Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelusta. Kannattaako siellä kertoa että on varattu viikon matka? ov

Vierailija
19.03.2012 |

Huhikuun alkupuolelle ollaan varattu viikon matka jo puoli vuotta sitten ja sitä ei voi enää perua.

Olen ens viikolla menossa haastatteluun.

Kannattaako ilmoittaa jo siinä ja mahdollisesti vasta sitten jos sattuis saamaan paikan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa työpaikassa joulukuussa ja meillä oli Egyptin loma huhtikuulle. Sanoin jo ennen kuin kirjoitin työsopimuksen, että olis sitten tällainen viikon loma. Ja se oli ihan ok.

Vierailija
2/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin pomolle reissusta jo ennen kuin hain paikkaa... Pitää hakea omaa työtä taas kesäksi, ja loma on jo varattuna =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistuu tai alkaa. Tietenkin pitää mainita että "voin aloittaa x.4 pvän jälkeen koska olen matkoilla"

MIelummin jo haastattelussa, niin itse olen tehnyt (kyse 3vkon kesämatkasta)

Vierailija
4/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuussa ja kun tuli puhetta milloin voisi aloittaa, kerroin tulevasta joulun matkasta.

Aloitin matkan jälkeen.

Vierailija
5/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
6/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkan jälkeen. Onnea haastatteluun!

Vierailija
7/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin aloittaa uuden työn, ja sitten parin viikon jälkeen oli se loma, ja sen jälkeen sitten taas jatkoin.

Vierailija
8/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustusta tarvitaan.

Ilmoitin jo työhakemuksessa että meillä on 5 lasta. Halusin olla rehellinen. Tein ekaa kertaa elämässä työhakemuksen ihan lonkalta. Hakemuksen lähettämisen jälkeenn ajattelin että voihan vee. sinne meni työpaikka, et ois varmaan pitänyt vähän viilata sitä paremmaks.

Olen tosi onnellinen että pääsen edes haastatteluun. Olen siis ollut 10v kotona omien lasten kanssa.

Ei ole hoitoala kyseessä.

ap

ehdin aloittaa uuden työn, ja sitten parin viikon jälkeen oli se loma, ja sen jälkeen sitten taas jatkoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi