Tarviin rahaa!!!
Olen juuri sellainen teidän halveksimä yh teini-äiti jolla oli 24-vuotiaana jo kolme lasta kahdelle eri miehelle.
Olen ihan täydellisen persaukinen, työt alkaa huhutikuussa eli ensimmäisen palkan saan sitten joskus huhtikuun lopulla. Lapsilisät tulee vasta perjantaina ja minulla ei ole ruokaa eikä senttiäkään rahaa, kaikki säästöt on tyhjätty. Viimeksi kävin kaupassa ja kassalla ilahduin kun minulle jäikin rahaa muovipussiin vielä maitojen jälkeen...
Nyt en tiedä mitä syödään loppuviikko. Pakastin on tyhjä... apua??
Voisitteko auttaa. Jos muutama ihminen antaisi 2€ per pää olisin ihan äärettömän kiitollinen...
Kommentit (32)
ketä tämän tilin omistaa, koska siihen täytyy laittaa saajan nimi? Ja mikä pankki kyseessä?
Terv. nro 9
ketä tämän tilin omistaa, koska siihen täytyy laittaa saajan nimi? Ja mikä pankki kyseessä?
Terv. nro 9
Nimeksi voit laittaa vaikka jeesus - ei sillä ole mitään merkitystä. Kai nyt tilinumerosta pankin tunnistat? Minusta tuo näytti Osuuspankin tililtä.
Tilisiirto kestää kolme päivää eikä sitä voi tehdä ilman nimeä.
Et vastannut miksi et ota pikavippiä
olet ilmeisen idiootti.
minullekin voi laittaa rahaa,olen myös köyhä yh.Edes lapsen lääkkeisiin ei ole tällä hetkellä varaa :(
soitat äidille, siskolle tai kaverille, lasten isälle. Kerrot että nyt pitää saada lapsoille ruokaa ja pyydät heiltä pussillisen makaroonia ja paketillisen kaurahiutaleita.
työt alkaa huhtikuussa vaikkakin palkkaa ei tietty heti...
Lapset ovat varmaan saaneet hoitopaikassa ruokaa.
Hätätapauksissa uskon että lapset voisivat syödä päivähoidossa vielä iltaruuankin. Vaihto normaalista esim. pidempään aukioloaikaan tai vuoropäiväkotiin.
Olen itse hoitajana vuorotyöpäiväkodisssa ja aina annetaan lämmin ruoka vaikka joku vanhempi tulee aika samoihin aikoihin hakemaan lastaan, eli melkein voisi ruoka olla kotonakin.
Lastensuojelullisista syistä ap:n lapset voisivat olla hoidossa siihen ruoka-aikaan asti. Klo.18 maissa on jo syötykin. Keittäjä on yleensä jättänyt pakastimesta sulamaan minkä hoitaja lämmittää.
Halvemmaksi yhteiskunnalle tulee joku tällainen päiväkotijärjestely kuin ottaminen vuorokausiksi "huostaan". Pakkohan lasten on syödä.
Äidille ei mielellään rahaa, vaan apu ruokakassina tai hoitojärjestelyillä.
Saat asumistukea, toimeentulotukea, kotihoidontukea, lapsilisää yms. yms.
mulla on ihan eri pankki. Satutko asumaan edes uudellamaalla?
t. avulias, itsekin joskus ollut köyhä yh
mut jos vaikka siivoaisit ja pesisit ikkunat niin antaisin mieluusti vaivan palkkaa
T: yh-iskä
Enkä usko että saisinkaan.
Saman pankin sisällä tilisiirto näkyy kyllä heti. Tilisiirron saa tehtyä ihan random nimellä laittakaa siihen vaikka maija meikäläinen.
Suora rahapyyntö siksi että olen oikeasti aikaepätoivoinen... Varmasti saisin seurakunnalta tai jostain ruoka-apua, mutta asun todella pienellä paikkakunnalla, olen 3 lapsen nuori yh, eli muutenkin halveksunnan kohteena, en todellakaan halua että ihmiset saavat vielä yhden syyn lisää arvostella, kun ei sillä ole edes ruokaan rahaa...
Ei kenenkään ole pakko uskoa, mutta lupaan maksaa takaisin perjantaina.
ap