Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsien pidennys PETTYNYT!

Vierailija
21.03.2012 |

Kävin n. viikko sitten laittamassa Xtreme lashes ripsien pidennyksen sertifioidulla ripsimuotoilijalla. Olen niin pettynyt! Laittoi "luonnollisen" näköiset. Nämä menee varsinkin toisessa silmässä sotkuun ja ei saa millään ojennuksiin. Sivulta näyttää kaarevilta, mutta edestä päin näyttää kuin olisi vain muutama ripsi. Luonnon valossa näkee omat vaaleat ripset jotka sojottaa ripsien välistä. Siis vit. mistä mä oikein maksoin?! Juuri tuossa ongelma silmässä näyttää kuin liima olisi lilaa!??! Tekis mieli taivuttaa, mut kun ei saa ku voi katketa kaikki ripset, omat myös. Just tässä pohdin pitäiskö ottaa yhteyttä sinne missä laitoin ne pyytää korjausta..

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hurjasti ripsistäni. Pari viikkoa kestävät hyvänä. AIka kalliilta kuulostaa tuo 140 euroa, itse maksan 75 e laitosta ja 55 e huollosta.

Vierailija
2/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hurjasti ripsistäni. Pari viikkoa kestävät hyvänä. AIka kalliilta kuulostaa tuo 140 euroa, itse maksan 75 e laitosta ja 55 e huollosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mullakin näkyy jotain haituvia siis omia ripsiä!? Ei tosiaan ole laitettu JOKA ripseen!

ammattilainen vastaa :

Jatkeita EI saa laittaa kaikkii ripsiin, etenkään niihin lyhyisiin koska jatkavat vielä kasvuaan. Kaikkiin täysikasvuisiin kyllä ja vielä 1-2mm kasvaviin ennen viimeistä lepovaihetta ennen irtoamistaan.

Jos viikon päästä laitosta on kaljuja ja tyhjiä kohtia, ota yhteys heti tekijöihin. Jos selityksenä on silmien kastuminen laiton aikana niin yleensä siitä mainitaan asiakkaalle ettei voi luvata 110% pysyvyyttä jos silmä vuotaa, jos siitä ei ole mainittu niin tuskin sitä on edes tapahtunutkaan.

Olen tänä keväänä korjannut uskomattoman paljon muiden "ammattilaisten" tekemiä ripsiä, kotitekijöistä lähtien liikkeissä tekeviin. Vuosi sitten ei vielä tälläistä "epidemiaa" ollut, tiedä sitten sitten onko ripsienpidennysten suosio vaikuttanut uusiin tulokkaiden hurjaan nousuun vai tilaako mammat netistä ja itse opiskelevat tekniikan youtubesta.

Vierailija
5/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mullakin näkyy jotain haituvia siis omia ripsiä!? Ei tosiaan ole laitettu JOKA ripseen!

ammattilainen vastaa : Jatkeita EI saa laittaa kaikkii ripsiin, etenkään niihin lyhyisiin koska jatkavat vielä kasvuaan. Kaikkiin täysikasvuisiin kyllä ja vielä 1-2mm kasvaviin ennen viimeistä lepovaihetta ennen irtoamistaan. Jos viikon päästä laitosta on kaljuja ja tyhjiä kohtia, ota yhteys heti tekijöihin. Jos selityksenä on silmien kastuminen laiton aikana niin yleensä siitä mainitaan asiakkaalle ettei voi luvata 110% pysyvyyttä jos silmä vuotaa, jos siitä ei ole mainittu niin tuskin sitä on edes tapahtunutkaan. Olen tänä keväänä korjannut uskomattoman paljon muiden "ammattilaisten" tekemiä ripsiä, kotitekijöistä lähtien liikkeissä tekeviin. Vuosi sitten ei vielä tälläistä "epidemiaa" ollut, tiedä sitten sitten onko ripsienpidennysten suosio vaikuttanut uusiin tulokkaiden hurjaan nousuun vai tilaako mammat netistä ja itse opiskelevat tekniikan youtubesta.[

Musta kyllä näyttää että kaikkiin pidempiinkään ripsiin ole laitettu pidennyksiä... Valossa näkee kuin omat sojottaa ilman pidennystä...

Vierailija
6/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelen revitalash:iä!! Toimii.

Sain joululahjaksi ja olen siitä asti käyttänyt.

Monet ovat kysyneet,että onko tekoripset.

Mutta tolla ripsienkasvatus-uutteella olen kerrankin saanut sellaiset ripset,kuin olen aina halunnut!

Ovat tummentuneet ja tuuheentuneet todella paljon,kaareutuvat nätisti,eikä tarvitse käyttää ripsien taivuttajaa.

Vierailija
7/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla näkee onnistuneen lopputuloksen. Kysy sieltä, missä ripset laitettiin, että mikä on heidän ehdotus asian korjaamiseksi. Sano, ettet ole tyytyväinen.

