Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ollut viikon kuumeessa, ja huomasin, ettei mulla ole tässä perheessä mitään arvoa.

Vierailija
18.03.2012 |

Ei edes limsaa ostettu ja mä aina ostan kaikille omat pullot limsaa ja jätskiä ja asidofiilusta ja panadoolia ja ja...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista empatiaa kuin naisilla. Itsekin sairaana pyysin limpparia ja suklaata. Limpparin mies toi, suklaan unohti. Lähti sitä erikseen hakemaan kun harmittelin. Pyydä!!!!

Vierailija
22/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaminen on ihan inhimillistä, mutta ainahan naisella on niin paljon miestä kurjempaa, että kaipa yhdestä jaffastakin saa hirveän riidan aikaseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti hoitaa sairaan perheensä, mutta kun äiti sairastaa kukaan ei hoida häntä.

Vau, auttaako se kans?

Vierailija
24/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aina ostan kuumeisille lapsille ja aikuisillekin limsaa. Vesi maistuu sairaana pahalle ja jotain on juotava varsinkin jos on korkea kuume.

Vierailija
25/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sipsit.

Kun voi henkisesti paremmin, fyysinenkin olo kohenee. Mutta tätähän eivät av:n järjen jättiläiset ymmärrä. Voi teitä.

Vierailija
26/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, auttaako se kans?

varsinkin lasten. Limsa ei ole se kaikkein parhain juoma nesteensaannin kannalta, mutta se voi olla se ainut joka sairaalle lapselle maistuu. Kyllä mä ainankin kipeänä tykkään juoda mieluiten limsaa. Ja jos yskittää niin silloin limsan makeus tekee hyvää.

Kyllä muakin harmittaisi, jos ei huomioitaisi.

Vierailija
27/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sipsit.

Kun voi henkisesti paremmin, fyysinenkin olo kohenee. Mutta tätähän eivät av:n järjen jättiläiset ymmärrä. Voi teitä.

Vierailija
28/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huomioin vaimoani joka kerta kun käyn kaupassa eli viikottain. Ostan jotain pientä hyvää vain hänelle

Vierailija
29/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä, kun mulla on ollut peräjälkeen vaikka mitä tulehduksia (silmä, korva jne.). Yleiskunto romahtanut, koko ajan vähän lämpöä. Lääkäri ehdotti, että lepäisin kunnolla. Se oli kirjoittamassa sairauslomaa, mutta kun kerroin olevani kotiäiti, niin se vaan sanoi, että sitten täytyy vaan jaksaa. Jos oireet jatkuu viikkoja tai pahenee, niin otetaan sitten laajempaa verenkuvaa (tms?).

Vierailija
30/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huomioin vaimoani joka kerta kun käyn kaupassa eli viikottain. Ostan jotain pientä hyvää vain hänelle

Ihan naurettavaa kitinää!

Vierailija
31/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se auttaa! Ja Lontoon rakeet on myös oleet tosi tehokkaita! :-))

Vau, auttaako se kans?

Vierailija
32/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottavaa olla sairas jos kukaan ei auta. Mikä helvetin oikeus ja "miehinen" piirre on olla niin napaansa ajautunut ettei muista ostaa sairaalle vaimolle edes juotavaa?

Mutta totuus on että moni mies on niin piloille ensin äidin lellimä ja sitten vaimon passaama että kun pitäis edes vähän niin sitten sitäkään saa aikaiseksi. Paranemisia ap!

Vierailija
33/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että meillä kuopus käskee ostaa äitille salmiakkia (en edes syö sitä) parantumiskarkiksi. Mistä lie moisen keksinyt.

Itselläni oli kerran paha oksennustauti. Pyysin miestä hakemaan jotain tiettyä kaupasta (olikohan soppaa tai banaania), ihmettelin hetken kuluttua, miksei ole jo lähtenyt, siinä ajassa olisi pitänyt olla takaisin. Hän oli kuulemma odottanut, että silloinen kuopus nukahtaisi päiväunille, ettei tarvitse ottaa mukaan. Mutta kun ei nukahtanut, löi lapsen mulle kainaloon. Yritin huutaa perään, etten ole lapsenhoitokunnossa, kun en pystyssä pysy ja lapsi oli konttausikäinen. Ukko vain paineli menemään. Kun tuli takaisin loukkaantui, kun sanoin, ettei voi jättää minulle myöhemmin samana päivänä tätä pientä, kun en kykene nouseen sängystä kuin juostakseni vessaan.

Miehen kokous olisi ollut tärkeämpi kuin minun terveyteni. Otti sitten kuitenkin nuorimman mukaan, mutta jätti kaksi alle kouluikäistä kotiin. Olivat raukat kyllä ihan omillansa. Ikinä en ole ollut niin sairas kuin silloin. Pystyssä en pysynyt ja vessastakin pääsin takaisin sänkyyn vasta levättyäni lattialla.

