Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIIIN raivoissani. Dna:n lupaama ilmainen netti kännykkään ei ollutkaan ilmainen

Vierailija
18.03.2012 |

Tuli siis se DNA:n mainos, DnaEtu, jossa luvattiin ilmainen netti puhelimeen. Noh, eilen kävin ihan liikkeessä kysymässä siitä ja se asennettiin. Poitsu sen netin asensi ja meni aikansa ja tuli viesti Dna:lta että etu on nyt asennettu. Kokeilin sitten eilen illalla muutamaan otteeseen nettiin menoa puhelimella, fb ja youtube.

Aamulla kun heräsin lähetin huvikseni saldokyselyn ja nyt yhtäkkiä "Muut" kohdassa olikin laskua lähes 8€!!! :o

Tosi "harmi" dna:n asiakaspalvelijan kannalta että tänään dna:n asiakaspalvelu kiinni, koska olin niin raivoissani tuosta että yhtäkkiä onkin veloitettu. Nyt olen jo rauhoittunut ja pystyn tän asian selvittämään huomenna kun sinne voi soitella.

Ketuttaa silti :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Edun kautta tuleva netti on ilmainen. Ettet olisi soittanut johonkin maksulliseen yritysnroon tai vaikka numerotiedusteluun mistä tuo summa olis koostunut? Ja jos se onkin virhe niin kyllä ne sen sulle aspasta hyvittää kun sinne soitat. Ei tartte ees räyhätä :)
T. dna aspalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi