AV:n hoikat mammat, nyt päivän ruoat pinoon! Haluan tietää
mitä ja minkä verran syötte päivän aikana, pituus ja paino, kiitos :)
Kommentit (70)
aamupala klo 10:
kuppi kahvia ja lautasellinen kaurapuuroa keitolla tai maidolla + pari voileipää,tuoremehua.
lounas klo 14:
pinaattikeittoa kanamunalla,vettä.
klo17:
omena ja appelsiini,suolapähkinöitä,vähän irtareita. Vettä.
klo 20-21:
kohta syön puolet Grandiosa pizzasta+ lasin punkkua ja jälkkäriksi lisää irtareita ja ehkä suklaata.
aamulla kolme kuppia mustaa kahvia ja 2dl jogurttia
lounaaksi ruisleipä ja mehua
välipalana kahvi mustana
päivälliseksi possua/nautaa/broileria sekä kasviksia
iltapalaksi 2dl jogurttia ja teetä.
aamu: kaks palaa ruisleipää, neljä siivua juustoa, kurkkua 8 siivua, kahvia ja lasi vettä
lounas: iso lautasellinen soijamakaronilaatikkoa, kurkkupaloja, pari palaa ruisleipää taas margariinilla ja juustolla
välipala: omena, kahvia, pari keksiä
ruoka: iso annos soijapyttistä, salaattia, pähkinöitä, tomaattia ja kurkkua ja lasi vettä
jälkkäriksi täytekakkua pala
iltapala: kaksi palaa taas ruisleipää samoilla päällisillä, teetä, myös mysliä kulhollinen riisimaidolla tai banaani (ja jos on jotain herkkuja niin sitten niitä myös esim. pala piirakkaa tai vähän ehkä karkkia)
BMI 19
mutta kai aika normaalipainoinen: 168cm ja 60kg.
Aamiainen: iso kuppi kahvia ja ruisleipä juustolla ja kasviksilla, mandariini
Lounas: lohisalaatti
Päiväkahvi (kahvia ja maustamatonta jukurttia)
Päivällinen: jauhelihamakaronolaatikkoa, 2 lajia salaattia, mehua, puoli levyä fazerin sinistä suklaata, kahvia
Iltapalaa otan kohta, teetä ehkä
aamulla: kaksi kuppia kahvia maidolla, kaksi palaa piimälimppua, pala mustikkapiirakkaa
lounas: pala äyriäispitsaa, vettä
toinen välipala jäi välistä ja siksi päivälliseksi iso annos pekoni-sienipastaa kermakastikkeessa
illalla: 3 palaa paahtoleipää kevytmetukalla, tuoremehua, päärynä, teetä
kun saan lapset nukkumaan niin, leffan kanssa sipsiä ja lasi punkkua
jälkkäriksi otin kermajätsiä lakukastikkeella, unohtui jo..
edellinen
-mysliä
-4mantelia
-juustoleipä
-maitoa kahvissa ja myslissä
-2lasia mehua
-lihapullat muusilla
-voisilmäpulla
-6karkkia
-pala täytekakkua
-juustosalaatti
-leipä
-ja iltapalaksi syön vielä jotakin esim.leivän ja banaanin mehulasilla
Tänään on tullut syötyä kaikenlaista pitkin päivää, mutta ei yhtään lämmintä ruokaa. Aamulla pari leipäpalasta kinkun kanssa, pari suklaakeksiä, pala suklaata. Lapsen synttäreillä meni jäätelöä, vähän sipsejä, irtokarkkeja joitakin, illalla pari sämpylää kinkun kanssa ja pari palaa suklaata vielä. Ei mikään paras päivä ruuan suhteen, mutta tällaisia tulee useinkin.
Jokin ei nyt kyllä täsmää; joko te vastaajat liikutte ihan tajuttomasti tai mun aineenvaihdunta on lakannut kokonaan olemasta!!
Syön mielestäni usein melko paljon. Esim. tämän päivän suklaarivit söin vain siksi, että tarvitsin nopeasti lisää energiaa. Ei ollut aikaa syödä kunnolla, joten välipalaksi vetäisin jotain mistä tiesin tulevan paljon kaloreita joilla jaksan myöhässä tulevaan lounaaseen asti. Minulla ei juurikaan ole himoja ruokia kohtaan. Syön siksi kun pitää syödä jaksaakseen. Toki ruoka on usein myös ihan hyvää.
t.24
aamupala: kaksi ohutta kanan rintafilettä, hapankaalia ja kurpitsansiemeniä
treeni, jonka jälkeen palautusjuoma
lounas: 100 g kylmäsavuhärkää, keitettyä perunaa ja kukkakaalia
välipala: jauhelihakastike, jossa reilusti sipulia, valkosipulia ja tomaattia, kukkakaalia ja vihersalaattia, oliiviöljyä
iltapala: purkki rahkaa ja 200 g mustikoita, pieni annos kaurapuuroa, hiukan pähkinöitä
Söin liian vähän, yksi ateria jäi tänään väliin.
Aamulla kuppi kahvia.
Päivällä pala suklaatäytekakkua ja pala pätkiskakkua.
Iltapäivällä pala voileipäkakkua ja kahvia.
Illalla kebabsalaattia ja kaksi olutta.
Aamupalaksi reissumiestä kaksi viipaletta, oivariinia, kermajuustoa, kurkkua ja kananmuna. Juomana vihreää teetä ja lasi appelsiinimehua.
Päivälliseksi perunamuusia, broileria ja kasvisgratiinia yksi iso lautasellinen. Ruuan kanssa pieni sämpylä oivariinilla ja kevytmaitoa pari lasia.
Iltapalaksi kaksi viipaletta ruisleipää, oivariinilla, juustolla ja kurkulla, juomana vettä.
Lisäksi olen juonut cokis zeroa päivän mittaan.
Arkisin syön useammin, neljä kertaa päivässä mutta kevyemmän päivällisen.
Tän päivän ruoka ei kyllä ole ihan joka päiväinen. Ns. vkloppu ruokaa.
Aamupala: pieni pala pizzaa ja viipale kinkkupiirakkaa
Lounas: kanapastaa
Välipala: kuppi kahvia ja suklaa patukka
Päivällinen: puolikas pizza
Iltapala: loput pizzasta eli puolet
Päivän ruoka kuulostaa kauheelta mutta arkene syön normaalia perusruokaa
amulla: sämpylä ja sen välissä maksamakkaraa, juustoa, voileviä ja kurkkua join teetä
Lounas: Makaroonilaatikkoa, täysjyväpastasta join maitoa
PÄivällinen: makaroonia ja lihapullia, porkkanaraastetta, ruisleipä voilevillä ja kakis kultakinkkuviipaletta.
Anopilla söin kolme keksiä ja kupin teetä
Iltapala: en vielä syönyt, mutta tod.näk sämpylää teetä ja sitten suklaata ja vettä!
Ainiin söin myös omenan lounaan ja päivällisen välissä!
että melkeimpä KUKAAN hoikkana itseään pitävä 8ja onkin), EI OLE KARPPAAJA??!! Eli eikö se karppaus olekaan tie onneen?
Melkeimpä jokaisen ketjussa olevan ruokavaliossa on pastaa, leipää, puuroa jne.
Aamu: lautasellinen kaurapuuroa+mustaherukoita, 2 kauraleipää raejuuston ja tomaatin kanssa, lasi tuoremehua ja kuppi maitokahvia
Lounas: perunamuusia ja purkkitonnikalapihvi, porkkanaa
Välipala: pari kauraleipää sellaisenaan, pari kiiviä, omena
Iltapala: itsetehtyä vispipuuroa, kaksi ruisleipää kotijuustolla.
Saatan vielä nauttia yhden keskioluen.
En ole yhtään tänään miettinyt syömisiä. Näin vain meni tänään. Lapset söi pitkälti samaa.
Aamupala+lounas:
-kaurapuuro maitoon. päällä piltin mangososetta 1/2 prk
-omatekoinen sämpylä. päällä salaatti,juusto,tomaatti
-marjajogurtti luomu
-appelsiinimehu
välipala:
-tee
-pieni pala kakkua
-pala kinkkupiirasta
päivällinen+iltapala:
-muussi+ broilerin rintapala
-tomaatti
-1/2 appelsiini
tänään mennyt aamulla kaksi tölkkiä dr pepper limsaa ja eilisen pitsan jämät. Päivällä tuli syötyä mäkkärissä quarter pounder ateria plussana. Nyt illalla vois syödä vielä jotain, vaikka hapankorppuja tai jogurttia.
- aamulla: maitokahvi
- lounas: ohraa ja broileria, salaattia, vettä, kahvia
- välipala: maustamatonta jugurttia, sokeroimatonta omenahilloa
- päivällinen: sama kuin lounas, hapankaalia, hunajamelonia, mustikkapiirakkaa, kermavaahtoa, kahvia
- illalla: jotain pientä
Mä pidän itseäni ihan hoikkana, olen 164 cm/59 kg. Ja lihasta on, tiedän sen kun katson peiliin, lisäksi olen ollut kehonkoostumusmittauksessa. Pelkkään vaaa´an lukemaan ei siis kannata tuijottaa.
Mä söin aamulla kaurapuuroa ja mansikoita. Maitokahvin ja täysjyväpaahtiksen oivariinin ja polarjuuston kera.
Lounaaksi lohkoperunoita ja uunilohta, tomaattia, hunajamelonia ja ananasta.
Välipalaksi rasvatonta rahkaa ja mansikoita. Pala täysjyväleipää.
Soijajuomaa.
Kaksi paistettua kananmunaa Täysjyväleipää ja oivariinia. Melonia ja ananasta.
Yksi pieni pulla.
Olin aamulla 1,5 h tenavan kanssa kävelyllä ja kärryttelemässä. Lisäksi olin iltapäivällä bodycombatissa.