Kokenut meedio paikalla, vastaan kysymyksiin.
Kommentit (36)
Minkälaiseen odotteluun kannattaa varautua?
t. ukoton
Minkälaisen työkuvan näet siis minulle tulevaisuudessa. Kuinka pian aloitan työt.
haluaisin tietää kannattaako teikäläisiin pulittaa rahaa? Vai onko huijausta.
niin tiedän kannattaako maksaa.
Et saa töitä, totuus joskus tekee kipeää.
t. ukoton
Saat miehen, joka on homo. Sorry.
Mitä henkimaailmaan siirtynyt mies haluaa minulle sanoa, tunnen hänen läsnäolonsa usein.
HEI
Työelämässäni on käynnissä jonkinainen kriisivaihe, asettuuko tilanne, löydänkö oman paikkani?
Onko minulla opastavia tai muita henkiä lähelläni??
Minkälaisen työkuvan näet siis minulle tulevaisuudessa. Kuinka pian aloitan työt.
minulle mitään töitä lähitulevaisuudessa? Jäänkö työttömäksi? Sairastunko? Alallani, johon minulla on koulutus kärsii työvoimapulasta!
minulle mitään töitä lähitulevaisuudessa? Jäänkö työttömäksi? Sairastunko? Alallani, johon minulla on koulutus kärsii työvoimapulasta!
Taitaa tämän meedion ammattitaito olla kyseenalainen.
Entä minä löytyykö tutkimuksissa se kasvain jota lääkärit epäilevät?
t. ukoton
Saat miehen, joka on homo. Sorry.
Oi, no sehän hyvä, ei tarvihe seksin kanssa vääntelehtiä.
kiitos.
t. ukoton
vai löydänkö vielä elämänkumppania?
t.Ritu
Lisäksi sinulla ei ole kasvainta, eikä epäilyä siitä. Varo kuitenkin vilustumasta.
terv. eri näkijä kuin ap, joka ei ole meedio
Kuinka oikeusjutun käy?
En oikein tiedä kannattaako se, jääkö siitä vain luu käteen? Ja maineesi ei ehkä kasva.
T: eri näkijä
Lisäksi sinulla ei ole kasvainta, eikä epäilyä siitä. Varo kuitenkin vilustumasta. terv. eri näkijä kuin ap, joka ei ole meedio
mummolla varmaan ei ole, sillä minulla on vaimo. Et sitten sitäkään nähnyt?
JA epäily kasvaimesta kyllä on.
Lisäksi sinulla ei ole kasvainta, eikä epäilyä siitä. Varo kuitenkin vilustumasta. terv. eri näkijä kuin ap, joka ei ole meedio
mummolla varmaan ei ole, sillä minulla on vaimo. Et sitten sitäkään nähnyt? JA epäily kasvaimesta kyllä on.
Jostain syystä kirjoitin vielä aluksi että mummollasi ei ole veritulppaa. Pyyhin sen pois... Eli miksiköhän näin? Onko sinun mummollasi jokin juttu jonka tähän laitoit kiertoilmaisuna?
Ja sinulla ei ole kasvainta, ainakaan pahanlaatuista. Oikeastaan epäilyt kohdituvat neste tai rasvakertymään. Vaikkakin se voi vaikuttaa vallan toiselta.
Oliko päätös työn suhteen oikea? Saanko vielä mahdollisuutta.