Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono äiti= ei kanniskele vauvaa samalla kun tekee ruokaa tai juo kahvia?

Vierailija
19.03.2012 |

tai sellainen, joka ei käy vessassa vauvan kanssa tai joka laittaa vauvan sitteriin tai lattialle jos joku asia vaatii kahta kättä.

En ymmärrä näitä "yksikätisiä" äitejä, joilla vauva aina toisessa kädessä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on sylissä kun syön tai juon kahvia. Usein on myös sylissä kun teen ruokaa, välillä makailee lattiallakin. Vessaankin otan mukaan sitteriin.

Näin tein esikoisenkin kanssa. En ole edes kiinnittänyt huomiota ennen asiaan, mutta juuri tuollainen olen.

Lisäksi meidän talon lattioilla on joka puolella peittoja mihin vauvan saa aina mukaan makailemaan lattialle. Esim pyykkejä en ripustele vauva sylissä, tai sytyttele takkaa.

Vierailija
22/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten monta lasta perheessä on? 1, 3, 5?

Onko perheessä koira? Kissa?

Minä en kanna lapsia sylissä. Kolmea on vaikea raahata ja tehdä ruokaa mutten minä jaksa tuomita ihmistä joka vaikka leipoo ja lapsi on kantoliinassa. Ei se minua rasita, enkä minä tunne oloa vaikeaksi jos joku siihen kykenee ja tykkää. Kurja silloin jos joku tekee näin pakotettuna; ei siis keksi muuta tapaa toimia. Itse tekisin seuraavanpäivän ruuan vaikka illalla tai ainakin niin pitkälle valmiiksi että selviää haasteista seuraavana päivänä.

Meillä lapsi voi olla vaarassa jos "laskee lattialle" kun parivuotiaat sisarukset saattaa heittää päälle/hypätä niskaan.

Koirakin löytyy ja en jättäisi lapsia yksin silloinkaan.

Jotain teen kantamalla lasta, esim. juuri kahvin juominen lapsi sylissä ja katsoo mitä silloin tekee, kuppi kauas lapsesta. Ei sitä voi pienienkään lapsien kanssa muutamaan vuoteen syödä samassa kahvipöydässä jos kaikkea pelkää.

Minusta tuo on vastaavasti jo elämää rajoittavaa.

Lapsia en ole vienyt koskaan vessaan kanssani. Sekin vaikuttaa että asutaan vanhassa ok- talossa jossa vessa on metri kertaa metri kokoinen! :)

Jos tahdot vauvan kanssa mennä vessaan niin siitä vaan.

Jos nyt eläisitte sitä omaa elämäänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että sitteri pilaisi nykyään kenenkään selkää. Ei kai niitä vauvoja sitterissä niin kauaa kerrallaan pidetä ja nykyään niissä ollaan aika suorassa asennossa, ei istuvassa.

-että kukaan huvikseen (tai asialla leuhkiakseen) kantelisi lastaan touhutessaan. Eiköhän jokainen äiti kokeile ensin kaikki muut vaihtoehdot ja sitten vasta aloita 24/7 kantamisen.

Vierailija
24/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole kuulleet kantoliinasta?

Vierailija
25/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järjen mukaan vauvan paikka ei ole lähellä kiehuvia tai kuumia nesteitä. Siksi en tosiaan ole ikinä pitänyt lapsia sylissä kun olen laittanut ruokaa tai juonut kahvia. Vaikka äidit kyllä yleensä ehtii sen kahvinsakin juomaan vasta kylmänä, joten siitä ei taida yleensä olla vaaraan.;)

Vierailija
26/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun lapsista viihtyi tosi hyvin lattialla/sitterissä jne. Ja mä pidin tätä enemmänkin ihmeellisenä, kuin normaalina...

kakkosen voi tosiaan laskea käsistään aina välillä. Hyvä, etten menny lääkäriin näyttämään, että mikä siinä on vikana, kun ei kilju kurkku suorana koko aikaa =)

Vierailija
27/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä "yksikätisiä" äitejä, joilla vauva aina toisessa kädessä.

jos sulla olisi semmoinen vauva, joka ei juuri viihdy lattialla. Mun vauva on ollut paljolti semmoinen, välillä kyllä viihtyy. Kyllä mäkin oon onnessani, kun vauva viihtyy tovin lattialla ja saan juoda välillä teetä tai tehdä jotain muuta juttua, mutta aina se ei onnistu.

Tuskin säkään nyt huudatat sitä vauvaa lattialla tai sitterissä?

Vierailija
28/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alusta asti laitettu sitteriin tai lattialle ei lapsi osaa syliin kaivata tai haluta, kun huomaa ettei vinkuminen tai kitinät auta.

Itse olette vauvanne pillin mukaan hyppineet ja totuttaneet sen syliin.

Jos olisi, niin et viitsisi kirjoittaa vinkumisesta tai kitinöistä. Ei kukaan kanna vauvaa koko aikaa sen takia, että se vinkuisi tai kitisisi sitterissä tai lattialla. Sitä kannetaan siki, kun se huutaa ja tukehtuu siihen huutoonsa, jos sitä ei pidetä sylissä. Ja totuttamisella ei ole mitään tekemistä tässä yhteydessä.

Voisiko nämä kitisevien ja vinkuvien vauvojen äidit jättää vastaamatta näihin ketjuihin. Kiitos.

Vierailija
29/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi viihtyy siellä mihin se totutetaan. Jos on alusta asti laitettu sitteriin tai lattialle ei lapsi osaa syliin kaivata tai haluta, kun huomaa ettei vinkuminen tai kitinät auta.

Itse olette vauvanne pillin mukaan hyppineet ja totuttaneet sen syliin.

koskevat tutkimukset ovat aivan eri kannalla, uskon mieluummin niitä kuin sinua. Vauva ei voi saada liikaa läheisyyttä.

En ala vauvaa huudattaa sen takia, että se oppisi, että sen tarpeisiin ei vastata.

Vierailija
30/30 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinä noihin periaatteisiin suhtautuu aikalailla huumorilla. Hyvin viihtyivät välillä sittereissä jä oppivat itsekseen nukahtamaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme