Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entinen esimies ja uusi duuni

Vierailija
05.03.2012 |

Heippa.

Olisko kellään tästä mielipidettä?

Olen ollut jonkinaikaa työpaikassa jossa meni pienesti esimiehen kanssa sukset ristiin. Jäin sairauslomalle masennuksen takia vieläpä siihen päälle ja nyt olen sitten ilmoittanut esimiehelleni että irtisanoudun.

Esimies tietää siis sairauslomani syyn ja myös sen että sain masennuslääkkeen, kun se sitä meni minulta kysymään ja minä hölmö vastasin myöntävästi.

Onko tällä esimiehellä oikeus mennä kertomaan uuteen työpaikkaani siitä että minulla on ollut pitkää sairauslomaa masennuksesta johtuen ihan vain vittuillakseen? Tiedän että esimies ei todellakaan pidä minusta ja on muutenkin aika hankalan oloinen maineeltaan.. Pelkään että juorut alkavat hänen taholtaan kulkea ja kohta en saa töitä enää mistään :/ en asu järin isolla paikkakunnallakaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on, tekeekö hän sen niin, ettet voi todistaa mitään.

Mutta kun saat uuden työpaikan, älä kerro siitä mitään entisen työpaikkasi suuntaan. Uudessa paikassa varmasti nähdään, miten asiasi hoidat. Sitä varten on koeaikakin.

Vierailija
2/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se ongelma onkin kun kerroin jo.. Se jotenkin ovelasti sitä kysyi ja.. no se tuli ilmi :(

Siksi pelkäänkin. Toisaalta tunnen kyllä mutkien kautta tämän uuden paikan pomon ja hän minut, että sinänsä he kyllä minut tietävät mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet noin helposti höynäytettävissä... Toivottavasti uus pomo ei kysele yhtään mitään siltä entiseltä pomolta.

Vierailija
4/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ei kysele kun olen jo saanut paikan.. Mutta sopimus allekirjoitetaan vasta ekana työpäivänä :// Sitä mietinkin vain että voiko tämä esimies vittuuksissaan mennä soittelemaan uuteen duunini kun kerran tietää paikan ja levittää ilkeämielistä juorua lääkityksestäni jollain "vaaraksi asiakkaille" verukkeella kun olen ollut sairaslomalla tms. En siis ole vaaraksi kenellekkään :D mutta siis mietin vaan että mitä kaikkea se voi ilkeyksissään keksiä.. VAi olenko jo vainoharhainen..

Tyhmä olo itsellänikin kun tulin vastanneeksi kun esimies kyseli että mihin meinaat suunnata jne..

Vierailija
5/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa paikassa en ole eedes kertonut että olen toisesta paikasta ollut saikulla asti, muuten kyllä kerroin minkälaista siellä oli meno ja minkälaista kohtelua sain.

En usko että ex pomosi sellaista menee sanomaan koska kyllä luulis sen tietävän lakiasiat että mitä saa kertoa ja mitä ei. Ja jos kuulet että on kertonut otat yhteyttä jonnekin ja kerrot että sinun asioita kertonut eteenpäin ilman sinun lupaa.

Ja kerran asutte pienellä paikkakunnalla niin luultavasti siellä ihmiset kyllä toisensa tuntee ja muutkin tietävät minkälainen ex pomosi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi