Meneekö kukaan katsomaan "Kyllä isä osaa" leffaa?
Kovasti mainostetaan ja se isän näyttelijä juoksee telkkarissa haastateltavana lähes kaikissa ohjelmissa. Minä en mene. Voi olla, että yritän katsoa sitten, kun joskus tulee telkkarista.
Kommentit (138)
Sen isän nimi on Tom Lindholm. On hyvä näyttelijä. Tuija Ernamo ja Maiju Jokinen ovat oikeastikin äiti ja tytär.
Muhun ei oikein uppoa tuollainen maalaiskomedia. Joten en todellakaan mene katsomaan.
Hei mähän muuten meenkin kattoon sen!
Katsoin joskus, kun tuli telkasta. En kunnolla muista muuta kuin, että koko perheen hyvän mielen ohjelma se oli.
Voisin mennäkin. Kyllä isä osaa sarja oli todella hauska ja enää ei varmaan saisi telkkariin tehdä komediaa missä lapset humalassa tai isä imitoi mustaa miestä 😅
Jos olisi joku leffa tarjous: kaksi yhden hinnalla tai jotain niin voisin mennäkkin. Nykyisillä hinnoilla ei raski mennä.
Sarja oli paska, en odota leffalta yhtään parempaa eli en mene.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi joku leffa tarjous: kaksi yhden hinnalla tai jotain niin voisin mennäkkin. Nykyisillä hinnoilla ei raski mennä.
Minulla ei ole kyse raaskimisesta vaan ei yksinkertaisesti ole rahaa mennä elokuviin katsomaan mitään. En ole käynyt sitten 1980-luvun. Enkä näillä näkymin voi mennä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mennään:) tosin minä en hirveemmin seurannut mutta mies oli suuri fani. Menen mielenkiinnolla seuraksi.
Siis meettekö kaksi aikuista katsomaan tota keskenänne?😂
En käy elokuvissa koskaan, mutta voisin katsoa jos tulisi telkkariin tms. Jotenkin hauska idea tuo että näin kauan myöhemmin ja samat näyttelijät, että miten elämä jatkui.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pätkä kun köyhä perhe viettää mielikuvituslomaa kotona. Isä esittää ulkomaalaista tarjoilijaa 😂
Huhhuh. Ei voi kuin kuvitella mikä Haloo tuommoisessa jaksosta nykyään nousisi.🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mennään:) tosin minä en hirveemmin seurannut mutta mies oli suuri fani. Menen mielenkiinnolla seuraksi.
Jep:) Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyse raaskimisesta vaan ei yksinkertaisesti ole rahaa mennä elokuviin katsomaan mitään. En ole käynyt sitten 1980-luvun. Enkä näillä näkymin voi mennä ikinä.
Etkö nyt muka paria kymppiä saa kasaan? Maistuuko kuningas alkoholi kuin hyvin??!
Vierailija kirjoitti:
Sarja oli paska, en odota leffalta yhtään parempaa eli en mene.
Ikävä asenne sulla. Nauratko koskaan millekkään?
Tekisi mieli mennä, mutta pahoin pelkään että elokuvalla ei ole juuri mitään tekemistä alkuperäisen sarjan kanssa. Niin paljon on pitänyt siivota asioita.
Voin kuvitella katsojakunnan ja ketä he äänestävät kun tuollainen junttihuumori naurattaa. Olisi nykyversion isä edes ollut tumma ja lapset kaakaon värisiä niin olisin harkinnut leffaan menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pätkä kun köyhä perhe viettää mielikuvituslomaa kotona. Isä esittää ulkomaalaista tarjoilijaa 😂
Huhhuh. Ei voi kuin kuvitella mikä Haloo tuommoisessa jaksosta nykyään nousisi.🤭😂
Täällä olis ne ek eri joka möis cocakolaa muita juomia täällä nurkassa. Tää ne ek eri tulis hakemaan äitiä tanssimaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi aikuista? Miks te vajaat 14 vuotiaat täälä pyörittelen. Huomiotako etitte