Eilisessä Iholla -sarjassa kun Maria ja Reino tuli iltamenoiltaan kotiin,
niin oliko lastenvahti jättänyt Fidelin yksin nukkumaan kun näytti ihan siltä, että Maria soitti kotiin tultuaan tälle lastenhoitajalle ja kiitti häntä..?
Kommentit (26)
Niin, narsisti on harvoin se joka kiroilee, huutaa, kipuilee ja itkee kameralle. Vaan useimmin se, joka vaikuttaa siltä ns. normaalilta. Tällä en tarkoita silti, että Mariakaan olisi narsisti.
telkkarissa tuota sikamaista kohtelua.
Musta se on outoa.
kun siitä on täällä niin kohkattu. Rupes ärsyttämään ne ihmiset niin, ettei tartte tosiaan enää katsoa. En näe mitään mielenkiintoa seurata ventovieraiden tilitystä kameralle.
Ja se Reino - tsiisus mikä tyyppi! Tosin ei se vaimokaan sen parempi ollu, se on niin epäaito ettei tosikaan. Oli pakko lopulta nauraa niitten käytökselle, se oli niin infantiilia ja typerää! Ja tollainenko sit kiinnostaa ihmisiä ihan oikeasti?
kerran olen katsonut, juurikin tämän jakson. Marialla on kiltin tytön syndrooma ja se Reino, voi kauhistus, voiko tuollaista ihmistä olla olemassakaan? Jotenkin tuntuu, että sen täytyy esittää tuota kusipään roolia, eikai kukaan sentään noin kauhea voi olla vaimolleen ja vielä raskaanaolevalle vaimolleen?
puoliks italialainen ja mistäs se Isis (vai mikäsenytoli) on kotoisin? Nyt alkaa löytyä syyt miks kaikilla on ruskeet isot bambisimmut..
oli vähän samanlainen suhde, jossa käyttäydyin kuin tuo maria ja mies oli kuin reino, ja häntäkin minä ärsytin, vaikken olisi tehnyt mitään, ja jälkikäteen olen miettinyt, että ehkä se johtui siitä, että mies tiesi, että olen fiksumpi jne kuin hän, ja se, että käyttäydyin kuin lammas jotenkin alensi hänen arvoaan enemmän kuin jos olisin pistänyt vastaan. Eli jostain syystä reino on marian kanssa, vaikka ei tunnu pitävän tätä minään- on riippuvainen mariasta, vaikka ei varmaan haluaisi olla.