MySafety -turva-aivaimenperä. Tuliko muille ilmaiseksi?
Kun mulle tuli. Pari viikkoa sitten soittivat ja kaupittelivat, että se on ihan ilmainen, tehdään vain yritystämme tunnetuksi.. mutta nyt mietin palauttavani sen, kun se on ilmainen ekat 6 kk ja sitten maksaa. Kai sen mahtaa voida palauttaa??
Kommentit (42)
Myyntiin ei voi soittaa koska puhelut sinne on estetty, miksi haluaisit soittaa numeroon joka taatusti olisi varattu kokoajan koska myyjät tekevät työntään ja soittavat? sulku/asiakaspalvelu numero päivystää pääasiassa sulkupuheluita varten, eivät myyntiä. sulkuturvan voi ostaa myös nettisivujen kautta josta se kuitenkin on kalliimpi kuin puhelinmyynnissä (39e/v) myyjät eivät välttämättä ota soittopyyntöjä koska ne vaativat manuaalityötä ja vievät aikaa ja lisäksi ne on muistettava normaali työn ohessa soittaa jos jokaiselle vielä miettivälle lupaisi soittaa uudelleen pöydät pursuisi soittopyyntöjä
hehhee oon löytänyt kahdet avainniput mysafety- avaimen perällä ja tienannut yht 20euroo. On kyllä tullut tarpeeseen ja mukava yllätys. Joku onnekas saanut avaimensa takaisin myöskin. Ei yhtään pahempi homma, kun ikää on 18v ja muita tuloja ei.. :)
Spr:llä on bumerangi avaimenperä. Maksaa 10e ja siihen kuuluu eka vuosi. Siitä seuraavat 20e/3vuotta.
soitin niille tosta joskus, sanoivat että maksaa 8 euroo vuodessa ja toi sulkuturvapalvelu on 69 kolmessa vuodessa
Sähän voit ite ihan ilmatteeks soittaa luottokunnan sulkupalveluun jos vaikka lompakko pöllitään. Ei maksa mitään. Yhdestä ja samasta numerosta voit sulkea kaikki korttisi. Tämä numerokin on tosi vaikea muistaa: 020 333. Jos et paniikissa muista numeroa, niin aina voit surffata luottokunnan verkkosivuile.
Luottokunnasta suljetaan luottokortit. Muita kortteja he eivät hoida. Pankissa pankkikortit, operaattorilla liittymät, kanta-asiakas-ja bonuskortit ko. tahoilla, poliisille ilmoitetaan henkilökortit, passit yms.
Nopeasti niitä numeroita kyllä kertyy, kun hieman vilkaisee sinne lompakkoonsa.
Äidilleni tuli tuosta avaimenperästä jatkotarjous, vaikka avaimenperää ei häneltä löytynyt. Arveluttavaa toimintaa jos avaimenperiä lähetellään noin vain postitse ja sitten tulee laskun näköinen jatkotarjous, jonka jotkut vanhukset voivat maksaa aiheeettomastikin. Olen yrittänyt olla yritykseen yhteydessä sähköpostitse, mutta he haluavat leikkiä kuurupiiloa, eivätkä vastaa. Puhelimitse en halua kyseisen yrityksen kanssa asioida, koska luottamus heihin on mennyt. Täytynee pyytää kuluttaja-asiamies tutkimään heidän käytäntönsä.
Äidilleni (83 v) oli kerran soitettu ja kaupattu kyseistä tuotetta. Hän ei sitä tilannut, siis ei tilannut. Eikä sitä ole postissa tullut. Nyt tuli tarjous uudesta jaksosta. Samassa kiitellään edellisestä jaksosta, jota ei ole ollut olemassakaan. Aion laittaa firmaan sähköpostia ja vähän palautetta. Vanha ihminen menee helposti tällaiseen vipuun kun saa postissa ihan laskun näköisen tarjouksen eräpäivineen kaikkineen. Törkeetä.
aika skeptinen antamaan puhelin myyjälle valtuuksia sulkea korttejani missään olosuhteissa. Minulle siis kaupattiin myös tuota kolmen vuoden sopimusta. Minä en ainakaan luota niin paljoa firmaan, että pelkästään puhelimitse voisivat päästä käsiksi kaikkiin mahdollisiin kortteihini...kummastuttaa!
Jos oikeasti haluttaisiin palvella asiakasta, voitaisiin joku kiinnittää epäröijien tavoittamiseen tai saapuvien puhelujen vastaamiseen - jos nimittäin asiakas vaivautuisi soittamaan takaisin, olisivat kaupat jo käytännössä varmat.
Ei. Järkihän sen juuri sanoo; kaupat pitää saada tehtyä heti tai todennäköisyys niiden syntymiseen heikkenee eksponentiaalisesti.
Itselläni on tuollainen kadulla jaettu avaimenperä "kokeilujaksolla" ja olin jo päättänyt jatkaa sopimusta maksullisenakin. Sitten sain kuitenkin tästä firmasta myyntipuhelun, jonka jälkeen en halua enää olla missään tekemisissä tämän firman kanssa. Kaupittelivat nimittäin sitä sulkuturvapalvelua, ja kun olin jo useammalla tavalla ilmaissut, etten ollut kiinnostunut, totesi tyttönen, että ookoo, päivitetään vielä nää yhteystiedot (ja hyvin nopeasti ja hiljaa: niin saadaan sopimus tehtyä). Kun tässä vaiheessa sanoin erittäin selkeästi ja yksiselitteisesti EI, lopetti tyttö puhelun nopeasti. Hetken olin ajatellut, että yhteystietojen päivittäminen saattaisi olla tarpeen, jotta mahdollisesti hukkaamani avaimet varmasti tulisivat oikeaa osoitteeseen (ja niinhän myyntipuheen käsikirjoittaja varmaan oli laskeskellutkin asian menevän), mutta puhelun pikainen katkaiseminen vahvisti sen, että jos olisin osoitettani alkanut "päivittämään", olisi yrityksellä ollut nauhalla selvästi suullinen suostumukseni tähän sopimukseen.
Ja jos myyntivaiheessa täytyy kusettaa tai edes harhauttaa, niin on ihan sama, kuinka hyvin ja rehellisesti firma tarjoamansa palvelun muka hoitaa; minun luottamustani ei kyllä saa.
Minulle kaupattiin kadulla ilmainen avaimenperä 6kk:ksi, eikä ollut mitään puhetta sulkuturvapalvelusta. Kului enintään 1,5 kk, kun soittivat mulle. Mies kysyi olenko laittanut avaimenperän avaimiini ja sanoin että on olen meinannut laittaa. Myyjä ei reagoinut mitenkään siihen, että en siis ole käyttänyt avaimenperää, vaan alkoi kaupata aivan toista palvelua.
Sulkuturvapalvelu(johon sisältyy myös tuo avamenperä) olisi tullut voimaan heti puhelun aikana. Että päivitetään yhteystiedot ja sopimus sillä selvä, oli puhelun sävy. Kieltäydyin jo sillä perusteella, että kyseessä oli kahden vuoden (!) määräaikainen sopimus, 6e/kk. Eikä myyjä edes sanonut mulle paljonko sopimus kokonaisuudessaan maksaa(näin itse laskettuna 72e/2vuotta). Nopeaa puhetta, ei selitetty kunnolla mitä kaytäntöjä palvelu sisältää, ei kysytty haluanko kysyä jotain.
En halunnut tehdä sopimusta ja sain vääntää asiasta 7,5 minuuttia ylimielisen nuoren miehen kanssa. Lopulta sanoin, että kun tuo avaimenperä kerta on kuusi kuukautta ilmainen, niin varmaan te soitatte sitten, kun aika kuluu umpeen, että katsotaan sitten uudestaan. Myyjä sanoi että ei me mitään uudestaan soitella. Että kun nyt on sulle soitettu ja tarjotaan sulkuturvapalvelua ja vielä halvemmalla kuin muut niin eiköhän tehdä sopimus ja aloituspaketti tulee postissa. Tämän syyllistävän ketjun hän sanoi kahteen kertaan toistaen, että ei he toista kertaa soittele kun on nyt soitettu.
Idioottimainen myyjä. Luulin, että jos käytännössä suoraan pyysin heitä soittamaan muutaman kuukauden päästä uudestaa, niin olisi tyytyväinen. Kieltäydyin ainakin neljä kertaa ennen kuin puhelu loppui.
Olin kyllä kiinnostunut molemmista palveluista. Olin kuitenkin aikonut ottaa yrityksestä selvää ennen kuin laitan avaimiini läpyskän, jossa pyydetään toimittamaan avaimeni tälle yritykselle. Puhelu kuitenkin teki selvän kiinnostuksestani. Tutustun muihin mieluummin muihin, kuten joku jo mainitsikin Punaisen ristin avaimenperän.
Alunperin sain sen pariksi vuodeksi ilmaiseksi ostaessani uuden pyörän, sen jälkeen on ollut maksullinen.
Olen todella tyytyväinen, että maksoin sen ilmaisajan jälkeen. Tiputin työmatkalla avainnippuni (en edes tiedä missä kohtaa olivat tippuneet, mutta en löytänyt niitä enää työpaikalla), ja sain sen postissa takaisin :)
Kalliiksi olisi tullut uusia kaikki avaimet. Työpaikalle olisi pitänyt myös maksaa avaimen hukkaamisesta ellei olisi tullut takaisin.
Sinun sijassasi pitäisin sen ilmaisen jakson, ja peruisin sitten jos tuntuisi turhalta.
Otinpa tuon minäkin, koska myyjä sanoi maksuttomaksi ja en just silloin halunnut väitellä puhelimessa (tuossa pöydällä vieressä makaa muuten avaamattomana se pikkupaketti :-) ). Kun aika oli mennyt umpeen, soittivat. Koittivat saada maksamaan jatkosta. Just joo. Sanoin, ettei työtön maksa _mistään_ ylimääräisestä pennin hyrrää. Lopulta uskoivat. Täällä tuo vanha perä on vieläkin, toivottavasti piikki firmalle ei ole auki, vaikka mitä on puhelimitse sanottu...
Juu, siis sinä epäilevä, älä ota. Kenellä nyt on koskaan avaimet kadonnut... Ja jos onkin, niin sen yhen kerran, ja silloin voi hoitaa sen byrokratian.
Eli älkää menkö huijariverenimijöiden lankaan!
Hankkikaa muuten Android-känny ja siihen CallerInfo-sovellutus! Älkää sitten vastatko, kun TeleMarketeer tai muu ei-tunnettu epäilyttävä taho soittaa. Oma elämänlaatu parani heti tosi paljon!
onko kenelläkään tapausta jossa 14 vrk on mennyt umpeen ja sen jälkeen vakuutusta ei voi purkaa vaan se on pakko ottaa 2 vuotta.yritin purkaa puhelimitse 2 kk ajan jälkeen mutta ei,ei voi pakko ottaa ,mikä pakko! ?? SANOIN ETTÄ EIMINULLA OLE MITÄÄN NII ARVOKASTA ETTÄ KANNATTAA OTTAA KOKO HOMMELIA VAAN TULI PAKKO PULLAA.laskua tulee perinnästä vaikka koko firmassa ei ole mitään tietoa mistään korteista tai mistään muustakaan ELI MISTÄ MINUA LASKUTETAAN EI MINULLA MITÄÄN TIETOJA SIELLÄ EI PUH.IMEITÄ EI PASSIA EI SIIS MITÄÄN
KOMMENTTINI ON POISTTU MIKSI SYYSTÄ ETTÄ KOSKA ASIA TAISI OSUA LIIAN ARKAAN PAIKKAAN JA KYSYMYKSEEN EI VASTATTU HULLU JUTTU9116
Mysafety on ilmeisesti edelleen markkinoilla, uusilla kujeilla tällä kertaa. Yrityksen edustaja soittaa ja kiistää olevasa myymässä tai markkinoimassa mitään, mutta kyseli kovasti avaimeperän käytön perään. Edustaja kertoo ettei käyttö maksa mitään ja ettei siinä ole sidoksia mihinkään. Hän myös auliisti kertoo että sidoksia ei ole koskaan, ei myöskään myöhemmin. Hän ei avaa toimintaperiaatetta, tietosuojaa eikä sitä kuka toimintatavan tietosuojakäytännöt on auditoinut.
Kysyessäni mistä mistä he ovat saaneet yhteystietoni, hän ilmoittaa lähteeksi väestörekisterikeskuksen, mutta unohtaa mainita että yritys on ostanut henkilötiedot sieltä. Kysyessäni yrityksen rahoitusmallista - jos pääasiallinen tuote ei kerran maksa mitään, mistä kassavirta muodostuu, myyjä löi luurin korvaan.
Kysymys kuuluu. Eiköhän tässä olla jo menossa kovaa vauhtia petoksen yrityksen puolelle? Toisiasiahan on että yrityksen palvelu ei ole ilmainen, eikä maksuton. Muilta osin yrityksen toimintamalli vaikuttaa erittäin hämärältä.
Loistavasti pelannut, muutaman vuoden ja eikä ole tyyris!
Jep avaimenperä tuli ja nyt sitten perään tuli soitto, nyt yrittivät myydä kylkeen jotain että maksavat kotivakuutuksen omavastuu osuuden jos liittyy heidän asiakkaakseen.
Vastasin että älä ukko enää soittele mulle ja sanoin laittavani sen avaimen perän takaisin, kerkesi huutaa vielä että se on ilmanen ennen kun löin luurin korvaan.
Todennäköisesti soittaa sitten uudellen kun avaimen perän "maksuton aika" päättyy, tosin avaimenperäni on mystisesti siinä vaiheessa jo harmillisesti kadonnut johonkin.
Kannattaa olla tarkkana tämän yrityksen kanssa. Nostavat hintoja ihan ilman ilmoitusta ja palvelun sulkeminen ei onnistu esim asiakaspalvelun kautta. Pitää lähettää joko nettisivuilta tai postissa kirjallinen irtisanomisilmoitus.. Nuo turvat ovat muutenkin sopimusehtoja kun kattoo aika huonoja. Suosittelen kaikille irtisanomaan ja kysymään vastaavaa turvaa omasta vakuutusyhtiöstä ja monesti kotivakuutuksien ehdot korvaavat jo kyseiset asiat. Minulle myös yritettiin puhelimessa myydä valehtelemalla lisäpalveluita ja annettiin ymmärtää, että minulla on jo käytössä myös sulkupalvelu. Onneksi olin kärryillä asiasta. En suosittele kenellekkään, vaan suosittelen irtisanomaan ja käyttämään rahat johonkin järkevään.
"Suosittelen irtisanomaan" viisastelijalle:
Jos joku vakuutusyhtiö tai muu firma tarjoaa vastaavaa avaimenperää, kerro ihmeessä lisätietoja!!
Kyseessä ei ole pelkkä rahallinen vaiva, vaan on iso vaiva, jos esim. pyöränavain hukkuu samassa nipussa ja se sattuu olemaan viimeinen tallessa oleva avain lukossa olevaan pyörään.
Jos et tällaista avaimenperäpalvelua tiedä, ole hiljaa.
Pyörään muuten kannattaa liimata tarralla oma puhelinnumero, niin poliisi soittaa PYÖRÄN LÖYTYESSÄ.
Sielä on sit varmaan aika paljon jengiä töissä jos kaikki joilla on jotain hyvää sanottavaa palvelusta on työntekijöitä.. sulkuturvalla on hieman vajaa puolitoista mijoonaa asiakasta pohjoismaissa ja koko yrityksellä reilu kolme miljoonaa asiakasta koko maailmassa niin ei varmaan kaikki kovin tyytymättömiä ole