Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(
Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.
Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.
Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!
Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..
Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?
Kommentit (667)
no voi hellanlettas! varmaan vetäisit ittes narunjatkoks jos sieltä patjan alta olis löytyny tissikuvia :DDD
No kyllä kannattaisi ajatella kumminkin että kyseessä on mies... Se on normaalia että miehet lukee auto aiheisia lehtiä. Ei se ole vakavaa. Eikä siintä heti voi päätellä että olisi tarvetta autoa vaihtaa. Kumminkin että autoja voi käydä koeajamassa vaikka ihan huvinvuoksi mies yksikseekin. Kyseessä on sama asia kuin itse luet naistenlehtiä.
Mua on painanut tämä asia jo vuosia, mutta siitä ei voi missään puhua. Kukaan ei kuitenkaan ymmärtäisi :(
Nyt mulla on semmoinen tunne, että teille mä voin tämän taakkani sanoa:
Mun miehellä on audi. quattro.
ihan naurattaa tämmönen... mitä ihmettä sä vauhkoot jostai lehdistä ku on isompiki "ongelma" nimittäin mies vois saada autoillessa orkun :O ja se vasta onki jotai.. mieti ku ukkos ajelee kohta koko aika jossai vaa siinä toivossa että tulis kerran elämänsä aikana ku taidat pimperonki rajottaa ukolta pois. jotai rajaa ton lehden lukemisen kanssa.. jätäppä ite kaikki lehdet joita luet nii pois, ja jos se nyt lukee autolehtiä nii ei pitäs olla mitää hätää koska haaveillahan saa vaikka lambosta tai mistä tahansa erikois autoista mut kuitenkaa niitä ei lähdetä ostamaan -.- työhän ootte ihan naurettavaa sakkia ja aivan yliammuttuja nää teidän lehti rajotukset :DDD mutta nyt kuitenkin parempi kieltää nuo autolla ajamiset ukolta kokonaa nimittäi lukekaas:
<a href="http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=995" alt="http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=995">http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=995</a>
tosta huomaatte että pahempi asia se ajaminen on...
Säälittävää toi teidän vauhkoominen autolehdistä :DD
Menkää itteenne , jos tämä ei ole oikeasti trolli, niin ei helvetti, mies voi lukea mitä sattuu, ihan vaan kiinnostuneisuuttaa, ei se tarkoita jos mies vaikka kadulla näkee toisen naisen että samantien pitäisi olla vaihtamassa tohon toiseen. Yrität raja miehen perustarpeita, siinä kun naiset käyvät "shoppailemassa", ja sit valitetaan kun ei ole rahaa mihinkään,vittu mitä menoa nykyään oikeesti. Kyllä nyt helvetti pitäs yks auto lehti ymmärtää, Vetää vain rajan siihen ettei uutta autoa millään lainalla tulla hankkimaan, ja sillä selvä "_"
Olen tätä ketjua seurannut, omahyväisenä, ei meillä vaan tuollaista voisi käydä. Eilen illalla kaikki sitten romahti kun miehen urheilukassista tipahti Tekniikan Maailma. Kysyin häneltä siitä ja lopulta myönsi, että hänenhän se on. Ei kuulemma ollut edes ensimmäinen kerta, kun oli sen ostanut. Miten meille voi käydä näin, en voi ymmärtää. Meillä on omakotitalo ja koirakin. Mies on nyt töissä ja minä kotona kun en yksinkertaisesti pystynyt menemään töihin. Pistin stereoihin soimaan 'Aikaan Sinikellojen' ja nyt vain itken, itken.. :'(
Mä olen jo monta vuotta joutunut kärsimään ensin autojen perään kuolaamisesta, onneksi sen alan lehtiä ei sentään kotiin tullut. Sitten tuli moottoripyörä. Ja nyt viimeisimpänä Kippari lehti kannetaan kerran kuussa meidän laatikkoon, ja viimeisintä numeroa on selattu jo hiirenkorville. Kaiken huippu oli se, että minä jouduin kaivamaan säilöstä viime vuotisia Kippari-lehtiä, se on jo aika nöyryyttävää.
Onneksi miestäni ei kiinnosta minun Moda- ja Novita-lehdet, ei edes huomaa, että sellaisia meille tulee.
15-vuotiaat ketjustä järkyttyneet megatosikot ja vajukit iiiiiisooon ryhmähaliin. Noin! Ja tässä kaikille tutit, näitä voitte imeä ja kohta tuntuu paremmalta!
Kai tämä on vitsi, kun kysytään onko tämä vitsi?
kysytään että onko vitsi kysyä onko tämä vitsi.
Menkää itteenne , jos tämä ei ole oikeasti trolli, niin ei helvetti
vai provonako kirjoittelet noita älyttömyyksiäsi tänne?
Ei hitto vieköön, mä en voinu lukea tätä juttua nauramatta!! mun mies lukee V8-lehteä ja kaikkia muitakin autolehtiä ja omistaa jopa auton, aatelkaa! tai oikeastaan omistaa tällä hetkellä 3 ja sit kaik autonraadot mitä pihas on! :D Ja aatelkaa mä luen kans niitä lehtiä!
No murheensa kullakin..
Nythän mä vasta tajusin, että mun poikaystävä kuuluu näihin moniongelmaisiin. Löytyy aivan uutta kallista polkupyörää, moottorikelkkaa, mönkijää ja lisäksi postilaatikkoon tipahtaa säännöllisin väliajoin JAHTI -lehti, jota pääasiassa poikaystävä lukee vessassa.. Meillä on myös asekaappi, jonka parissa vietetään paljon aikaa syksyllä. Pitää rassata niiiiiiin perusteellisesti ja tunnollisesti. Ei, tämä ei voi jatkua enää. Mä oon tähän asti yrittänyt ymmärtää kaikki nämä jutut, mutta tämän ketjun lukemisen jälkeen pitää nyt miettiä asiat uudelleen! Jos vaikka mä itte alkaisin ettimään sitä perheautoa... Haikaileeko täällä muut perheautoa vai onko täällä kaikki niitä, joiden miehet kaipaavat uudempaa ja parempaa (ehkä jopa nuorempaa) autoa? ;)
lapsia ja olkaa hyödyllisiä kansalaisia ni on vähemmän aikaa kirjotella tämmäsiä kunnon ihmisten keskustelu palstoille
Nyt on pihassa upouusi seiskapaikkainen Sharan automaattivaihteistolla, ja minä taas maha pystyssä että saadaan kaikki penkit täyteen! Tään on oikeesti rankkaa. Pelkään, että keksiikö mies joskus minibussit? Oon yrittänyt sanoa, että ei me sentään mitään lestoja olla, nää viis muksua saa luvan riittää!
Ei tuo mitään, mutta odotapas kun kiinnostuu ilmailusta ja kohta pihassa on Airbus 380. Siihen pitääkin hommata kunnon haaremi, että saa penkeille populaa.
Ei tuo mitään, mutta odotapas kun kiinnostuu ilmailusta ja kohta pihassa on Airbus 380. Siihen pitääkin hommata kunnon haaremi, että saa penkeille populaa.
tän on pakko olla huono vitsi. jokainen mies on kiinnostunut autoista. luulen et ihmettelisit enemmä jos jätkäs tilais demiä... sitä paitsi sulla pitää olla tosi huono itsetunto, jos tunnet että auto syrjäyttää sut :D vastaus kysymykseen ''mitä mä teen'': mee itsees. vaikka sitä alakautta...