Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni yli 10 vuotta yhdessä miehensa kanssa ollut rakastaa vielä miestään?

Vierailija
19.03.2012 |

Oma mies on nyt reissussa ja ikävä on ihan valtava! Takana on 20 yhteistä vuotta ja yhä edelleen mies on mun mielestä maailman ihanin ja haluttavin. Viikko ilman seksiä tuntuu ikuisuudelta ja haluan pian miehen mun viereen. Mulla on ikävä miehen tuoksua ja tuntua.

Toivottavasti tämä tunne jatkuu vielä seuraavatkin kaksikymmentä vuotta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tulee kesällä 10v hääpäivä, syksyllä tulee 20v yhteistä taivalta täyteen :-)

Vierailija
22/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa vuodesta 1995 ja ollaan rakastuneempia kuin koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 avioliittovuoden ja 3 lapsen jälkeen rakastan tuota miestä entistäkin enemmän, siitäkin huolimatta että elämä ruuhkavuosien keskellä on välillä melkoista menoa ja melskettä.

Vierailija
24/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä rakastan.

Vierailija
25/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli yksi karikko, mutta siitä selvittiin, ja kyllä minä olen vieläkin rakastunut.

Vierailija
26/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu 15 vuotta yhdessä (miinus kaksi vuotta kun oltiin erossa) ja kyllä mä ikävöin miestäni jos ollaan erossa. Se on tosi hyvä mies, pitää musta huolta, on hellä ja rakastava. Ollaan kyllä pidetty suhteesta huolta, eli käydään treffeillä ja matkustellaan, osoitetaan huomiota toisillemme siinä ns. normiarjessa.

Vierailija
27/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti.

Vierailija
28/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jaksaa rakastaa :)

Suhde on erittäin hyvällä pohjalla ja toivottavasti kestää ikuisesti! Kukaan ei uskonut koskaan meidän suhteeseen, kun se alkoi ihan ihmeelliseltä pohjalta ja oltiin kaikkien mielestä ihan liian nuoria. No, yhtä ollana pidetty jo 15 vuotta ja huomenna on naimisiinmenosta kulunut tasan 12 vuotta ja yhteinen elämä on ihanaa edelleen :)

Hieman vaan tuntuu uskomattomalta, että olen elänyt tuon rakkaan kanssa jo puolet elämästäni ja vieläkin se osaa yllättää ja vieläkin voi pelkkä katse tuntua perhosina vatsassa... Olen siis 30-vuotias.

Vierailija
29/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä teitä. Kyllä mäkin tavallaan rakastan mun miestä, mutta en ikävöi kun on jossain muualla. Oliskin sellanen ukko, joka kustantais puolet asumisesta ym. mutta olis aina itse jossain menossa. Tai no, yöllä sais olla kotona, koska pelkään nukkua yksin.

Seksi kuvottaa oman miehen kanssa. Kosketus ja ylipäänsä läheisyys inhottaa. Suostun ainoastaan siksi, että sopu säilyy.

Jostain kumman syystä mies tuntuu olevan aivan hulluna muhun.

Vierailija
30/51 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yhdessäolon ajan ollut koko ajan ihastunut toisiin, aina yhteen kerrallaan. Ensimmäisen näistä sain selville, kun olimme asuneet yhdessä noin puoli vuotta. Olin juuri eronnut aiemmasta traumatisoivasta suhteesta, joten saan syyttää myös itseäni - olin kuin halvaantunut ja etsin rakkautta liian innokkaasti, enkä kyennyt vetämään johtopäätöksiä. Nyt on valitettavasti myöhäistä.

Vierailija
31/51 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdeksästoista vuosi menossa ja rakkaus on lujaa kumpaakin suuntaan. Seksielämä meillä on nyt tällä hetkellä pienessä katveessa... mutta sieltä se taas ryömii kohti päivänvaloa. Pusut ja halit kuuluu arkeen. Ihana painaa kasvot miehen kaulaan ja hengittää rakastaan.

Vierailija
32/51 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 yhteistä vuotta takana, joihin mahtuu sekä iloa että surua. Tällä hetkellä tuntuu, että suhteemme vain syvenee päivä päivältä ja rakastan miestäni aina vain enemmän. Ja huomaan, että mies tuntee ihan samoin. Seksi on aina sujunut mutta silti sekin tuntuu vain paranevan vuosien saatossa. Ja ihan ilman mitään monien suosimia ja tarvitsemia apuvälineitä ja hokkuspokkustemppuja ;). Meillä on kolme kouluikäistä lasta ja tällä hetkellä miehellä kova iltatähtikuume

Vierailija
33/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta täyteen tänä vuonna, mutta tuntuu että mies on nyt vielä ihanampi kuin joskus seurustelun alkuaikoina. Suhde tuntuu vain paranevan ajan myötä, toivottavasti mennään jatkossakin samaan suuntaan :)

Vierailija
34/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 11 vuotta ja olen edelleen ihan hullun rakastunut mieheeni.

Vierailija
35/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta tuntuu, että rakkaus vaan syvenee ja lisääntyy vuosien myötä!

Olen ihan samaa mieltä, että mulla on ikävä miehen tuoksua, jos hän on pitkään poissa. Ilman seksiä voisin olla, muuta se, että toinen puristaa rintaansa vasten ja tuoksuu - sitä kaipaan!

Me aletaan olla ystäväpiirissämme ainoa pari, joka ei ole eronnut. Eli "peräisin dinosaurusajalta", kuten sanotaan.

Olen miehelleni sanonut, että lähden hänen vierestään vain hautuumaalle. Ja toivottavasti sielläkin saadaan olla sit samassa haudassa. Kerrankin olisin lämmin (tuhkattu) eikä varpaani olisi kylmät. ;D

Vierailija
36/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tiedä edes mitä rakkaus on... meillä mennyt vähän huonommin viimeaikoina 15 vuotta takana.

Vierailija
37/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ylitetty rankka kriisi ja kuherruskuukausi alkanut. :) Mies tuntuu tosi rakkaalta ja toivon että näin saisi aina olla. Että kriisien jälkeenkin jaksettas vielä rakastaa ja sylikkäin nukkua. :)

14v yhessä.

Vierailija
38/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan miestäni edelleen, hänellä on myös ne huonot puolensa kuten meillä kaikilla mutta eivät ne vuosien mittaan ole alkaneet ärsyttämään yhtään enempää..olemme molemmat aika kipakoita luonteiltamme mutta turhat riidat ovat lasten myötä jääneet pois.

Suhde on mielestäni parantunut vuosien mittaan.

Vierailija
39/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä teitä. Kyllä mäkin tavallaan rakastan mun miestä, mutta en ikävöi kun on jossain muualla. Oliskin sellanen ukko, joka kustantais puolet asumisesta ym. mutta olis aina itse jossain menossa. Tai no, yöllä sais olla kotona, koska pelkään nukkua yksin.

Seksi kuvottaa oman miehen kanssa. Kosketus ja ylipäänsä läheisyys inhottaa. Suostun ainoastaan siksi, että sopu säilyy.

Jostain kumman syystä mies tuntuu olevan aivan hulluna muhun.

Vierailija
40/51 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme