Miten pääset raivon yli, kun lapsesi piirtää
seinään pitkän viivan ja seinä on pilalla? Täysin varoittamatta sai käsiinsä puhelimen laturin, jonka töpseliin menevillä piikeillä raapi seinään kaksi pitkää syvää viivaa, jotka ovat aivan törkeän näköiset.
Pikku taaperomme on tärvellyt nyt kaikki seinäpinnat asunnossa, kalliiksi tulee kaikki pinnat vetää uusiksi ennen asunnon myyntiä. :( Tämän aamun hyväntuulisuus on nyt tässä. Antakaa joku mantra jota hokea!!!!!
Kommentit (45)
sellaisen 40 cm x 30 cm "siilin" kun oli noin 2 v. Me jatettiin se siihen, koska se oli meista hieno piirros. ;-) Jos joskus myydaan talo, niin tietysti maalataan kaikki uusiksi. Mutta se on sen ajan murhe. Spriitussit on kylla sen jalkeen pidetty visusti lasten ulottumattomissa. :-)
olennaisesti alenna. Ymmärräsn että harmittaa tuollainen, mutta ei se myyntiin vaikuta.
Kyllähän uusi asukas laittaa seinät uusiksi.
kyllä mua harmitti sekin, kun lapsi hajotti mummoni antaman kristallimaljakon (sen ainoan kerran, kun se on ollut pöydällä ristiäisten kunniaksi, ja heti säpäleinä) ja kun veti kannettavan lattialle ja se meni tuhannen päreiksi. Mä pidän mun tavaroistani, ja tulen pahalle päälle kun ne hajotetaan. Minusta se on täysin inhimillistä.
Mut ap, jos susta tuntuu että lapsi hajottaa paikkoja, niin siihen on hyvä lääke; hanki koira. Sotkuinen koira. Meillä on neljä vuotta vanha asunto, ja cockerspanieli on saanut tän seinäpinnat ja paljon muuta aivan hirvittävään kuntoon. Siihen ei tarvita kuin se, että koira juo ja sen jälkeen ravistelee itseään, ja se kuola-ruokamössö leviää pitkin seiniä metrin alueelle. Ei niitä saa pesemällä pois. Muita tuhoja en ala edes luettelemaan...meidän lapset ei yhteensäkään ole saaneet aikaan niin perusteellista tuhoa kuin toi meidän näppärä koira.
tilanteesta!! Ymmärränhän sen toki, että hän on pieni lapsi vasta. Ja mieluummin tämä on minun oma vikani kun laturi oli pöydän kulmalla. Pyysinkin apua siihen, että itse en hermoilisi asiasta ja sainkin paljon hyviä vastauksia, kiitos :-)
Nyt jo rauhoittunut ap