Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kukaan katsomaan "Kyllä isä osaa" leffaa?

Vierailija
26.03.2024 |

Kovasti mainostetaan ja se isän näyttelijä juoksee telkkarissa haastateltavana lähes kaikissa ohjelmissa. Minä en mene. Voi olla, että yritän katsoa sitten, kun joskus tulee telkkarista.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mennään:) tosin minä en hirveemmin seurannut mutta mies oli suuri fani. Menen mielenkiinnolla seuraksi.

Vierailija
2/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isän nimi on Tom Lindholm. On hyvä näyttelijä. Tuija Ernamo ja Maiju Jokinen ovat oikeastikin äiti ja tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei oikein uppoa tuollainen maalaiskomedia. Joten en todellakaan mene katsomaan.

Vierailija
4/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mähän muuten meenkin kattoon sen!

Vierailija
5/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus, kun tuli telkasta. En kunnolla muista muuta kuin, että koko perheen hyvän mielen ohjelma se oli.

Vierailija
6/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennäkin. Kyllä isä osaa sarja oli todella hauska ja enää ei varmaan saisi telkkariin tehdä komediaa missä lapset humalassa tai isä imitoi mustaa miestä 😅

Vierailija
7/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku leffa tarjous: kaksi yhden hinnalla tai jotain niin voisin mennäkkin. Nykyisillä hinnoilla ei raski mennä.

Vierailija
8/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja oli paska, en odota leffalta yhtään parempaa eli en mene.

Vierailija
9/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi joku leffa tarjous: kaksi yhden hinnalla tai jotain niin voisin mennäkkin. Nykyisillä hinnoilla ei raski mennä.

Minulla ei ole kyse raaskimisesta vaan ei yksinkertaisesti ole rahaa mennä elokuviin katsomaan mitään. En ole käynyt sitten 1980-luvun. Enkä näillä näkymin voi mennä ikinä.

Vierailija
10/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mennään:) tosin minä en hirveemmin seurannut mutta mies oli suuri fani. Menen mielenkiinnolla seuraksi.

Siis meettekö kaksi aikuista katsomaan tota keskenänne?😂

Vierailija
11/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy elokuvissa koskaan, mutta voisin katsoa jos tulisi telkkariin tms. Jotenkin hauska idea tuo että näin kauan myöhemmin ja samat näyttelijät, että miten elämä jatkui.

Vierailija
12/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pätkä kun köyhä perhe viettää mielikuvituslomaa kotona. Isä esittää ulkomaalaista tarjoilijaa 😂

Huhhuh. Ei voi kuin kuvitella mikä Haloo tuommoisessa jaksosta nykyään nousisi.🤭😂

Vierailija
13/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep:) Miksei?

Vierailija
14/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kyse raaskimisesta vaan ei yksinkertaisesti ole rahaa mennä elokuviin katsomaan mitään. En ole käynyt sitten 1980-luvun. Enkä näillä näkymin voi mennä ikinä.

Etkö nyt muka paria kymppiä saa kasaan? Maistuuko kuningas alkoholi kuin hyvin??!

Vierailija
15/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja oli paska, en odota leffalta yhtään parempaa eli en mene.

Ikävä asenne sulla. Nauratko koskaan millekkään?

Vierailija
16/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä, mutta pahoin pelkään että elokuvalla ei ole juuri mitään tekemistä alkuperäisen sarjan kanssa. Niin paljon on pitänyt siivota asioita. 

Vierailija
17/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
18/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella katsojakunnan ja ketä he äänestävät kun tuollainen junttihuumori naurattaa. Olisi nykyversion isä edes ollut tumma ja lapset kaakaon värisiä niin olisin harkinnut leffaan menemistä.

Vierailija
19/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pätkä kun köyhä perhe viettää mielikuvituslomaa kotona. Isä esittää ulkomaalaista tarjoilijaa 😂

Huhhuh. Ei voi kuin kuvitella mikä Haloo tuommoisessa jaksosta nykyään nousisi.🤭😂

Täällä olis ne ek eri joka möis cocakolaa muita juomia täällä nurkassa. Tää ne ek eri tulis hakemaan äitiä tanssimaan 😅

Vierailija
20/138 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi aikuista? Miks te vajaat 14 vuotiaat täälä pyörittelen. Huomiotako etitte