Vierailija
8/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla näkee onnistuneen lopputuloksen. Kysy sieltä, missä ripset laitettiin, että mikä on heidän ehdotus asian korjaamiseksi. Sano, ettet ole tyytyväinen.

[/quote]

Niinpä, täytyy ottaa yhteyttä, voihan olla ettei mulle saa tämän kummempia. Laittaja sanoi et tämä on niinku kokeilu et näkee seuraavaan kertaan mitä omat ripset jaksaa kantaa, mut siis musta nää näyttää siltä ku olis ollu jo sen 3vk. Mun muutamalla kaverilla on tosi kivan näköset ja ne ei ole käyny sertifioitulla tekijällä. Mä ajattelin et ne varmasti onnistuu ku on olevinaan ammattilainen, mut v*tut!

Vierailija
9/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä ripisä on kahta kaarevuutta, kaarevat ja suorat. Toiset laittavat myös suoria, en ymmärrä, miksi. Ripsiä ei saa taivuttaa ripsentaivuttimella, ne irtoavat. Pitää alunperin laittaa kaarevat. Pituuksiakin on monta erilaista.

RIpset sotkeentuvat toisesta silmästä todennäköisesti siksi, että nukut enemmän sen puolen kyljelläsi, vaikka et sitä itse tietäisikään. Sait varmasti mukaasi ripsikamman/harjan, jolla pitä kammata ripset aamuisin ja iltaisin. Varovasti.

Tottakai omat ripsesi ovat sielläjoukossa, niihin ne irtoripset kiinnitetään. Omia ei leikata pois. Jos ripsesi ovat harvat, syynä on, että ripsiä ei ole kiinnitetty tarpeeksi useita tai niitä ei voi kiinnittää. Jokaiseen omaan ripseesi voi liimata yhden, ja jos sinulla on luonnostaan vähän ripsiä, et voi saada paljon lisää.

Syynä kaikkeen voi olla myös kokematon tai huono laittaja. Kysy häneltä ja pyydä, että pääset paikan päälle nättämään. Mutta se sotku on ihan omasta hoidostasi kiinni, ei laittajan vika.

t. toista vuotta Xtremet ja tyytyväinen laittajasta riippuen

Vierailija
10/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot välit.

Vierailija
11/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kammannut ripsiä ja ollut hyvin varovainen niiden kanssa. Viikon vasta ollut ja toisessa silmässä näyttää ihan ku ripset olisi liimattu vinoon koska osaa ei saa mitenkään ojennukseen. Ja omat ripset näkyvät sillä tavalla että niissä ei ole mitään ripsiä kiinni vaan ne sojottaa rumasti. Miksi niihin ei laitettu ripsiä? Ihmettelen suuresti miten ammattilainen saa näin huomot aikaseksi!!!

Vierailija
12/63 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa yhteyttä, vantaalla teen, alexandra0706@hotmail.com

Vierailija
13/63 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö nää ole luonnollisen näköiset? hei te jotka sanoitte että huonoilta näyttää kaikkilla ripsipidennykset :/  

http://s005.radikal.ru/i210/1309/2c/370384a226fa.png

Vierailija
14/63 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää kammata ne tekoräpsyt aamuin illoin XD saako tommosiin muuten laittaa ollenkaan ripsaria? Vai värjätäänkö omat ennen laittoa? Mulla ainakin niin vaaleat omat ripset että erottuis ilman ripsaria aika tökerösti tekokarvojen välistä?

Saa laittaa ripsiväriä, mutta yleensä ei tarvitse.

EI TODELLAKAAN SAA LAITTAA, ELLEI OLE ERIKSEEN JUURI PIDENNYKSILLE TARKOITETTUA AIVAN ERILAISTA RIPSIVÄRIÄ!!!!!!

T: ripsipidennyksien ammattilainen niin tekijä kuin kouluttaja 5 vuoden ajalta

Vierailija
15/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sentään kesti jopa 1,5 viikkoo ihan hyvänä, mut sit sojotti sinne tänne ja tooosi rumat. Hoidin varovaisesti ym. Hirveetä rahastusta! Pyydä heti rahat takasin!

Vierailija
16/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää kammata ne tekoräpsyt aamuin illoin XD saako tommosiin muuten laittaa ollenkaan ripsaria? Vai värjätäänkö omat ennen laittoa? Mulla ainakin niin vaaleat omat ripset että erottuis ilman ripsaria aika tökerösti tekokarvojen välistä?

Vierailija
17/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitten kun on jo huollon tarpeessa niin silloin laitan ripsaria.

Vierailija
19/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollot siis ja jos jotain muita tarvikkeita tarvitsee?

Vierailija
20/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollot siis ja jos jotain muita tarvikkeita tarvitsee?

Riippuu paikasta. Ensimmäinen kerta 50-180€, huolto 50-90€, joka pitää tehdä 3-5vkon välein