Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(
Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.
Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.
Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!
Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..
Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?
Kommentit (667)
Pitäisi ostaa kunnon muskelivene ja helvetillisen vahvat peräprutkut sinne pörisemään...
Onneksi valitsin aikanaan paremmin. Sanon vaan, että ootte sitten lapsiakin tehneet noiden kanssa? Kiva... Tosin, oon mä kuullut joistain perheellisistä miehistä, jotka käyvät autonäyttelyissäkin. Siis jossain messukeskuksessa tms. Sanonpa vaan voi tsiisus niitäkin vaimoja :(.
tunnustaa tosi-asiaa itsellesi, mutta sunkin miehessä tämä sama asia on olemassa ihan jossain syvällä sisimmässä. Kyseessä on miehillä aivan synnynnäinen, geeneissä oleva vietti ja jotkut vain hallitsee sitä paremmin kuin toiset.
Ootko esimerkiksi seurannut koskaan taaperoikäisiä poikia. aika moni sanoo "prrrrruuuuuuuum pruuuuuuuuumm". ei ne voi mitään sille.
Mutta tietysti täytyy niin poikia ja kuin miehiäkin ohjata määrätietoisesti kohti sivistynyttä ja kypsää käytöstä, vaikka välillä tietysti se tuntuu ihan turhalta.
Onneksi valitsin aikanaan paremmin. Sanon vaan, että ootte sitten lapsiakin tehneet noiden kanssa? Kiva... Tosin, oon mä kuullut joistain perheellisistä miehistä, jotka käyvät autonäyttelyissäkin. Siis jossain messukeskuksessa tms. Sanonpa vaan voi tsiisus niitäkin vaimoja :(.
joo, en todellakaan valinnut sellaista miestä joka lukee autolehtiä. Mutta vuosien saatossa siitä vaan tuli sellainen :( Ensin teki sitä salaa, sitten jätti niitä puolihuolimattomasti vaikka makkariin näkyville... Nykyään en jaksa enää välittää. TUntuu niin turhauttavalta mutta minä en voi tehdä tälle mitään, mies ei kuuntele puhetta. Ei tämän takia viitsisi perhettäkään hajottaa!
Elämä saattaa opettaa sinuakin jossain vaiheessa, ei se aina mene niinkuin parikymppisenä suunnitteli.
Hei haloo... Kyllä miehilläkin pitää olla jotain kiinnostuksen aiheita. Ja kyllähän me naiset luetaan sisustuslehtiä, kauneuslehtiä, vauva lehtiä yms. Niin miksi miehet ei voi lukea auto yms. lehtiä? Jos mies on kiinnostunut autoista, niin sitten sovitte pelisäännöt siihen... Esim. säästää eka puolet jonkin auton hinnasta ja si voi vasta ostaa sen... Tai et vuodessa käyttää vaan "lelun" remppaamiseen tietyn verran rahaa, ja et sitä rahaa jää sitten muuhunkin esim. etelän matkaan.
Mies on vaan terve jos hänellä on muutakin elämää kuin perhe... Hyvässä harrastuksessa saa purettua paineita ja si voi tulla hyvällä tuulella kotiin vaimon luo...
Ja naisella pitäisi myös olla jotain muuta elämää... Esim. ratsastus, ompelukerho tai mikä ny kiinnostaa...
jotka olette jakaneet kipeät kokemuksenne kanssani. Tuntuu hyvältä, että tämä tilanteeni on koskettanut niin monia. Jotkut eivät ole ehkä aivan tajunneet, miksi olen niin pois tolaltani. Laitan tähän yhden linkin sitä matskua, mitä mieheni yksikseen lueskelee, niin ymmärrätte ehkä paremmin tätä tilannettani.
Tässä tää linkki (EI HERKILLE!!)
http://www.nettiauto.com/uudet-autot/mitsubishi/pajero/82007
Kattokaapa hintaa. Ja kulutusta. Siinä hymy hyytyy vaikka ois kuinka ymmärtäväinen. :(
ap.
Teen ilmoituksen asiattomasta viestistä.
Ettekö tajua, että jos tänne laitetaan taas tommosia linkkejä, niin täällä on kohta taas lauma pervoja miehiä kuolaamassa niitä? Just päästy niistä eroon sen alapääketjun jälkeen! Miettikää mitä teette!
Mä löysin v8:in jemmasta meidän siivouskomerosta :'( mun mies on ihan hard core, olen syvästi järkyttynyt. en tiedä voinko jatkaa tätä parisuhdetta enää. taidan pakata kamani ja lähteä.
ja kuuluu jokaisen normaalin miehen nuoruuteen ja myöhempiinkin vuosiin. Siinähän sitä saa peilata omia fantasioitaan. Perämoottorilehti taas - jos sellaisia löytyy, oisin tosi huolissani siitä onko mies oikeasti hetero. Monet on tuon lehden kautta löytäneet sen tukahdutetun puolen itsestään, ja siihen on loppunut avioliitto naisen kanssa. Hirveä shokki monelle. Siitä ei vaan saa puhua!
