Söin päiväkahvin kaa voisilmäpullan
5 ässää ja suklaatuutin. Älä kysy minulta mitään.
Kommentit (13)
berliininmunkin, 2 kindermunaa ja 150 g irtokarkkeja.
Älä kysy minulta mitään...:( En itseinholtani pystyisi varmaan mitään edes vastaamaan.
ei voisi mitenkään syödä jotain voisilmäpullaa. Oksetus. Puhumattakaan berliininmunkista!
2 sokerikuorrutettua donitsia, puoli paketillista Ben&Jerry'sin Vermonster-uutuusjäätelöä ja lopuksi vielä melkein pussillisen (!!) verran Taffelin nacho cheese ballseja Hartwallin ananas-limsalla huuhdeltuna. Arvatkaa hävettääkö.
Jättäkää kauppaan niin ei tule syötyä.
mutta en kyllä tuollaisiin määriin kykene. Mä herkuttelen pieniä määriä mutta usein.
Jättäkää kauppaan niin ei tule syötyä.
haluan ostaa niitä ja ne tuovat iloa mun elämään. Jos iloa saa niin helposti, miksei?
Olen muuten hoikka.
mutta en kyllä tuollaisiin määriin kykene. Mä herkuttelen pieniä määriä mutta usein.
mun mittakaavalla ei mikään. ihan normisettiä.
terv. 9
Jatketaan muiden, parempien, A-luokan kansalaisten yököttämistä! Mä olen syönyt tänään kaksi itsetekemään korvapuustia kahvin kanssa! Ja ovat parempia (ja varmaan lihottavampia) kuin kaupan "puustit" NAM
Meinaan vielä iltapäivällä ehkä ottaa palan suklaata ja kahvia. Ihanaa tää kotiäidin elämä, pienet ilot, pienet murheet :)
Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille! Ihanaa kun kohta on jo puut hiirenkorvilla
2 sokerikuorrutettua donitsia, puoli paketillista Ben&Jerry'sin Vermonster-uutuusjäätelöä ja lopuksi vielä melkein pussillisen (!!) verran Taffelin nacho cheese ballseja Hartwallin ananas-limsalla huuhdeltuna. Arvatkaa hävettääkö.
jos herkuttelemaan alan niin miksi jättää puolitiehen. :) En ikinä oo tajunnu noita "yksi suklaapala kahvin kanssa" juttuja. Siis mitä? Ei riitä mulle! :) Eihän semmonen oo mitään muuta kuin pelleilyä, alkaa vaan vituttaa jos syö yhen suklaapalan. Kiva jos jollekin se tuo riittävän nautinnon, mutta hirveetä jeesustelua on se, että tunnetaan jotain paremmuutta ja kehuskellaan kovaan ääneen sillä, että minäpä tyydyn vain yhteen palaan ja lässyn lässyn läpätilää. Ja sit pitäisi kadehtia? No pöh, meikä ainaki saa nautinnon mättämisestä. Miten se on pois närkkijän elämästä? En mäkään mee sitä närkkijää arvostelemaan, että vittu toi on typerä tapa. Vaikka niin ajattelenkin ehkä. Koska se ei vastaa mun käsitystä herkuttelusta. :D
Söin päiväkahvin kaa voisilmäpullan, 5 ässää ja suklaatuutin. Älä kysy minulta mitään.
Täysin virallisterveellisen mukaista, pitää muistaa herkutella.
mikä on ässä, mutta OI kun alkoi tehdä mieli voisilmäpullaa ja suklaajäätelöä!!! NAM! Kiitti vinkistä!