Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petetäänkö minua?

Vierailija
13.04.2012 |

Tähän asti olen lähinnä kiinnostuneena lukenut "pettämisketjuja" ja vainoharhaiselta osa aloittajista vaikuttaa. Nyt saatan itse sortua samaan.

Parisuhteemme on täysin nollatilanteessa, kavereita ollaan eikä aina sitäkään. Eväät pettämiseen ovat siis olemassa, puolin ja toisin, pakko myöntää, vaikka itse puhtoinen olen.

Nyt on muutaman kerran käynyt niin, että siippa on työmatkalla autolla kotimaassa. Kun on puhuttu puhelimessa, olen olettanut, että on perillä jossain, koska taustalta ei kuulu yhtään mitään.

Oletustilanne on se, että pitäisi ollakin vielä autolla menossa jonnekin, ei pitäisi perillä vielä olla ja vastaakin aina, ettei ole vielä perillä. (Jo taidan ihan sekopäältä kuulostaa, sori. Ehkä tästä on edes piristystä teidän muiden mammojen päivään).

Itse kuvittelen, että jos puhun autoa-ajavan hlön kanssa, kuuluvuus on huono tai taustalta kuuluu kohinaa tms. Olen soittanut ihan asiasta (lapsilla jotain häppeninkiä, johon pitää ukon kommentti saada) enkä tutkiakseni tätä asiaa.

Olen vaan jo muutaman kerran hämmästynyt, että miten autolla ajaessa voi puhe kuulua niin selkeästi kuin tyhjässä huoneessa. Siis voiko olla näin?

No niin, kommentteja, olenko ihan skitso vai onko tuo ihan ok?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus varattua miestä, joka vaimon kanssa puhelimessa puhuessaan työnsi aina päänsä hotellihuoneen ikkunasta ulos. Oli siis aina "tässä ulkona, huoltoaseman pihalla".

Vierailija
2/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monet kerrat soittanut miehelle ja kun kysyn että missä hän muuten on tällä hetkellä, yllätyn ihan kun hän onkin vastannut olevansa ajamassa autoa, kun siis taustalta ei ole kuulunut mitään, ei edes radion ääntä. Että en sinuna olisi huolissasi ellei muuta epäilyttävää sitten ilmene. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätile, ei aina kuulu kohinaa jos toinen ajaa autoa. Ihmettelin itse samaa kun miehelleni kerran soitin, että missä hän viipyy, sanoi olevansa tulossa kotiin. Ihmettelin kun ei kuulunut minkäänlaista ääntä, kun autossa muka oli, muttta sitten samaan aikaan ikkunasta näin kun auto kaarsi pihaamme.

Vierailija
4/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaisuutta ihmetellyt ja on siis varmaan tuolta osin kaikki ok ;)

Sori, vähän nauratti tuo yhden ukon pää hotellin ikkunasta ulos, että täällä sitä ollaan bensiksellä vaimitensenytmenikään

Ei ole ainakaan siippa tuota kikkaa vielä älynnyt käyttää..

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin muutaman kerran samaa.. vainoharhaisena pyysin miestäni laittamaan auton radion päälle, että kuulisin hänen olevan autossa :D Että ei siitä tosiaan välttämättä ääntä kuulu.

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis kiinnostunut enemmän peetämisestä tai sen mahdolisuudesta kuin suhteenne voinnista.

Eikös pitäisi kysyä ennemmin, että miten saan suhteen kuntoon? Vai etkö halua saada, tällöin on turhaa miettiä pettääkö se ukkeli vai ei.

Vierailija
7/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus varattua miestä, joka vaimon kanssa puhelimessa puhuessaan työnsi aina päänsä hotellihuoneen ikkunasta ulos. Oli siis aina "tässä ulkona, huoltoaseman pihalla".

Vierailija
8/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoon. Ei kiinnosta enää.

Lähinnä mietitytti, että nytkös se ukko on vihdoin uuden löytänyt. Ollaan vanha pari ja kumpikaan ei saa eroa aikaiseksi, vaikka syytä olisi. Mieheni lienee tämän planeetan vähäpuheisin ihminen. Tämä suhde päättyy siihen, että minä järkkään eron tai joku toinen nainen hakee miehen kotoa luokseen. Sanottua hän ei sitä saa.

Ja ei, en tosiaan aluksi ihan hiffannut millainen tuo mies on. Oli siinä paljon hyvääkin. Se oli sitä nuoruuden tyhmyyttä näissä ihmissuhdeasioissa, kun ei tullut tarpeeksi syvällisesti toiseen tutustuttua ja sitten tuli lapset (suuri ilon aihe) ja jämähtäminen tylsyyteen, kun kovin erilaisia ollaan. Tästä syystä ei ole tarkoitus kynsin hampain kiinni pitää, päinvastoin. Olisi kiva saada vinkki, että nyt sitä viedään..

Onkos muuten kellään muulla näin puhekyvytöntä puolisoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi