AV:n hoikat mammat, nyt päivän ruoat pinoon! Haluan tietää
mitä ja minkä verran syötte päivän aikana, pituus ja paino, kiitos :)
Kommentit (70)
Aamupala: Kahvia maidolla 2 kuppia, proteiinishake, lasi maito plussaa, rasvatonta rahkaa pähkinöillä ja kuivatuilla hedelmillä, kananmuna, banaani
Välipala: proteiinijuoma, omena
Lounas: lasi maito plussaa, kanapastaa, proteiinipatukka
Välipala: appelsiini, porkkana, 2 hapankorppua kananmunalla
Iltapala: rahkaa pähkinöillä ja hunajalla, lasi maito plussaa,
appelsiini, 2 avokadoa
Liikun paljon ja lihasta on jonkinverran joten tarvitsen paljon energiaa.
Todella pieniä ruokamääriä joillakin teistä!
että normaalipainoisten syömistottumukset vaihtelevat hirveästi. Tarttis vaan oppia se tapa, millä itse laihtuisi normipainoiseksi ja pysyisi siinä.
aamula puuroa (yleinsä en syö aamupalaa)
lounas hampurilaisateria (kala hampurilainen, en syö lihaa)
päivällinen pinaattikeittoa, kananmunaa ja maitoa
Iltapalaa en ole vielä syönyt, mutta yleinsä syön aika paljon illalla. Jotain namia on aina oltava.
3 lasta, 170cm /52kg
Aamulla kuppi mustaa kahvia, hieman myöhemmin teetä, pari leipää voilla/juustolla/leikkeleellä ja kananmuna. Lounaaksi kanarisotto, salaatti. Jälkkäriksi pari palaa suklaata. Pian iltapalaksi ehkä teekuppi ja pari siivua leipää päällisineen.
Näin siis tänään.
Pituus 163, paino 52 ja ikää 45 vuotta.
aina alle 1000 kaloria päivässä?mutta minä syön tavallisesti 1000-1200 kcal päivässä, 160cm/50kg
Miksi ihmeessä syöt noin vähän?
aamupala, teetä ja pari vehnäsämpylää juuston kanssa
lounas, perunamuussia ja munia, ruisleivänsiivu
iltapala, sama kuin aamulla ja lisäksi muroja
näin tänään
Aamulla kaksi ruispalaa, rasvaa, salaattia, juustoa, kananmunaa. Kaksi hapankorppua juustolla. Kaksi mukia maitokahvia. Kaksi lasia vettä.
Lounas. Iso pala pizzaa, vettä.
Välipala. Nuotiolla makkaraa ja pillimehua. Kaksi mukia kahvia. Kolme kourallista pähkinöitä.
Päivällinen: iso hampurilainen, jossa kananmunaa, salaattia ja tomaattia lisukkeena. Vettä.
Illalla: Kaksi ruispalaa, salaattia, tomaattia ja juustoa. Vettä.
(syön kalsiumia ja d-vitamiinia purkista lisäksi)
Te jotka syötte vähän päivän aikana, miten jaksatte liikkua? Esimerkiksi mulla tänään tunnin spinning ja tunnin salitreeni joita en todellakaan olisi jaksanut jos en olisi tankannut tarpeeksi!
Aamupala:
-kahvia,skerilla ja kermalla
-sämpylä,juustolla ja kurkulla
-pieni annos kaurapuuroa voislmällä ja sokerilla
Välipala:
-muutama siivu vaaleaa leipää ja kahvia
Lämminruoka:
-naudan n.100g pihvi
-vihersalaatti
-2 tuorejuustolla täytettyä herkkusientä
Iltapala
-jäätelöpallo ja kinuskikastiketta.
Tämä oli herkuttelupäivä. Tosin hiihdin päivällä 20 km. Yleensä en jätskiä syö. Enkä aamuisin puuroa ehdi keittelemään.
Urheilen 3-6krt/viikko. Teen kesiraskasta työtä.
N 35 171/64
Tänään oli erittäin epänormaali ja harvinaisen epäterveellinen päivä. Oltiin osa päivästä reissussa (urheilukilpailuissa)ja syömiset eivät sopineet normaaliin aikatauluun.
Aamupala:
-3 kuppia kahvia maidolla
-2 ruisleipää, joilla juustoa, meettvurstia ja salaattia
Välipala
-kuppi kahvia maidolla
-pari riviä suklaata
-mandariini
Lounas
-Iso hampurilaisateria, zero-limulla
Välipala
-kuppi kahvia
-donitsi
Päivällinen
-possunlihaa
-vihreitä papuja
Iltapala
-hedelmäsalaattia
Te jotka syötte vähän päivän aikana, miten jaksatte liikkua? Esimerkiksi mulla tänään tunnin spinning ja tunnin salitreeni joita en todellakaan olisi jaksanut jos en olisi tankannut tarpeeksi!
kävelen kauppaan ja bussille, iltaisin treenaan vähän lihaksia. Joskus käyn kävelyllä.
- joku numero, 160/52kg
Aamulla söin pätkiksen päivällä yhden fazerin patukan ja kun tulin kotiin niin söin pinaattikeittoa ehkä neljä lusikallista. Yhden jätskin myös söin. Mehua on mennyt yli litra.
Yleensä syön enemmän mutta eilen olin vatsataudissa eikä oikeen tänäänkään mikään maistunut.
- Kahvia 6 kupillista maidon kanssa.
- Ruoaksi välipalapatukka (nutrilet)+ siivu tiikerikakkua
- Nutrilet juoma
- Ranskalaisia ja nakkia
-Nyt syön suklaata mutta illalla tilataan varmaan pizza.
Normaalsiti syön ensimmäisen kerran 13-15 aikaa. Silloin syön "ruokaisan" sämpylän ja kahvia juon paljon,herkkuja menee lähes päivittäin. Illalla syön peremmin kun kotio pääsen.
Olen 165cm ja 48-50 kg,vaihtelee päivän aikana hurjasti.
Aamiaiseksi lautasellinen maitoon keitettyä kaurapuuroa voisilmällä.
Aamupäivällä kuppi kahvia kevytmaidolla ja kippo mansikkarahkaa.
Lounaaksi lautasellinen porkkanasosekeittoa, Pepsi Maxia.
Iltapäivällä kuppi kahvia kevytmaidolla ja kimpale jäätelöä.
Iltaruuaksi ruokaisa salaatti, jossa kasvisten lisäksi makkaraa, juustoa, kananmunaa ja raejuustoa, juomana alkoholiton olut.
Iltapalaksi menee varmaan vielä leipäpala, lasillinen mustikkakeittoa tai mehua sekä jädetuutti.
Mitat 165/51.
Aamiainen: jättimuki kahvia (maitoa ja 3 teelusikallista sokeria), kaksi palaa paahtoleipää, päällä Leviä
Lounas: perunamuusia, lihapullia, porkkanaraastetta, kaali-purjosalaattia ja ruisleipää pala.
Päivällinen: kanasalaatti
Liikunta: pesin pihasaunamme, kesti 2 tuntia. Koiran kanssa kaksi lenkkiä. Tunti bodypumpia.
aamulla teetä, vettä, ruisleipää, oivariinia, kananmuna, salaattia, vaaleaa leipää, tuorejuustoa, kinkkua, kurkkua, omenaa
lounaaksi ruisleipää, savukalaa ja salaattia, vettä, pari karkkia
välipalaksi jugurttia ja mysliä ja teetä
illalliseksi kermaperunoita, pihviä, salaattia, viiniä, vettä, jälkkäriksi suklaakakkua ja teetä
iltapalaksi syön varmaan pari leipää avokadolla ja kinkulla ja kakkua tai suklaata ja jotain yrttijuomaa, kun teestäkin menee jo unet
Tavallisesti napostelen enemmän, sekä suklaata, pähkinöitä että leipää.
165 cm, 53 kg, 43 v.
vähän sitä pitää syödä, jotta hoikkuu. Jokin ei nyt kyllä täsmää; joko te vastaajat liikutte ihan tajuttomasti tai mun aineenvaihdunta on lakannut kokonaan olemasta!!
-aamulla 2 pala ruisleipää, päällä levitettä, kinkkua, kurkkua, salaattia, 2 kuppia kahvia
-lounaaksi joko sämpylä tai tonnikalaa+kasviksia, vettä
-kotona kotiruokaa 1 lautasellinen, ei mikään jättiannos
-illalla rahkaa, tai pari kananmunaa
ja perkule, miten mun paino voi olla 70kg näillä eväillä????? Kilpirauhasen vajaatoiminta on ja siihen sairastumisen jälkeen on painokin noussut ja ei laske sitten millään!
Mä olen pitkään väittänyt, että tämä on jotenkin geeneistä kiinni.
Tiedän syöväni vähintään yhtä paljon kuin kaverini, joka on pullea ja ehkä jopa epäterveellisemmin ja mä olen melko hoikka.
Elämä on epäreilua, olen tulkinnut.
Se 165 cm, 53 kg
Aamiaiseksi latte ja lounaaksi kurpitsamunakas.
Äsken söin iltapalaksi tonnikalavoileivän ja kupin teetä. Ehkä syön vielä viilin tms.
Aamulla herätys klo 5 ja töihin tyhjällä mahalla.
klo 10 pari mukia kahvia punaisella maidolla, eli kaikenkaikkiaan 8 dl.
klo 13 pari kuivaa luumua ja aprikoosia.
klo 14 neljä lihapullaa, perunamuusia, pomodoro kastiketta ja salaattia. Lasi vettä.
klo 19 kourallinen suolapähkinöitä.
klo ? jotain pientä iltapalaa, en tiedä vielä mitä tekee parin tunnin kuluttua mieli.
ja imetän, eli ruokaa kuluu...
Aamulla: 2 ruispalaa lisukkeineen, kiivi, banaani ja 2 dominokeksiä
Aamupäivällä: kourallinen pähkinöitä ja appelsiini
Lounas: broilerilaatikkoa, noin 5 dl salaattia, jälkkäriksi pieni jäätelö
iltapäivällä: kahvia, keksi, kourallinen karkkia
Äsken: iso ruokaisa salaatti halloumijuustolla ja tonnikalalla
Illalla vielä: purkillinen rahkaa, vähän mansikkakiisseliä ja noin 150 g pakastevadelmia ja pieni töräys kermavaahtoa purkista, sitten vielä noin 100 g suklaata. Tämä iltapala on aika vakio...