoivat lastensa juoksennella teillä tietämättömillä.

Olen siis kyllä sitä mieltä että ei salkkarit pienten lasten ohjelma ole, mutta esim. ne yläasteikäiset voivat sitä katsoa.

(Teille rakkaat, jotka hoette ettei salkkarit ole minkään ikäiselle sopiva, että se on roskaa jne. niin menkää katsomaan sitä A-talkkia. Ihmiset hakevat sitä rauhallista hetkeä eri asioista ja itse esim. katselen salkkareita, koska sen aikana voi hyvin jättää aivot narikkaan. Tietenkään te että tuollaista toimintaa tarvitse, joten ette varmaankaan voi ymmärtää mitä tarkoitan tuolla.)

Vanhemmilla on se suurin päätäntävalta tuossa asiassa että mitä ohjelmia ne lapset katsovat.

Itse olen muuten aina ihmetellyt Päivien viemän esitysajankohtaa. No muutenkin kaikki Tunteet ja tuoksut, kauniit ja rohkeat sekä tuo päivien viemää, ovat omituisella esityspaikalla. Niissä on kuitenkin samoja aiheita kuin salkkareissa. Sillä vähän ihmettelen että miksi kukaan ei urputa noista? Päivien viemässähän vähän väliä joku tapetaan jne.

Vai tekeekö se niistä vähemmän urputettavia kun ne ovat englanniksi? =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän