Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla ei taida olla näin surkeaa seksielämää...

Vierailija
18.03.2012 |

Miehen kanssa surkea pano max kerran kahdessa kuukaudessa, joka kestää n 5-15 esileikkeineen. Itsekseni vietän kiihkeitä hetkiä vibraattorin kanssa kerran vuodessa, kun saan olla yksin kotona. Haaveilen jostain ihan muusta.

Pistäkää paremmaksi!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2012 klo 21:41"]

Miestä ei vaan kiinnosta.

[/quote]

Oikea synnyttäjä-maatuska, ei tuollaisille mitään muuta käyttöä olekaan.

Onneksi on kiihkeitä rakastajattaria olemassa.

Vierailija
42/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä virkistävin ketju pitkiin aikoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä n 3-4 kertaa/kk. 15v yhdessä. Nautin kyllä joka kerta kun sitä on. Teen 3-vuorotyötö ja väliin kyllä väsyttää. Mies jaksais useammin.

Vierailija
44/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin kaksi kertaa viikossa ja mielelläni vielä kolmannenkin (tai neljännen tai...) kerran haluaisin. Mies ei halua/jaksa/viitsi. Mutta tätä ketjua lukiessani olen erittäin tyytyväinen näinkin.

Vierailija
45/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, kun yleensä mammapalstoilla kun kysellään seksikertojen määrää, akat kilvan kalkattavat miten seksielämä on täydellistä, sitä on usein ja se kestää tunteja kerrallaan :D.

Totuus taitaa olla kumminkin toinen.

Meillä yhteiseloa takana viitisentoista vuotta. Kaksi lasta ja seksielämä surkeaa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Häpeän vartaloani eikä seksi muutenkaan kiinnosta tippaakaan. Plus että lapset. Teini ja viisivuotias. Pahin mahdollinen yhdistelmä...

Vierailija
46/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2012 klo 00:30"]

Siis te joilla on hyvin harvoin seksiä.

ja hei!
ei sitä nyt seksin vähyyden vuoksi voi rikkoa muuten toimivaa liittoa!!
jotenkin ärsyttää nää päivittelijät jotka saa kerran viikkoa että miten työ kestätte!?
onkohan vaihtoehtoa??
juu en ole papin edessä luvannut jättäväni jos en seksiä saa niin usein kun haluan!

Meillä on puhuttu jo vuosia sitten selväksi että jos ilman pätevää syytä aletaan pihtaamaan ja välttelemään läheisyyttä myös avioliitto on silloin katkolla. Eli meille fyysinen puoli on niin tärkeä että ilman sitä ei ole parisuhdetta meidän mielestä. Hyväksyisin ilman muuta jos mieheni hakisi (hienotunteisesti toki) seksiä muualta. Pelkästään lasten ja talolainan takia ei olla yhdessä.

Vierailija
47/71 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:29"]

Onko kaikilla vastaajilla lapsia? Huh, nyt tuli tunne, että en ehkä sittenkään halua koskaan lapsia :D

Tällä sinkulla ei oo seksielämää, ollenkaan. Ei oo eron jälkeen tullut käytyä oikein missään.. Olen mä miehiä tapaillut, mutta ne ei koskaan oo menny fyysiseen kanssakäymiseen asti :(.

[/quote]

Minulla on neljä lasta, ikää yli 40 ja seksiä kyllä ainakin neljä kertaa kuukaudessa. :)

[/quote]

Muuten samoin mutta ikää jo 50+. Enemmänkin voisi olla mutta kerta viikkoon on minimi:D

Vierailija
48/71 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei saa enää ikinä mieheltä. Sain viimeksi yli viisi vuotta sitten. En voi itsekkään uskoa! T. 31.v

Vierailija
49/71 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä edellisen kerran 1,5 v sitten. Ero viime lokakuussa. Sen jälkeen ei siis mitään viritystä mihinkään suuntaan.

Toisaalta ei tämä nyt niin kauheaa ole.

Vierailija
50/71 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä elokuussa, jos oikein muistan. Ja sitä ennen 3-6kk välein, parin vuoden ajan... Olen 30v. Ja ensi viikonloppuna muutan pois yhteisestä kodistamme.

Vierailija
51/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran odotusaikana, kerran syntymän jälkeen. Hurraa.

Vierailija
52/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vaan kiinnosta.

Vierailija
53/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en saa olla enempää yksin kotona. Haluaisin kyllä hoidella itseni useammin.

ap

Vierailija
54/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en saa olla enempää yksin kotona. Haluaisin kyllä hoidella itseni useammin.

ap

Mikset mene vessaan masturboimaan? Mä masturboin, vaikka mies olisi kotona, välillä jopa samassa sängyssä.

Vierailija
55/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollu vähä estynyt ja seksiä on ollut harrvoin. Lasten synnyttyä oli vuosia väsynyt ja masentunut, mies vonkas tyhjää. Nyt kun on alkanut elämäntilanne helpottaa ja mulla halut parantumaan, niin miehen lääkitys on heikentänyt erektion lähes olemattomaksi. Masturboimaan oon opetellu vähän alle viiskymppisenä. Jos jotain olis, niin isot lapset valvoo myöhempään kuin vanhempansa ja pienessä talossa on aika vaikeeta harrastaa seksiä hiiskumatta.

Vierailija
56/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerran odotusaikana ja kerran synnytyksen jälkeen. Vauva nyt 7 kk ja seksielämä loppui positiiviseen raskaustestiin joulukuussa 2010.

Vierailija
57/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ raskaustestiin 5/2011. :(

Vierailija
58/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ raskaustestiin 5/2011. :(

Se oli 2010 :(

Vierailija
59/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tuota surkeaa panoa edes noin usein. Voi hyvinkin mennä yli puoli vuottakin väliä, mutta ei tosiaan parin kuukauden välein juuri milloinkaan.

Toisaalta lopputulos on niin mitäänsanomaton, että aivan sama onko tuota vai ei, ei siitä saa kuin pahan mielen.

Vierailija
60/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on 6kk kerran odotusaikana, kerran syntymän jälkeen. Hurraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi