Auton pysäköimisestä kysymys:
Jos jättäisit autosi poikittain parkkialueelle, niin että se vie yhteensä kolmen auton paikan, mikä olisi siihen syy?
Minkä ajattelisit olevan syy tuollaiseen käytökseen?
Tuli nyt kaksi kysymystä, mutta tuskinpa tuo ketään haittaa!:D
Kommentit (17)
yrittaa varmistaa ettei saa kolhuja viereisten autojen ovista. Ei kai se ihan pikittain ollut?
Tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin henkilöauto Ja pysäköi toistuvasti näin...
lienee kyseessä mustalainen tai muuten vaan öykkäröivä tyyppi.
Meidän päiväkodin parkkipaikalla syy tuntuu olevan se, että kaikki eivät tajua että autot pitäisi laittaa nokka edellä vinoparkkiin, eikä poikittain aidan viereen.
Ärsyttää kun parkkitila on muutenkin pieni (6 autoa mahtuu), ja sitten jotkut (aina samat) autot parkkeerataan niin että menee se kolmen auton tila (eli koko toinen puolisko). Tekisi mieli parkkeerata siihen ihan nokan viereen jotta auto ei pääsisi siitä pois.
Kuljettaja nainen, n. 70-vuotias, ruvennut ajamaan vasta kypsemmällä iällä enemmän, tähän mahdollisesti syynä aviomiehen kuolema. Joten kuten pystyy ajamaan säällisesti liikenteessä, mutta peruuttamista kammoaa; tästä syystä parkkeeraa autonsa aina jos mahdollista siten, että voi lähteä liikkeelle peruuttamatta.
Meidän päiväkodin parkkipaikalla syy tuntuu olevan se, että kaikki eivät tajua että autot pitäisi laittaa nokka edellä vinoparkkiin, eikä poikittain aidan viereen.
Ärsyttää kun parkkitila on muutenkin pieni (6 autoa mahtuu), ja sitten jotkut (aina samat) autot parkkeerataan niin että menee se kolmen auton tila (eli koko toinen puolisko). Tekisi mieli parkkeerata siihen ihan nokan viereen jotta auto ei pääsisi siitä pois.
Eli laita ihmeessä siihen nokan eteen, urpot joutavat kyllä odottamaan. Jos tulee sanomista, mutiset vain "Ai kato, emmä huomannu sun autoa kun katoin vain noita viivoja, jotka näyttää miten päin pysäköidään."
tuo paikalle kohta 3 autoa ja tarvitse niille nuo 3 paikkaa.
Tai sitten joku on vaan typerä tai sitten kyseessä on mustalainen.
parrkipaikalla jossa on paljon tyhjiä ruutuja ja minulla olisi peräkärry auton perässä.
2. Olisin jostain syystä niin "sekaisin" etten huomaisi että pysäköintiruudut ova toisinpäin.
3. olisin tyypillinenminä itte autoilija, joka paskat välittää muista autoilijoista, tämän lisäksi ajelisin esim vasenta kaistaa nelikaistaisella tiellä alle nopeusrtajoitusten vaikkei olisi ruuhka-aika. Tai ajelisin tavallisella tiellä hiljaa ja yrittäisin estää muiden ohitusyritykset mahdollisuuksien mukaan.
Näitä juntteja riittää liikenteessä jotka tietävät kaksi liikennesääntöä.
1. Muiden kuin minun pitää noudattaa liikennevaloja.
2. Nopeusrajoitusta pitää noudattaa hyväälläkin säällä, niin että ajetaan aina alle sen. Ja estetään muiden ohitusyritykset.
Muita sääntöjä ja velvollisuuksiahan autoilijalla ei ole???
Ehkä mua jotenkin vituttais. Tai sitten näyttäisin lapsille mallia, miten pysäköidään.
Mutta etsisin kyllä paikan, jossa voisin tuhlata kuusi pysäköintipaikkaa.
jostain syystä venäläinen mies ei osaa ajaa autoa eikä etenkään parkittaa sitä. Just tänään katsoin parkkihallissa, miten taas joku olis onnistunut laittamaan autonsa 3 auton paikalla vinottain.
jostain syystä venäläinen mies ei osaa ajaa autoa eikä etenkään parkittaa sitä. Just tänään katsoin parkkihallissa, miten taas joku olis onnistunut laittamaan autonsa 3 auton paikalla vinottain.
Rekisterikilpi oli suomalainen, samoin auton omistaja...Oli pakko ottaa selvää, vitutti niin paljon...
T:Ap
Näitä juntteja riittää liikenteessä jotka tietävät kaksi liikennesääntöä.
1. Muiden kuin minun pitää noudattaa liikennevaloja.2. Nopeusrajoitusta pitää noudattaa hyväälläkin säällä, niin että ajetaan aina alle sen. Ja estetään muiden ohitusyritykset.
Muita sääntöjä ja velvollisuuksiahan autoilijalla ei ole???
Luuletko tosiaan, että laissa on joku pykälä, jonka mukaan nopeusrajoitusta ei tarvitse noudattaa hyvällä säällä? Itse asiassa se koskee vain hyvää säätä, huonolla kelilä pitää ajaa hiljempaa. Viittaan termiin tilannenopeus. Sehän ei päde ylöspäin, vain alaspäin.
tosin silloin vaadin 4 ruutua, kaksi rinnakkaista ja niiden edestä vielä kaksi rinnakkaisruutua, Se ei mahdu kahteen peräkkäiseen edes, mutta mieluusti otan kauimmaiset paikat koska ison peränylityksen takia käännös vaatii tilaa
kaksi paikkaa menee joskus jos
-lumi on peittänyt parkkipaikan rajat ja "Näyttää" siltä, että se on nyt tässä vaikkei olekaan
-viereinenkin auto on parkkeerattu kahdelle paikalle ja ajan siihen viereen huomaamatta/näkemättä ruudun rajoja. Sit kun edellinen auto lähtee, seuraavalle näkyy vain mun moka...
Ja pysäköi toistuvasti näin...