Maria Nordin
Tulin surulliseksi hänen puolestaan.
Mies selittelee pettämistään niin että oikeastaan se onkin vaimon syy...Kun ei pysty huomioimaan miestä 100%:sti. No sehän on ymmärrettävää... Mariahan sanoi että hän haluaa aina ymmärtää kaikkia...
Kaunis ajatus tämä ymmärtäminen, kunhan ei tee sitä omalla kustannuksellaan.
Toivottavasti hän on onnellinen ratkaisuistaan.
Minä myönnän että moiseen en kykenisi ja tiedän että ei minun tarvitsekkaan. Arvostan itseäni sen verran että ei tämä selitys menisi minulle läpi.
Kommentit (11)
Lähtisi lapsen kanssa leikkipuistoon sen jälkeen, kun on kuullut rakkaansa panneen toisia naisia. Ja urheana on itkemättä lapsen tähden. Mä voin myöntää ihan tältä istumalta että mä olisin mennyt niin rikki etten olisi ikinä pystynyt käyttäytymään noin fiksusti.
Lähtisi lapsen kanssa leikkipuistoon sen jälkeen, kun on kuullut rakkaansa panneen toisia naisia. Ja urheana on itkemättä lapsen tähden. Mä voin myöntää ihan tältä istumalta että mä olisin mennyt niin rikki etten olisi ikinä pystynyt käyttäytymään noin fiksusti.
Halusin pitää perheen koossa, mutta en enää kyennyt itkemään miehen jokaiselle tempaukselle. Ajattelin että parempi olla miettimättä liikoja että jaksaisi arkea. Sattui älyttömästi, mutta enimmäkseen oli turta olo joka suojeli kivulta. Vihasin miehen antamia lepytyskukkia yli kaiken. En edelleenkään voi sietää ruusujen tuoksua, koska se muistuttaa aina siitä tuskasta joka minulla oli silloin kuin mies toi niitä.
Lapsemme on nyt aikuinen, 23-vuotias, ja minä uskalsin vihdoin erota. Eroamme ennen selvisi että miehellä (47-vuotias) on omaa tytärtämme vain kaksi vuotta vanhempi salasuhde.
Jos tollasta vauvalässytystä puhuu 24/7 kaikille ihmisille, lapset on sylissä 24/7, kampaako ees ikinä hiuksiaan kun on varsinainen takkupöllö, niin onko ihme, miestä rupeaa kiinnostamaan Naiset. Ja mikä Mariaa sääliessä, kun hän rupesi olemaan Reinon kanssa, hän oli Reinon toinen nainen, eli maistaa nyt vaan omaa lääkettään. Ei mitään säälimistä. Ja arkkitehti, kuka haluaa tollasen arkkitehdin taloaan suunnitteleen, jonka oma talo on parin kuukauden sisään homeessa?? Ei haloo, onko tällä muijalla kaikki kotona??
Reino Nordinia en koskaan ole pitänyt komeana saati miehekkäänä... Ihme pari.
Ovat kuitenkin raikkaamman ja kivemman näköisiä hieman ehostettuna. Tykkään katsella huolitellun näköisiä ihmisiä.
Ei mulla muuta.
Sillä joku aivovamma kun lässyttää?
ja mitä parhain äiti lapsilleen.
tää siis telkkarin perusteella, mutta kyllä sen näkee; hän on hyvä äiti.
Ovat kuitenkin raikkaamman ja kivemman näköisiä hieman ehostettuna. Tykkään katsella huolitellun näköisiä ihmisiä.
Ärsyttää ne lähikuvat Marian naamasta.
Ärsyttää ne lähikuvat Marian naamasta.
Hyvä iho ja tummat piirteet. Miksi piilottaa moisia meikin alle?
Rikkaan perheen lapsi?