Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(
Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.
Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.
Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!
Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..
Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?
Kommentit (667)
tuota jonkun aiemmin mainitsemaa Anonyymit Autoilijat - ryhmää. Törmäsin siihen, kun etsin appiukolle "En löydä vilkkua mersustani" - tukiryhmää. Ihan asialliselta vaikutti, ja näytti olevan samaa porukkaa molemmissa. Toi appiukon elvm-ryhmä oli aivan mahtava. Sieltä sai henkilökohtaisen tukihenkilön. Lempeän kärsivällisesti hän ajoi appiukon kanssa samaa liikenneympyrää ympäri yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes appi oli sekä fyysisesti, että henkisesti valmis laittamaan vilkun päälle ympyrästä poistuessaan. Tulokset olivat mykistäviä ja muuttivat hänen elämänsä pysyvästi paremmaksi! Joten rohkeasti vaan painostamaan miestä noihin ryhmiin, ja voihan sinne kaksistaankin mennä. :)
Olen lukenut äivän äimän käkenä näitä juttuja tähän liittyen.Satuin ihan vahingossa tänne sivulle. Oottako te ihan tosissanne, että miehenne ei saa lukea lehtiä???Luetta itekkin kuitenkin jotain naisten lehtiä, entäs jos miehenne kieltää teiltä sen?Mitä lehtien lukemisesta haittaa on?Toki iskee välillä autokuume tai vastaava ja joskus niitäkin on vaan vaihdettava, jos halutaan ,että perhe ajaa turvalisella autolla.Itsekin kuitenki luette vauvalehtiä ja voi iskeä vauvakuume.Kyllä itelläkin haluttaa välillä auto vaihtaa ja oonpa aatellut moottoripyörän laittoakin.Kerran täällä eletään.Sen verran oon elämässä oppinut, että ei liikaa saa toista rajoittaa, voi siinä käydä kohta niinkin että tulee akan vaihto!Todella naurattaa :)
Satuin ihan vahingossa tänne sivulle. Oottako te ihan tosissanne,
Miten tyhmiä te olette jotka ette tajua että tämä aloitus on täysi parodia?!
Ei viddu Mage :DDDD JÄTKÄ TROLLAS IHAN KUNNOLLA :DDDDD TÄÄ MENEE E/B/INIIN. TROLOLOLOLO ANONYYMI ON LEGUAANI :DDDD
Meidän perheessä minä (nainen) olen se, joka katselee netistä autoja. Mies on järkevä ja toppuuttelee muakin. Onneksi luin tämän viestin ja nyt tajuan hakea itselleni apua. Lehtiä en tilaa, mutta nettipalveluista katselen. Piti jo tehdä lapsiakin, että saisi "hyvällä syyllä" vaihtaa autoa. Mies kärsii, kun haluaisin vain ajella aina erilaisella autolla, en ole yksiautoista lajia. Mä en ymmärrä, miten mieheni kestää minua!
Aloitukselle pitäisi antaa Frontside Trollie-palkinto!!!! :DDDD
Mä toivon että tää viestiketju on ihan läppä vai onko oikeesti olemassa noin pahoja pirttihirmuja :D
Hei eihän nuo lehdet oo mitään. Yks todella sairas tapahtuma pitäis kieltää miehiltä, nimittäin American Car Show. Siis voi oksennus mitä ne siellä tekee...
Mähän sanoin mitä tapahtuu kun pistetään tänne yksikin arveluttava linkki. Heti menee koko keskustelu asiattomaksi provoiluksi. Ettekö te koskaan opi?
56
Mä toivon että tää viestiketju on ihan läppä vai onko oikeesti olemassa noin pahoja pirttihirmuja :D
Ehkä valo syttyy tunneliisi. Valoa kohti!
Patjan alla jemmassa moottorilehti!! Olisit nyt ottanut kuvan siitä tilanteesta. Mä yleensä otan vastaavista:)
Kuva on hyvä olla todisteena jos oikeuten asti mennään.
Joo, kiitti vaan ap:lle kun laitoit tuon linkin. Se varmaan oli se, joka houkutteli tämänkin miehen tänne palstalle. Kohta alkaa täälläkin olla ihan "normaalia" että haaveillaan uusista autoista ja kuolataan niiden perään.
Ja kun tämä sallitaan, niin mitä seuraavaksi? Veneet?! Harley Davidsonit?!!!!
Itsehän olen nykyään lehtidiileri. Myyn käytettyjä autolehtiä kovalla hinnalla miehille, joiden vaimot eivät anna ostaa kyseisiä lehtiä. Kuumottavaa hommaa, saa koko ajan pelätä että vihaiset naiset saisivat tietää pikku bisneksistäni. Hyvät rahat sillä saa ja kohta lehtirahat riittävät jo uuden Subarun ostoon.
