Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tunnusti olevansa homo, isä hylkäsi...

Vierailija
22.03.2012 |

Eli meillä on kotona nyt TOSI paha tilanne. Poikamme (18v) tunnusti olevansa homo. Itse sanoin, että hän teki todella rohkeasti, kun kertoi, eikä siinä todellakaan ole mitään pahaa. Hän on samanlainen ihminen kuin muutkin. Noh... Isän reaktio tässä onkin se ongelma... Poika vietti viimeyön kaveriporukassa yhden kaverin luona ja kun kerroin tästä pojan isälle (poika sanoi, ettei halua itse sanoa, sanoi, että minun pitää kertoa) hän sai kauhean kohtauksen, löi minua, haukkui huoraksi ja haukkui siitä, että olen kasvattanut huonosti pojan. Onneksi poika oli kavereiden luona, kun tämä tapahtui. Itselläni oli yövuoro ja tulin puoli kuudelta töistä. Siinä vaiheessa tajusin, että miestä ei löydy mistään. Päätin sitten nukkua yön yli, ja heräsin noin 45 minuuttia sitten, niin miestä ei vieläkään näy missään. Kaikki tavarat ovat kadonneet ja takassakin on poltettu jotain (en ole varma, mitä se on). Vihkisormus oli heitetty olohuoneen matolle, ja kirjahylly oli kaadettu. Poika on nyt koulussa. Nyt en ole tehnyt mitään muuta, kuin siivonnut ja itkenyt. Missäköhän mies nyt on? Miten pitäisi toimia? Anteeksi, jos kirjoitukseni on epäselvää...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole samanlainen kuin muutkin. Hän on håmå

Vierailija
22/22 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle ovea, ei ole rakkautesi arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän