Vauvakuumeiset jotka tiedätte ovulaatio "limoista", kysymys!
En jaksa rekisteröityä että saisin kyssärin tuonne vauvakuumepuolelle, siispä kysyn jos joku täällä osaisi sanoa. Eli miltä niiden limojen, "eggwhiten" pitäisi näyttää? Koostumus on tiedossa mutta entä väri? Ja mistä sen osaa olla sekoittamatta spermaan?
Kommentit (4)
ekan kerran veskissä. Tulee TODELLA venyvää ja muistuttaa kananmunanvalkuista, ei voi erehtyä. Sperma ei juurikaan veny, joten ei voi sekoittaa siihen.
Läpinäkyvää, ei siis valkoista. Mulla muistuttaa sellasta lihahyytelöä, voi olla siis rusehtavaa, mutta edelleen läpinäkyvää.
mulla on juuri tuollaista rusehtavaa (tai oikeastaan kellertävää) mutta läpinäkyvää ja erittäin venyvää tuo lima, ja tuli aamun ekalla veskireissulla hirveesti paperiin sitä. Mietin vain että voiko sitä sekoittaa spermaan jota sain eilen kunnon lastit myös :) mutta ei ilmeisesti voi, joten kiitos (vaikka musta tuntuu että mun mieheni sperma kyllä venyy??)
ap
Tiedätkö miltä se kananmunan "sisuslima" näyttää? Just siltä tämäkin näyttää. Tosi venyvää. Ei sperman kaltaista.