Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia vastustan aborttia

Vierailija
20.03.2012 |

Tämän jälkeen ei voi enää hyväksyä aborttia; http://koti.phnet.fi/petripaavola/abortti.html

Kannattaa lukea kunnolla. Ne kuvat järkyttivät minua!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies kantaa lapsen ja synnyttää, voi mies lausua asiast ajotain mielipiteitä.

Vierailija
22/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni abortti on murha ja surma. Ihmettelen kuinka jotkut voi puolustaa aborttia? Hullu maailma täynnä murhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies kantaa lapsen ja synnyttää, voi mies lausua asiast ajotain mielipiteitä.

Ei se sittekää tuu hyväksytksi vaa on ja pysyy murhana. Hengen riistäjät! Mä oon teille vihanen!

Vierailija
24/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sittekää tuu hyväksytksi vaa on ja pysyy murhana. Hengen riistäjät! Mä oon teille vihanen!

Vierailija
25/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen laki ei oo aina oikea. Murha on murha vaikka laki sanois mitä. Siisk u puhutaa abortista.

Vierailija
27/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kuinka pahoja ihmiset on nykyään. Uskomatonta kuinka pahuus on täysin sokaissut ihniset.

Tappaja sukupolvi on noussut!

Vierailija
28/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui ku ihmiset epäeettisillä perusteilla salli murhaamisen.

Vierailija
29/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Meinasin oksentaa:

"Ymmärrän raiskauksen uhria ja hänen tuntemuksiaan. En kuitenkaan hyväksy ja kannata aborttia tällaisessakaan tapauksessa. Raiskauksen uhri voi synnyttää lapsen, jolle taattaisiin hyvä adoptio-koti. Tällaisessa tapauksessa olisi eettisesti oikein synnyttää lapsi ja jos ei voi raiskauksen jättämien traumojen takia itse pitää lasta, niin lapsen voisi luovuttaa adoptoitavaksi. On paljon aviopareja, jotka eivät voi saada biologisesti omia lapsia. Adoptio olisi kaikkein paras ratkaisu tällaisessa tapauksessa. Adoptio myös päättäisi pahan kierteen ja antaisi lapselle mahdollisuuden elämään ja lapsettomille pareille mahdollisuuden saada lapsen jota he kaipaavat ja jota he rakastaisivat yli kaiken."

niin tyhmä ettei ota raiskauksen jälkeen HETI jälkiehkäisypilleriä????????????????????

Vierailija
30/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo kahdeksannella viikolla on ihan ihmisen näköinen, pää, silmät, jalat, kädet, sormet, kroppa kaikki. Ja jotkut tappaa tällaisen pienen ihmisen. En voi käsittää. JOka niin tekee niin soisi itse kuolla! Ainakaan ei mitään oikeutta IKINÄ saada lasta. Järkyttävää! Ja itse olen tullut hyvin nuorena vahinkoraskaaksi muttei tullut mieleenkään tappaa omaa lastani. Mulla EI ole oikeutta viedä keltään elämää!

Vierailija
31/31 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma ei ole niin mustavalkoinen kun nyt sen näette... Solu ei ole ihminen, kannattaa siellä bilsan tunnilla pysytellä hereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi