Onko kellään kokemuksia Tapiola-pankista?
Toimiiko nettipankki hyvin jne?
harkitsen vaihtavani pankkia Tapiolaan... ehkä.
Kommentit (3)
reilu puoli vuotta asiakkaana, en ole katunut vaihtoa.
Nettipankki on toiminut joka kerta kun olen sitä tarvinnut.
Jos olet Sammon tai Nordean asiakas niin silloin ainakin vaihtaminen kannattaa. Sampoa huonompaa pankkia en pysty kuvittelemaan. Huijaavat, valehtelevat ja pettävät kaikessa ja asiakaspalvelu on todella syvältä.
Ja todella tyytyväinen. Nettipankissa ei ole ollut mitään ongelmia.
Erityisesti pidän siitä, että "isoissa asioissa" (esim lainan nosto ja asuntokaupat) on tietty henkilö, jolle voin suoraan soittaa ja meilailla ja asiat sujuu. Olen paljon asioinut myös Nordean kanssa, ja mun kokemus on, että siellä takkuaa aina ja kaikki. Koskaan ei ole ythä ihmistä, joka hoitaisi sun asiaa ja kun kukaan ei soita, vaikka luvattiin, joudut aina soittamaan yleiseen asiakaspalvelunumeroon ja selittämään kaiken alusta ja sitten otetaan soittopyyntö ja luvataan selvittää... huh!
Viimeksi taistelin Nordean kanssa erään kuolinpesän asioihin liittyen. TOimitettuani paperit heille luvattiin, että asia hoituu viikossa ja joku soittaa ja ilmoittaa, kun asia selvä. Meni noin kuukausi ja kukaan ei koskaan soitellut, itse jouduin sinne soittelemaan monta kertaa.
Sammosta mulla ei ole mitään kokemusta.
Ainoa miinus on se, että konttorit ovat ns rahattomia. Jos sulla on tukku seteleitä, en tiedä miten ne saa tilille. Mulla on sitä varten toisenkin pankin tili.