Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa teen äijälle kun sen kaikki paikat särkee! Menee hermot ainaiseen valitukseen.

Vierailija
21.03.2012 |

Ja ei, ei oo kyse mistään sairaudesta vaan siitä että mies vaan syö ja lihoo eikä liiku pätkääkään eikä syö terveellisesti.

Vittu mä en kestä!

Töiden jälkeen makaa sohvalla ja valittaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuommosta jaksaa kuunnella.

Vierailija
2/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta, mutta tänään muakin vitutti sama asia. mies tuli töistä, valitti, kun aina väsyttää, eikä mitään jaksa. kehotin häntä käymään lenkillä, kun ajattelin, että ulkoilma piristäisi ja mies alkoi samantien vinkua, että eiku ei polvet kestä. sanoin, että älä sitten rehki, vaan kävelet rauhallisesti metsäpolulla, ja tähän herra tivahti, että joka iltahan hän käy koiran kanssa lenkillä. joo käy. mä käytän koiran ensin pitkällä lenkillä sillä aikaa, kun mies pelaa jotain pleikkaa tai istuu netissä ja vähän ennen unia mies käyttää koiran postilaatikon vieressä pissalla, kun tämä ei vanhemmiten enää jaksa muuten koko yötä pidättää.

sanoinkin, että eipä se postilaatikolle löntystely mikään lenkki ole ja tuossa tuo mököttää vieressä. ja pelaa pleikkaa. ja haukottelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kestämään sairastelua

Vierailija
4/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan kestä sitä jos sattuu johonkin niin miks pitää valittaa eikö vaan voi kestää kuin mies eikä vinkua ku pikku lapsi.

Kauhee narina koko ajan.

Ja jos mulla on vaikka selkä kipee ja mainitsen siitä niin aivan varmasti mies alkaa luetella omia vaivojaan...

ap

Vierailija
5/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijälläs on huono pössis ja sä oot noin julma! Koittasit ennemmin piristää sitä, älä ole negatiivinen! Kysyisit jos voisit ottaa poskeen vaikka. Hyvät teot ja ystävällisyys yleensä palkitaan!

Vierailija
6/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mihin kaikkeen se vaikuttaa.

Kerrot, että tuet tapahtuvassa muutoksessa, syöt samaa kuin, ja lähdet mielelläsi lenkille hänen kanssaan.

Mutta jos tavat eivät muutu, niin on aivan turha ruikuttaa enää yhtään.

Kun mitään ei tapahdu ja ruikutus jatkuu, niin kerrot, ettet enää kuuntele narinaa, ja jos ei elämäntavat muutu tai narina lopu, niin lähdet.

Tuskin sinun oikeasti tarvitsee lähteä.

Vierailija
7/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopeta tuo akkamainen parku, kun et mitään terveytesi eteen tee!

Vierailija
8/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lenkkeilyt näin raskaana ollessa nyt ei vaan oo kauheen tehokkaita normaalikuntoiselle...

Mä en tajua kun sillä särkee jalata ja pää ja selkä ja ahdistaa ja kädet sattuu ja ei voi kävellä ku jalat tulee kipeeks, ei voi venytellä ku ei taivu ja sit sattuu selkä ja ja ja ...

Sillä vaan vatsa kasvaa ja kunto rapistuu.

En oo itekkään mikään laiheliini mutta en myöskään valita.

ap

Vierailija
9/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopeta tuo akkamainen parku, kun et mitään terveytesi eteen tee!

ap

Vierailija
10/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat sitä? Annat olkapään jota vasten voi itkeä. Tuet ja laitat ruokaa. Olet huolissaan ja näytät että välität.

Näin mun mies tekee minulle kun minä makaan sohvalla ja valitan. Tuntuu hyvältä ja helpottaa. :]