Meillä mies taas on joskus vihjaillut siihen suuntaan, että voitaisiin lähteä autonäyttelyyn YHDESSÄ joku sunnuntai...! En nyt oikein ole varma, käsitinkö silloin oikein nuo "vihjailut" vai kuvittelinko vaan. Tuli kyllä tosi outo olo moneksi viikoksi, mutta en ole tohtinut ottaa asiaa sen kummemmin puheeksi. Itseäni asia lähinnä puistattaa, mutta jos mieheni saisi siitä kicksejä, niin en tiedä pitäisikö suostua, kerran. En ole kuitenkaan itse noihin autoihin suuntautunut millään tavalla.
Eksyimme kävelyllä autokaupan pihalle. Miehen mukaan navigaattori opasti vahingossa. Arvatkaa uskoinko. Siinä sitten, sattumalta olikin autonäyttely. Miehen mukaan taas sekin sattumaa.
Sii nä se sitte silitteli kiiltäviä peltejä ja mumisi jotain. En ollut olemassakaan miehelle silloin. Käännyin hetkeksi katsomaa toisaalle ja hups! auton nokkapellille ilmestyi tahra. Mulkasin miestä kysyvästi joka punehtui ja söpötti jotain linnunkakasta, Minä se lua oikein pitää? Tasan tunnistin sen tahran koostumuksen perusteella. Arvaatte varmaan.
Kilarit sain tietenkin. Pettymyksen kyyneleet silmissäni pyyhkäisin tahran hihalla ja kirmasin kotiin niin nopiaan kuin vain pääsin..
3 päivää mykkäkoulua, en pääse asiasta yli..
tosi iso kyynel... kyllä mäki runkkaisin autolehdelle jos sellanen tulis, ja varsinkin vanhoille autoille...
lätkäkassin sivutaskusta?
Hyvä puhtaus -lehtiä.
JA sisällä laukussa oli mattopiiska ja moppi. Siis, mieheni on tähän asti valehdellut käyvänsä pelaamassa lätkää, mutta onkin salaa joku siivousaddikti!!!
(Tunnenko enää koko miestä, mitä teen, tuleeko ero???!!!)
on hyvä diili. Ja tosi tavallinen; kuten kaikki on huomanneet, niin ei se ole sattumaa, et perheeseen tulee yhtä aikaa sekä vauva että tila-auto...:D Siinä molemmat saa mitä haluaa, ja mieskin lopettaa sen mussutuksensa pariksi vuodeksi.
kohta sieltä patjan alta löytyy laminoitu ase & erä-lehti, sitten tiedät että peli on menetetty kokonaan, riippuvuus vaatii vähintään land cruiserin, eihän sitä hirveä saa muuten rahdattua sieltä mättäältä ja silmät kiiluen vongataan tappamaan tai tappamisharjoituksiin joka viikonloppu. Nää on niin surullisia tarinoita. Jenkkimammojen palstalta luin, että pahiten sairastuneet ovat ostaneet Hummerin ja talo pantu pantiksi riippuvuuden rahoittamiseksi. Ei siinä lapset paljoa vaa'assa paina kun pitää saada uutta peltiä pihalle..
Nyt tiukkana ettei homma luisu teillä ihan metsikköön..
Ja minun mies tilaa GTI-lehteä ja meille on sentään lapsiki tulossa!! :D:D:D:D HOH HOIJAA!! EIkö teillä oo suurempia murheen aiheita. Kieltääkö teidän miehet teitä esim. shoppailemasta, kyläilemästä, kokkaamasta :D Kasvakaahan aikuisiksi t. 20v ja kypsä! :D
Taitaa olla tän ketjun tyttöjen omat alapäät aikas homeessa. Voiks olla näin paljon provojuttuja? Eihän tuo ole todellista että joku nainen on huolissaan jos mies lukee autolehtiä.
Nyt ei tule uni silmään ensi yönä. :( Pitää vaan kädet ristissä toivoa, ettei meille käy noin joku päivä.
Tosta tila-autoilusta kannattaa kyllä olla huolissaan. Meilläkin mies sellaisen halusi, ja sitten kun sellaisen sai, oli niin uhoa täynnä että pukkas mut tiineeksi. Ei siinä mitään, vauva autosta, mutta kun mies uhosi niin että pukkas tuplat tulemaan... Tossa ne nyt pötköttää.
tuntuu, että tämä ketju avaa kaikki vanhat arvet..
Siitä on nyt kaksi vuotta, kun löysin miehen tavaroista Tractor-lehden. Noh, soitin miehelle töihin, mutta kun en järkytykseltäni pystynyt puhumaan, niin mies tuli kotiin katsomaan olenko kunnossa.. Enkä todella ollut! siitä sitten lähdettiin hiljalleen keskustelemaan, kun vähän pystyin rauhoittumaan. Mies tunnusti tietysti koko jutun.. Jopa sen, että lehti oli pitänyt tilata ulkomailta asti. Kotimaassa vain harva harrastaa näin kinkyjä juttuja..
Nyt kaikki on ollut jo hyvin jonkin aikaa, eikä tapaus ole toistunut. Mutta haluan tämän kokemukseni jakaa niiden kesken, jotka olette ottaneen maalta kaupunkiin muuttaneen miehen! Riski on aina olemassa, vaikka sitä ei haluaisi itselleen tunnustaa!