Rehellisesti, tulisiko sinulle kiusaantunut olo jos olisit kampaajalla
ja saisit tietää hänen olevan lesbo? Miettisitkö mitä hän tuntee sinua kohtaan?
Kommentit (9)
EI. Mitä se mulle kuuluu mitä se mua kohtaan tuntee, todennäköisesti ei yhtään mitään erityistä. Ihan sama kai se on onko se mieskampaaja, en mä siitäkään mieti mitä se mua kohtaan tuntee.
Voi jeesus näitä kysymyksiä.
Minulle on ihan sama mitä kampaajani tuntee minua kohtaan. Olen siellä laitattamassa hiukseni, en pohtimassa ihmisten seksuaalista suuntautumista tai heidän tunne-elämäänsä.
Olenhan käynyt monta kertaa myös miespuolisella kampaajalla, enkä ole miettinyt sellaista. On hassua, että niin monesti ajatellaan, että homoseksuaali ihminen olisi kiinnostunut kaikista samaa sukupuolta olevista henkilöistä. Tuskin kukaan heterokaan on kiinnostunut jokaisesta vastaantulevasta vastakkaisen sukupuolen edustajasta...
että jos vaikka onkin. Se vetää aina kaula-aukosta kun on katsovinaan onko hiuksia mennyt sinne. Jos se alkaa kovasti tissien välissä kaivelemaan voin vaihtaa toiseen paikkaan...
En mietin kaupan kassallakaan, että kattookohan toi miesmyyjä nyt mun tissejä tai haluaakohan se vaikka panna mua. Tajutonta. Mistä tämä mielikuva tulee, että homoseksuaalit haluavat harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa ja ovat myös kiinnostuneita kaikista?
olisi ihanaa kuunnella kuinka naiset tyydyttää toisiaan. Eipä ole vielä kohdalle tullut moista mahdollisuutta.
Ei tulisi. Tiedätkö, mä ihan tunnenkin lesboja. Hui, mitä jos ne himoitsee mua! Kadullakin on tosi vaikee kulkea ja töissä, kun ei tiedä ketkä kaikki ihmiset vaan koko ajan hallitsemattomasti himoitsee mua, homot ja heterot... Sitähän tää elämä on. Aina saa pelätä...
naispuolisen parturin asiakkaana pitäiskö hänen aina miettiä haluaako parturi naida häntä?