Haluatko kysyä jotain 39-vuotiaalta, elämäänsä tyytyväiseltä naiselta :)!
Hetken ehdin vastailla! Kysy ihmeessä, voit vaikka itsekin oppia jotain ;)
Kommentit (24)
Itse työskentelen yliopistolla tutkijana, --- Eletään tosiaankin ihan meidän näköistä elämää. Joskus tuntuu, että muilla ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää meidän valintoja ja arvoja.
Sä oot kuitenkin mä ;) Ehkä se skitsofreenikko olenkin minä.
Minäkin syön kaurapuuroa aamulla, toimin tutkijana yliopistolla. Lapsiluku ja miehen työ on erit, mutta kerrankos sitä yksityiskohdissa vähän muistaa väärin.
Ei vaan. Hyvää syntymäpäivää ja mukavaa loppuelämää. Me ollaan aika lailla puolivälissä, jos nykyistä suomalaisen naisen elinajanodotetta katsotaan.
Minullekin on tapahtunut kaikenlaista ikävää jo lapsuudesta lähtien. Viimeisestä ikävästä tilanteessa olen vielä toipumassa. Huomaan itsessäni katkeruutta ja synkkyyttä. Miten niistä pääsee eroon?
Itse olen päässyt eroon mieheni avulla. Mies on positiivisuuden ilmentymä ja ärsyttävyyteen asti sitä mieltä, että menneessä ei kannata virua, koska siellä tapahtuneita asioita ei voi muuksi muuttaa. Tähän päivään ja tulevaisuuteen taas voi vaikuttaa omalla suhtautumisella, asenteella ja tekemisellä. Siksi pyrinkin nykyään tekemään juuri niitä asioita, joista nautin. Huolehdin itsestäni ja pidän itseni kunnossa. Itken, kun itkettää enkä ruoki negatiivisia ajatuksia. Paljon asioita menee toisesta korvadta sisään ja toisesta ulos :)!
ap
Luulen, että onnellisuutesi salaisuus on juuri tuo asenne.
Elän vähän erilaista elämäntilannetta pienten lasten kanssa kotona, kolmas tulossa eli ei vielä mitään hinkua töihin. Olen muutaman vuoden nuorempi. Elämässä on ollut koettelemuksiakin, mutta olen päässyt kaikista menneistä vaikeuksista niin yli kuin niistä nyt ylipäänsä voi päästä.
Ainahan jokin asia voisi olla elämässä paremminkin, mutta olen luonteeltani positiivinen ja sopeutuja. Pidän rutiineista ja myös yksinkertaisista asioista. Pääsen kokemaan flow-elämyksiä, kun lykin lapsia puistosta kaupan kautta kotiin:). Elämään voi vaikuttaa omalla asenteella, paljon. En voisi olla onnellisempi:).
Kyllä, seksielämäkin sujuu/on aina sujunut. Viime kerta oli eilen :). Tuohon pettämisasiaan vastasinkin jo tuolla edellä :/.
ap