Kuten meistä niin moni riippuvaisen läheinen on huomannut, on joillekin todella vaikea hakea apua ongelmaansa. Silloin ensimmäinen reaktio siihen, että joku ottaa asian esille, on AGGRESSIIVISUUS, MUIDEN (NAISEN) SYYTTELY, ASIAN VÄHÄTTELY JA VIAN ETSIMINEN MUISTA. Kuten näistä monista viesteistä näkee, huolestuttavan moni suhtautuu tähän vakavaan asiaan juuri näin. He ovat vielä siinä primitiivireaktioiden vaiheessa, jossa oman ongelman tunnustaminen ja siitä vastuun ottaminen tekee liian kipeää.
Kaikki te, jotka meuhkaatte, että aloitus on trolli, käytätte asiatonta kieltä, uhkailette aloittajaa jne. HAKEKAA APUA!! Lähetteen AA:n ryhmään voi saada esimerkiksi Liikenneturvan tai Trafin kautta. Myös paikalliset autokoulut jakavat esitteitä tästä ryhmästä. Tehkää se läheistenne ja itsenne vuoksi.
Ja kerrotaan että LÄPPÄÄ ON ALUSTA ASTI! Ja silti täällä ihmiset kyselee ihan vauhkona että ootteko tosissanne!? No juu ei kukaan ole ollut tosissaan. *takoo päätä seinään*
kuulostaa tosi rankalta tehdä noin monta lasta! Oletteko harkinneet adoptiota? Käsittääkseni tila-auto edistää adopitolapsen saamista mm. Kiinasta ja Nepalista.
Kuten meistä niin moni riippuvaisen läheinen on huomannut, on joillekin todella vaikea hakea apua ongelmaansa. Silloin ensimmäinen reaktio siihen, että joku ottaa asian esille, on AGGRESSIIVISUUS, MUIDEN (NAISEN) SYYTTELY, ASIAN VÄHÄTTELY JA VIAN ETSIMINEN MUISTA. Kuten näistä monista viesteistä näkee, huolestuttavan moni suhtautuu tähän vakavaan asiaan juuri näin. He ovat vielä siinä primitiivireaktioiden vaiheessa, jossa oman ongelman tunnustaminen ja siitä vastuun ottaminen tekee liian kipeää.
Kaikki te, jotka meuhkaatte, että aloitus on trolli, käytätte asiatonta kieltä, uhkailette aloittajaa jne. HAKEKAA APUA!! Lähetteen AA:n ryhmään voi saada esimerkiksi Liikenneturvan tai Trafin kautta. Myös paikalliset autokoulut jakavat esitteitä tästä ryhmästä. Tehkää se läheistenne ja itsenne vuoksi.
Meidän mies läpäisi juuri En löydä vilkkua mersusta-kurssin ja ilmoittautui ihan itse nyt AA:han. Nyt tuntuu että elämä ehkä voittaakin. Ymmärsi miten oli tuhoamassa tän suhteen ja heräsi. Voimia teille siskot, pysykää lujana niin se palkitaan!
tämäkin huoli nyt historialliseen viitekehykseen, niin mammat saa vähän suhteellisuudentajua.
Miettikääpä, mistä miehet haaveilivat ennen autoja. Niin, hevosistapa juuri! Sekö ois sitten parempi vaihtoehto? Uskon, että autot on kuitenkin pienempi paha.
t: historian harrastaja.
Miksi olet ylipäätään kieltäny miestäsi lukemasta auto-lehteä? Naurettavaa nostaa haloo tälläisestä. Entä jos patjan alla olisi ollut Jallu? Seko olisi ollut sit normaalia ja tervettä? Sehän onkin ihan hirveää jos mies lukee uusista autoista ja näkee niiden kuvia. Puhut kuin miehesi olisi pettänyt sinä jonkun siinä lehdessä olevan auton kanssa. Ajtteletko vain omaa napaasi`? entä jos miehesi ei halua etelänmatkalle vaan uuden auton?
Eihä se lapsen teko yksin miehen homma oo. Sen mitä mie oon käyny terveystiedon tunneilla ja ihmisistä tiiän ni siihen lapsen teko hommi kuulu mies ETTÄ nainen. Mikset oo käyttäny esim. ehkäsyä? Käyny laittaa piuhat kii.. Ei se ehkäsy kuulu vaa miehelle, naisen pitää huolehtia siitä ihan samalla tavalla.