Mua harvoin kyllä naurattaa !
Kun toiset sano o että oli hillittömän hauskaa ja naurettiin maha kipeenä. Enkä osaa jutteluun sanoa koskaan mitään hauskaa. Olenko tosikko?
Kommentit (7)
mulla on 2 ihmista joiden kanssa nauretaan ihan hulluna (nuorena oli useampia). semmosta tyhmaa huumoria, vahan tyhjan nauramista mutta aivan ihanaa!!
Olen myös pohtinut, että onko oma huumorintajuni vinksahtanut. Tosin se mikä sitten naurattaa, naurattaa niin ettei saa loppumaan.
Itse huomaan nauravani aika ufoille jutuille, joissa yhdistyy jotenkin vinksahtaneesti paradoksi siitä, mitä tehdään/sanotaan ja mikä mielikuva siitä syntyy. Ja tämähän voi olla ihan yksityinen hupi, sillä ei kaikilla synny hassuja, ei kaksimielisiä vaan tosiaankin ihan ufoja, mielikuvia normaalista toiminnasta tai puheesta.
Yks hyvä esimerkki on jostain vuosientakaisesta jonkin tunnetun britti- tai jenkkinäyttelijän haastattelusta, jossa tämä kertoi, ettei osaa kääriä sätkiä, vaan ne sätkät, joita hän käärii näyttävät siltä kuin hän polttaisi minikokoisia makuupusseja. Siis eihän tuossa ole mitään hauskaa, kait?, mutta mua naurattaa yhä edelleen ne pienet makuupussimallia olevat epämuodostuneet sätkät!
Itse huomaan nauravani aika ufoille jutuille, joissa yhdistyy jotenkin vinksahtaneesti paradoksi siitä, mitä tehdään/sanotaan ja mikä mielikuva siitä syntyy. Ja tämähän voi olla ihan yksityinen hupi, sillä ei kaikilla synny hassuja, ei kaksimielisiä vaan tosiaankin ihan ufoja, mielikuvia normaalista toiminnasta tai puheesta. Yks hyvä esimerkki on jostain vuosientakaisesta jonkin tunnetun britti- tai jenkkinäyttelijän haastattelusta, jossa tämä kertoi, ettei osaa kääriä sätkiä, vaan ne sätkät, joita hän käärii näyttävät siltä kuin hän polttaisi minikokoisia makuupusseja. Siis eihän tuossa ole mitään hauskaa, kait?, mutta mua naurattaa yhä edelleen ne pienet makuupussimallia olevat epämuodostuneet sätkät!
Harvoin muakaan naurattaa ja toisaalta muitakaan ei naurata silloin kun mua naurattaa:)Huumorintajua on niin erilaista.
Vedä lärvit. Sulla on aivot vaan jumissa. Ei kukaan selvinpäin itseään löydä. Kyllä se puheentuottaminen sitten luistaa. Lopulta. Ei välttämättä kymmenen ekan kerran jälkeen. Mieli on aluksi kuin särmikäs kivi. Ei sellainen vieri tai pyöri mihinkään. Piikkejä ja reunoja pitää hioa tasaiseksi viinalla, ja muutenkin antaa ajan kuluttaa teräviä kohtia pois.
Sinun ei vaan tarvitse todistella mitään.