Paljonko maksaa luomen leikkaus?
Ja kuuluuko hintaan yleensä vain yhden luomen poisto? Katoin Terveystalon hintoja, niin siinä oli että luomen poisto maksaa 201 euroa. Siis tarkoittaako se tosiaan vain yhtä luomea?
Kommentit (12)
ja siihen tuli vielä jälkitarkastus noin 100 euroa päälle.
Itse poistatin 2 (tosin pientä) luomea muutama vuosi sitten terveyskeskuksessa.
Homma kesti 5 minuuttia ja olisko maksanut sen tk-maksun verran :)
perusteella saa luomen poiston tk:ssa?
ei ap
millä perusteella saa luomen poiston tk:ssa?
ei ap
Öööh, sanoo lääkärille, että "luomi pitäisi poistaa"
Eli sellainen "kevyt", joka yleensä tk:ssa tehdään, luomi napsaistaan irti ja juuret jää ihoon. Jos luomi osoittautuu pahanlaatuiseksi niin pitää tulla uudestaan operaatioon jossa poistetaan koko juuristo.
Sitten on operaatioita, joissa luomi poistetaan heti kokonaisuudessaan, eli tikkejäkin tulee muutama enemmän. Jos luomi osoittautuukin pahanlaatuiseksi, on kokonaispoisto jo tehty. Tämä vaatii enemmän ammattitaitoa ja on myös kalliimpi.
yhden luomen poisto kasvoista vähän yli 300 e. Oli tosin plastiikkakirurgi ja jälki tosi siisti. Muistaakseni 4 tikkiä. Muualta kuin kasvoista poistattaisin kyllä tk:ssa.
on tullut sellainen käsitys että tk:ssa poistettavaan luomeen pitäsi olla joku syy...
t. se ei ap
ja sano että sulta pitäis poistaa luomi. Niin minä tein ja se maksoi sen tk maksun verran.
Oliko iso? Paha? Mulla ohimossa iso.
ja verisuonen päällä. Uskaltaako leikata? missä?
kokemuksia?
Ei tarvitse olla syytä varaat ajan luomenpoistoon. Itselleni antoivat ensin ajan hoitajalle joka katsoi luomet ja ajan sain lääkärille ynnistä noin 2vko päänhän
Vierailija kirjoitti:
on tullut sellainen käsitys että tk:ssa poistettavaan luomeen pitäsi olla joku syy...
t. se ei ap
Itse menin poistamaan luomea mutta poistivatkin 2 muuta jotka näytti epäilyttäviltä,ei sitä isoa mikä häiritsi,siis siinä oli vaarana että se voi repeytyä
Ei sitä nipsaistu, vaan otettiin ihan kunnon pala pois. Tuli useampi tikki.
Pääsin luomenpoistoon, kun vilautin sitä lääkärille jälkitarkastuksessa ja kerroin, että se on kasvanut. Sanoi, että soita aika tk:een ja niin tein. Maksoi tosiaan noin 13 e.