Mitä miehet yleensä ajattelevat naisesta, joka on suorasanainen, huumorintajuinen
eikä pyytele anteeksi olemassaolaaon vaan pikemminkin laittaa miehiä ruotuun (tosin pilke silmäkulmassa, ei ilkeästi)?
Kommentit (27)
mä taidan olla tuollainen. Ja mulla on maailman ihnanin ja pitkäpinnaisin mies joka on mahtava isä. Olen lisäksi vielä hemmetin äkkipikainen ja kovaääninen. Ja juttuun tulen kaikkien kanssa.
Näin sanoo vain ihminen, joka ei oikeasti tule kenenkään kanssa syvällisemmin juttuun. Small talkia voi kuka tahansa heittää kenelle vain, se nyt on sanomattakin selvää. Ystäviä sinulla tuskin on montaa..?
Kyllä, tulen toimeen kaikkien kanssa. Osaan myös hillitä itseäni jos on tarve. Niin töissä kun muuallakin olen pidetty ihminen.
Hyviä, oikeita ystäviä, joille voi puhua kaikesta löytyy kolme ja tietty oma mies. Kavereita sitten enemmänkin....
mä taidan olla tuollainen. Ja mulla on maailman ihnanin ja pitkäpinnaisin mies joka on mahtava isä. Olen lisäksi vielä hemmetin äkkipikainen ja kovaääninen. Ja juttuun tulen kaikkien kanssa.
Monet ei vaan viitsi sanoa sulle että olet ärsyttävä. Monet ei voi sietää tuollaista räväkkää äänekästä tyyppiä. Suuri osa ihmisistä on sen verran kohteliaita ettei ne näytä sitä.
tai sitten kohtelevat pelkkänä "hyvänä jätkänä", kaverina mutta eivät potentiaalisena tyttöystävä/vaimoehdokkaana. Mä olen aina ollut tuota tyyppiä, miespuolisia kavereita paljon mutta vastoin tahtoani sinkuksi jäänyt.
Monet ei vaan viitsi sanoa sulle että olet ärsyttävä. Monet ei voi sietää tuollaista räväkkää äänekästä tyyppiä. Suuri osa ihmisistä on sen verran kohteliaita ettei ne näytä sitä.
omaan myös käytöstavat. Nuo mun parhaat piirteet tulee parhaiten esille sellaisessa tutussa piirissä. Myös minä olen sen verran kohtelias, että osaan arvioida miten ja missä käyttäydytään.
mielestäni tässä avauksessa ei käsitelty sellaista ihmistyyppiä, joka olisi suuna päänä aina äänessä, vaan sellaista joka saa tarvittaessa suunsa auki?
Olen itse vahva persoona ja mun kanssa jää helposti sellaiset anteeksipyytelijät liian pimentoon, siis tykkään ihmisistä joilla on itsetunto kohdallaan.
Esim. tämän Iholla sarjan Reino Nordinin vaimon kanssa en tulisi toimeen pätkääkään.
Tero
Yleensä tuollainen nainen koetaan kaikkialla riesaksi ja häntä inhotaan. Mikään ei ole niin kamalaa kuin päivästä toiseen kuunnella, miten yksi kuvittelee olevansa aina oikeassa, koska on nainen.
Miesten mielestä naisen kannattaisi olla enemmän ihminen ja vähemmän pomo (jos ei ole oikeasti se pomo).
Jo aloituksen tyyli kertoo tarpeesta korostaa omaa itseä. Inhoan tuollaisia ihmisiä, olivat sitten naisia tai miehiä. Loputon itsensä korostaminen on todella surkuhupaisaa.
Yleensä tämä "suorasanaisuus" on vielä sellaista epäkohteliaisuutta joka menee joskus aivan liian pitkälle. Suorasanaisuuden nimissä loukataan ihmisiä asiaa yhtään ajattelematta. "Mä olen vaan rehellinen". No, aina ei voi olla.
Ja miksi pitäisi laittaa miehiä tai naisia "ruotuun"? Mikä oikeus kenelläkään on asettaa rajoja toisille aikuisille ihmisille? Kuulostaa siltä että haluaa vain taas päsmäröidä ja saada oman mielipiteensä ylimmäiseksi ja äänekkäästi vaatii huomiota itselleen.
Todella, todella vastenmielistä.
Onhan se nyt selvää, ettei kaikkien kanssa vain tule juttuun. Mutta jos sitä tarvii korostaa niin se yleensä kertoo siitä, että tästä ihmisestä ei oikeasti tykätä missään.