Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei halua hoitaa lasta.

Vierailija
19.03.2012 |

Lähtee siis sinne kurssille tänä vuonna ehkä 3 kertaa. On siellä viikon kerrallaan asuu asuntolassa vaikka voisi kotoa käydä. Ehdotin sitten että ennen sinne menoa lähtisin 2 päiväksi kylpylään. En ole koko 3,5v ollut yötä kotoa pois. Ei kuulemma sovi hänelle ei jaksa iltaa ja yötä poikaa hoitaa. Tymppi miksi minä äitinä en saa ikinä mennä minnekkään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ei kerta kaikkiaan halua tavata lapsia tai hoitaa heitä välinpitämättömästi, moni äiti jää yksin ihan oikeasti. Totaaliyksinhuoltajuus on sitä.

Vierailija
2/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidillä on mitä tahansa menoa, joutuu hän hommaamaan lapselle hoitajan kun isä ei jaksa tai isää ei kiinnosta. Onneksi tällä äidillä on tukiverkosto kunnossa, että saa lapsensa hoitoon aina, kun tarvis.

Ihmetyttää tuollaiset miehenkuvatukset, jotka ei pysty omaa napaansa pidemmälle katsomaan. Sitten kun vaimo kyllästyy ja lähtee, niin jo ollaan perään soittelemassa kuinka on ikävä ja "en voi elää ilman sua ja lasta". Plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lapsen hoitamatta jos vaan lähdet samalla ovenavauksella kun mies tulee? Ja menet kotiin vasta sitten kun itse haluat??

Vierailija
4/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se joskus muutaman tunnin hoitanut ei suyostu muuhun lähtee ovet paukkuen pois.

Annat sen hoitaa lasta vähän aikaa ja sitte mies häipyy! helppoa ja nopeaa

Vierailija
5/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei siis kiinnosta sinun hyvinvointisi eikä lapsikaan yhtään.

Mieti miksi olet moisen epäkeskon kanssa.

Vierailija
6/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten olisi lasta tehnyt. Siksi olen hänen kanssaan että yh.ksi en halua jäädä. Sitten mulla ei ole omaa aikaa yhtään.ap

Vierailija
7/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten olisi lasta tehnyt. Siksi olen hänen kanssaan että yh.ksi en halua jäädä. Sitten mulla ei ole omaa aikaa yhtään.ap

Taitaa kursseillakin olla jotain muutakin äksöniä.

Yh:na sulla vasta omaaaikaa oliskin. Lapsi isällään joka toinen vkonloppu! Ja kesällä 1 vko.

Pistä ne äijä nyt luokille. Ja heti!

Vierailija
8/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu yh.ksi alkamaan se on sitten viikko-viikko systeemi. Mies oli se joka kovemmin aikoinaan lasta halusi.

Vierailija
9/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu yh.ksi alkamaan se on sitten viikko-viikko systeemi. Mies oli se joka kovemmin aikoinaan lasta halusi.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
10/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se joskus muutaman tunnin hoitanut ei suyostu muuhun lähtee ovet paukkuen pois.

Vierailija
11/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin! Itse olet lapsesi tehnyt ja miehesi valinnut, ei voi auttaa...sori : )

Vierailija
12/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille elämä ei kuitenkaan ole niin helppoa. yllätyksiä sattuu ja ihmisistä paljastuu uusia puolia. jos sulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa, ole hiljaa äläkä kiillotä sädekehääsi.

Vierailija
13/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille elämä ei kuitenkaan ole niin helppoa. yllätyksiä sattuu ja ihmisistä paljastuu uusia puolia. jos sulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa, ole hiljaa äläkä kiillotä sädekehääsi.

Vierailija
14/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas taakka olla ei-toivottu. Kyllä lapsi sen aina aistii.

Vierailija
15/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole syntymäänsä pyytänyt. AP:n kannattaisi hakea apua sosiaalipuolelta. Vedota omaan uupumiseen. Ennaltaehkäisevä lastensuojelu voisi auttaa.

Vierailija
16/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vapaata ainakin joka toinen viikonloppu.

Vierailija
17/17 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä ei osallistu yhtään. Jos on yhteishuoltajuus, silloin pitäisi olla vapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä