Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä työkavereita, jotka ovat hanakoita huomaamaan muiden virheet, mutta

Vierailija
22.03.2012 |

itse eivät ota ikinä minkäänlaisia riskejä, tai laita todella itseään likoon työtehtävissä? Alkanut harmittaa töissä pari tyyppiä, jotka ovat aina suureen ääneen kannustamassa muita riskinottoon, mäkättävät sitten kun rapatessa roiskuu, ja lopuksi vetävät tällä taktiikalla pomojen huomion ja palkanlisät itselleen.

Luulisi, ettei tällä taktiikalla työelämässä pitkälle kuitenkaan pötki, vai pötkiikö? Näinkö tässä pitäisi itsekin alkaa toimia, että etenisi uralla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli työkaveri entisessä työpaikassa juuri tuollaien tyyppi, hän teki kaiken todella todella perusteellisesti käyttäen suunnattomasti aikaa ihan pikkujuttuihinkin ihan sen vuoksi, ettie kukaan pääsisi sanomaan, että hän on tehnyt virheen. Minä en tätä oikein ymmärtänyt, koska työmme ei nyt ollut mitään sellaista että joku olisi kuollut virheen vuoksi. Näin kun hän itse ei tehnyt virheitä, hän silmin nähden oli tyytyväine, jos sai minut kiinni jostan mokasta ja kävi useimmiten kertomassa vielä esimiehellekin tästä, että tämä moka ei sitten ole hänen syynsä. Samaa olen pohtinut, että onko tuo tyyyli se, jolla uraa luodaan menestyksellisesti? Olen sitä mieltä, että koska olen ihminen teen myös virheitä, aina niitä ei pysty välttämään kovan kiireen ym. vuoksi. Ilmeisesti pitäisi nysvätä loputtomiin varmistaen kaikki mahdollinen ja pitää itsestään hirveetä meteliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla