Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni luulee että kahden lapsen kanssa kotona

Vierailija
22.03.2012 |

aikani kuluu lekotellen telkkarin ääressä karkkia syöden ja kavereiden kanssa chattaillen. lapset 1v 5kk ja 2kk. millähän saisin hänet tajuamaan asian todellisen laidan..joo tiedän, pitäisi jättää hänet vkonloppuna vaikka päiväksi hoitamaan lapsia..ei kuitenkaan houkuttele tämä vaihtoehto...jos laitan tietokoneen kameran päälle, pystyykö tallentamaan videota..? alkaa kyrsimään tämä touhu..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuaikaa lasten ja kodinhoidon parissa.

Eikö pieni viikonloppureissu kauempana asuvan kaverin luo olisikin juuri nyt paikallaan?

Vierailija
2/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään asialle tosissaan jotakin.

Uskotko, että se ukko katselis niitä sun nauhotuksias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat väärässä ja teillä molemmilla on väärä asenne.

Vierailija
4/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miehet ovat kotona lasten kanssa vain jonkun tunnin ja silloinkin on ruoka valmiina tai se tilataan jostain. Ei mitään pyykinpesuja, ruuanlaittoa, siivoamista jne. Sitten kun se mies on pidemmän aikaa niiden lasten kanssa ja joutuu kunnolla hommiin, tajuaa vasta ettei se kotona olo pienten lasten kanssa ole mitään juhlaa.

Vierailija
5/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tekemistä viikonlopulle, jo muutama tunti saattaisi tuoda jo vähän lisävaloa asiaan...ap

Vierailija
6/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kahdella ensimmäisellä lapsella sama ikäero enkä kyllä kokenut kotona olemista millään tavoin raskaaksi. Vasta kun kolmas lapsi syntyi siitä vuoden kuluttua ja oli vaativa koliikkivauva, niin arkikin muuttui haastavammaksi.

Vierailija
7/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helposti on.

Minä olin lapsemme kanssa ekan vuoden kotona ja mies kävi jonkin verran töissä. Nyt minä olen työelämässä ja mies hoitaa lasta kotona, ja olen jo muutamassa kuukaudessa unohtanut, miten vähän miehellä oikeasti on vapaa-aikaa kotona ollessaan. Olen töistä tullessani pettynyt, jos ei ole valmista ruokaa tai jos koko paikka on kuin sikolätti. Ilmeisesti alitajuisesti kuvittelen, että hänellä on älyttömän helppoa ja levollista koko ajan.

Vierailija
8/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tekemistä viikonlopulle, jo muutama tunti saattaisi tuoda jo vähän lisävaloa asiaan...ap

vaatii kyllä pidemmän ajan se sun poissaolos.

Vierailija
9/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkään lasten kanssa kotona päivät oli sitä härdelliä... kämppä sekaisin, ruoka sentään aina miestäkin odottamassa.

nyt mä olen töissä, mies edelleen samoin, mutta tänä talvena mies on joutunut olemaan paljon sairaiden lasten kansaa kotona.

Ja kun mä tuun töistä kotiin, niin olen omituisen yllättynyt siitä, että koti on sekaisin ja korkeintaan se ruoka tehty. Omituista, en tajua itseäni!

Vierailija
10/10 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä katsoo pyykkikonetta että vieläkö pyörii.

Avutonta on jos sulla tulee hiki kotona lomaillessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän