Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi imetys saa tissit roikkumaan?aiheuttaako lypsäminen esim pulloon saman?heti vai miten pitkällä aikavälillä?

Vierailija
17.11.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon tuotto isontaa rintoja ja tukikudokset venyy. Sitten, kun maito loppuu ja tilavuus pienenee, alkaa roikkumaan. Minulla ei kuppikoko juurikaan muuttunut (B/C) eika roiku enempaa kuin ennenkaan.

Vierailija
2/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetyksen aikana kasvoi c mut sen jälkeen totaalinen nuupahdus! mUt eipä sillä väliä,hommansa hoitivat. toki olisi kiva saada sellaiset terhakkaat rinnat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä osaksi totta mutta raskaushormoonit ovat syynä, koska myös sellaisilla jotka eivät imetä ollenkaan, on riippirintoja. Se on siis hormoonien aikaansaannosta.

Vierailija
4/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on isot olleet, mutta nyt huomattavasti terhakkaammat, vaikka imetyksestä on jo yli 2v

Vierailija
5/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuokin riippuu ihan ihmisestä. Kaverini ei imettänyt, mutta raskausaikana tissit kasvoivat pari kuppikokoa. Nyt vuosi synnytyksestä hän tuskailee riipputissien kanssa.

Sisareni imetti 10 kk, mutta nyt vuosi imetyksen lopettamisesta hänellä on ainakin minun mielestäni ihan yhtä kauniit ja kiinteät rinnat kuin aiemminkin.

Itse odotan ensimmäistä ja aion imettää, tuskin tissien riipahtaminen pelkästään siitä riippuu.

Vierailija
6/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat ns. palautuu entisiin mittoihin, niin sitä ulkokuorta onkin enemmän kuin sisälmystä. Kun se nahka on venynyt.

Vierailija
7/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana raskaana ollessani en lihonut,paino nousi n.5kg,rinnat kasvoivat entisestään,maitoa tuli valtavasti,imetyksen loputtua olin laiha ja rintani olivat tosi pienet ja tyhjät pussit,kuin ilmapallo olisi tyhjennetty...myöhempien raskauksien ja imetysten aikana rinnat ovat olleet ihan kauniit ja imetyksien jälkeen silloin,kun en ole ollut niin laiha.