Miehen mukaan hänen serkkunsa "ryhtyi lesboksi" kun ulkonäkö ei riittänyt miehen saamiseen
Mies kuuli jokin aika sitten että hänen serkkunsa seurustelee naisen kanssa, ja tuo oli miehen huikean älykäs tulkinta asiasta
Kommentit (56)
Oikeassa on mies. Nainen valitsi lesbopuolen itsestään. On biseksuaali
Mies ahdisteli serkkua ja serkku kertoi olevansa lesbo jotta saa olla rauhassa.
Mistä olet moisen aarteen löytänytkin!
Kuulostaa kyllä ihan loogiselta tulkinnalta, koska täytyyhän naisen siis olla jotenkin viallinen jos ei saa miestä...
Mua on vähän huvittanut, kun parissa biisissä on ollut sellainen sanoitus, että nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja myöhemmin sitten nainen onkin paljastunut lesboksi. Eli ikään kuin ainoa tilanne, ettei nainen ole kiinnostunut juuri siitä miehestä, on sellainen, ettei nainen ole kiinnostunut muistakaan miehistä.
Susanna, se ei halunnut olla mun kaa, leikkasi kaljuksi päänsä ja naisen kanssa asustaa (Anssi Kela 1972)
Pari muutakin vastaavaa sanoitusta on, mutten muista niitä nyt.
Vähän ehkä ohis
Onko se muuten ihan normaali? Siis sun mies.
Usein näin on. Nainen kaipaa läheisyyttä ja ei niin kaunis ei sitä miehiltä saa tai ainakin jotakin uupuu.
mies52v
Kertoo aloittajan omasta tasosta, jos on itselleen tuollaisen miehen valinnut.
😂 voiko joku oikeasti ajatella noin?
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain sen miten vähän hän ymmärtää naisista. Tyytyyhän hänkin naisiin kun ei miestä saa vai?
Naispomo haukkui 9-luvulla Eva Dahlgrenin, kun tämä meni naisen kanssa naimisiin. Suuntaus oli kuulemma oma valinta ( oli ilmeisesti valinnut itse omansa).
En ymmärtänyt silloin sanoa, että Evan vaimo oli ollut useassa heteroavioliitossa. Kyseessä ei siis ollut mikään penispula.
Kyllähän sen ymmärtää että kaikenlaisia ajatuksia päässä vilisee mutta se ettei osaa kontrolloida sitä mitä suustaan päästää...
Vai oliko tuo "joska ei miestä saa" fiksuin perustelu minkä henkilö x keksi.
Vierailija kirjoitti:
Usein näin on. Nainen kaipaa läheisyyttä ja ei niin kaunis ei sitä miehiltä saa tai ainakin jotakin uupuu.
mies52v
Sinähän se olet just se oikea tekemään näitä analyyseja naisista...
Mun kaunis ja hoikka ystäväni jätti 15 v parisuhteen komean miehen kanssa, ja lähti pullukan naisen matkaan, ja on onnellisempi kuin koskaan. Miksi se niin teki, kun sillähän oli MIÄS, ja sillä on ollut koko elämänsä valtavasti vientiä MIÄSTEN keskuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain sen miten vähän hän ymmärtää naisista. Tyytyyhän hänkin naisiin kun ei miestä saa vai?
Naispomo haukkui 9-luvulla Eva Dahlgrenin, kun tämä meni naisen kanssa naimisiin. Suuntaus oli kuulemma oma valinta ( oli ilmeisesti valinnut itse omansa).
En ymmärtänyt silloin sanoa, että Evan vaimo oli ollut useassa heteroavioliitossa. Kyseessä ei siis ollut mikään penispula.
9-luvulla näihin asioihin suhtauduttiin paljon konservatiivisemmin.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Niin moni vähemmän kaunis nainen on kuitenkin miehen kanssa. Tämä naisen kanssa oleva nainen on vaan löytänyt itselleen oikean kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Miehen logiikka on kovin yksinkertaista.
Ai vieläkinkö tätä hoetaan? Mä muistan, kun olin noin neljäntoista vanha 90-luvun alkupuolella, ja mun kaveri esitti tämän teorian, ja mun teki mieli huutaa ääneen moisen tyhmyyden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vieläkinkö tätä hoetaan? Mä muistan, kun olin noin neljäntoista vanha 90-luvun alkupuolella, ja mun kaveri esitti tämän teorian, ja mun teki mieli huutaa ääneen moisen tyhmyyden edessä.
Mutta tyydyit vain kiristelemään hampaita nuorena butchrekkalesbon alkuna.
Vierailija kirjoitti:
😂 voiko joku oikeasti ajatella noin?
Voi kyllä. Monien mielestä kaunis nainen saa ja haluaa aina miehen, vaikka olisi lesbo. Rumemmat naiset joutuvat aina tyytymään yksinoloon tai alkamaan parisuhteeseen toisen naisen kanssa, vaikka olisivat heteroita. Ja tällä tavoin ajattelevia juntteja löytyy tasaisesti molemmista sukupuolista. Miehet tosin tuovat näitä oivalluksiaan äänekkäämmin esiin, naiset rajoittavat enemmän sanomisiaan siihen naisporukassa supatteluun ja kauhisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mua on vähän huvittanut, kun parissa biisissä on ollut sellainen sanoitus, että nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja myöhemmin sitten nainen onkin paljastunut lesboksi. Eli ikään kuin ainoa tilanne, ettei nainen ole kiinnostunut juuri siitä miehestä, on sellainen, ettei nainen ole kiinnostunut muistakaan miehistä.
Susanna, se ei halunnut olla mun kaa, leikkasi kaljuksi päänsä ja naisen kanssa asustaa (Anssi Kela 1972)
Pari muutakin vastaavaa sanoitusta on, mutten muista niitä nyt.
Vähän ehkä ohis
Mulle kerran yksi afrikkalainen äijä tiuskaisi "f**king lesbian b**ch" kun en innostunut herran iskuyrityksestä. Oli niin koominen tilanne, että rupesin nauramaan.
Toisaalta olisihan se mahtavaa, jos voisi tahdonvoimasta muuttua lesboksi. Kauniita ja fiksuja naisia on niin paljon enemmän kuin vastaavia miehiä.