Ripitin miestä kovasti tästä, kun tervehdyin. Hän ei vain tuntunut tajuavan. Sanomattakin selvää, että hän ei kykene hoitamaan lapsia, kun on kipeä. Enkä ole minäkään tuon päivän jälkeen hoitanut. Saa isä olla lastensa kanssa joskus.

Oikeasti, kyllähän äidin pitäisi saada sairastaa siinä missä isänkin.

Vierailija
34/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis limsalla äiti hoitaa kuumetta?

Vau, auttaako se kans?

Miten teillä hoidetaan kuumetauteja? Jo lapsuudenperheessäni ja nykyisin omassa perheessäni flunssaisille tuodaan aina limua, pillimehua, suolakeksejä ja sipsejä.

Joskus hekkujen juonnin ja syönnin jälkeen erityisesti lapsen olo kohenee ihan silmissä kun puoleen päivään ei hänen kurkustaan ole saanut alas mitään muuta kuin puoli desiä vettä pakottamalla. Neste, suola ja sokeri tulee tarpeeseen. Aikuisetkin saavat meillä kipeinä herkkuja kun muuta ei tee mieli.

Vierailija
36/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä hoidetaan kuumetauteja? Jo lapsuudenperheessäni ja nykyisin omassa perheessäni flunssaisille tuodaan aina limua, pillimehua, suolakeksejä ja sipsejä.

Mut kun mietin, niin eihän noista kukaan juurikaan ole sairastanut edes. Tai toi neljäs on vielä aika pieni, joten ei ole isommin ehtinyt. Ei meillä kyllä ole ollut kuumetta aiheuttanutta flunssaakaan koskaan. Hampaita osataan silti ajatella kipeenäkin.

Vierailija
37/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kerran aamuyöstä rajuun oksennustautiin, makasin siis aamuun saakka vessan lattialla kun en uskaltanut mihinkään lähteäkään. Aamusta sitten soitin isovanhemmille kun tiesin ettei yrittäjämies niin vain voinut jäädä kotiin lapsia hoitamaan (molemmat silloin vielä vaippaikäisiä). No, isovanhemmat olivat koko pitkän päivän lasten kanssa ja iltasella sitten soitettiin josko isukki voisi tulla "iltavuoroon" että vanhukset pääsivät kotiinsa.

Tulihan tuo, ja painui samantien nukkumaan kun toiset lähtivät, kun kuulemma "tuntui vähän siltä että vois olla huono olo"!! Great, meikä sitten mahatautisena hoiti lapset ja kyllä, edelleen olen erittäin katkera. Vaan eipä tuo miehenpuolikas vieläkään tajua mitä teki väärin...

Vierailija
38/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, tästähän ei tässä avauksessa ollut kysymys!

Äiti huomioi isää, kun isä on sairas. Isän pitäisi huomioida äitiä. Jos kerran perheen sairastamisrutiineihin kuuluu se, että sairaalle tuodaan jaffaa, sitä pitäisi tuoda äidillekin. Ja antaa hänen sairastaa.

Ja meidän tapauksessa, miehen olisi pitänyt tajuta sanomattakin, että rauha sairastamiseen kuuluu kaikille, ei vain hänelle.

Kaiken kaikkiaan sairasta olisi huomioitava ja tehtävä hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi.

Vierailija
39/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista empatiaa kuin naisilla. Itsekin sairaana pyysin limpparia ja suklaata. Limpparin mies toi, suklaan unohti. Lähti sitä erikseen hakemaan kun harmittelin. Pyydä!!!!

ettei miehillä ole samanlaista empatiaa. Ystäväni mies tuo sille joka kerta nallekarkkeja kun se sairastaa ja omani toi minulle viimeksi nyssykän jossa oli hedelmiä, kurkkupastilleja ja nenäliinoja. Oletko mennyt uskomaan johonkin ajattelemattoman miehen satuihin, että penis jotenkin estää hänen empaattisuutensa?

Vierailija
40/43 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahatauti on kyllä niiiiiin vihoviimeinen tauti. Oltiin kerran molemmat ripuli-oksennustaudissa yhtä aikaa minä ja poika, joka taisi silloin olla jotain nelivuotias. Se oli jotain aivan hirveää. Ei mies voinut olla pois töistä vain meitä hoitamassa, ja kyllähän me tietysti jotenkin pärjättiin. Ei sentään oksennukseemme tukehduttu, vaikka pyykkiä aika rutosti tulikin. Jotenkin sitä vaan konttasi alakertaan hakemaan jotain keksinkänttyä, kun pakko oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän