"Nöpö on vaatteisiinsa luonnollisesti ihan hulluna.
Kun kuoret avattiin, hän voihki ihastuksesta ja minäkin aikalailla. Nöpö valkkasi kuviin punaiset saappaat, joista tuleekin hauskaa tatsia asuun. Lapset ovat niin ennakkoluulottomia ja rutinoitumattomia. Lapsellista perspektiiviä tarvitsevat esim. muotisuunnittelijat työssään."
Lainaukset ovat iha parhautta Tyylisuuntauksia-blogista! Hauskat tekstit savat minut aina hurjan iloiselle tuulelle.
Kommentit (67)
naisten pahantahtoisuus. Hyvin tulee ilmi, että ei ole mitään tekemistä eikä omaa elämään. Sitten kielii pitkällä odotetaan, koska J postaa tyllihameista ja sitten tullaan täänne siitä haukkumaan. Ja haukutaan lastakin siinä samalla...
Eikö ole oikeasti muuta teidän elämässänne? Olisko aika tehdä asialle jotain?
toi noloa sekä hänelle itselleen että näille ilmaissponssaajakaupoille. Lisäksi laitonta piilomainontaa.
mitä se henkilökohtaisesti sinun napaasi kaivaa? Ja miksi se aiheuttaa tarpee tulla nettipalstalle haukkumaan häntä ja lasta?
Jos asia oikeasti häiritsisi, niin et varmaan kävisi lukemassa postauksia? Et varmaan jaksaisi vaivata päätäsi näillä asioilla?
Ja jos piilomainonta ja muut laittomuude oikein tosissaan häiritsisi sinua, niin varmaan tekisit jotain asialle?
Ja nolo olet lähinnä itse, kun vaivaat päätä tämmöisillä asioilla. Kyllä ne kauppiaat ihan itse osaavat toimistaan vastata ja miettiä, mikä on heille sopivaa ja mikä ei...
joten ei haukuta häntä.
Ihmettelen, miten tuollaiset alannuskampanjat kannattaa? Nostaako se oikeasti alennuksen antaneen kaupan myyntiä paljonkin? Itse olen blogien suurkuluttaja, ja koskaan en ole mitään blogialennuksia/kampanjoita hyödyntänyt. Lähinnä karvat nousee pystyyn, kun huomaan mainostuksen, varsinkaan, jos ei mainita blogistin saamista etuuksista.
Ostatteko te blogikampanjoiden seurauksena?
kasvavan sukupolven opettaminen kuluttamaan maapallon varoja kun nyt jo tiedetään että tuotantoa ja kulutusta ON karsittava rajusti jos haluamme että tämän päivän lapset voivat vielä elää suht normaalin elämän.
kasvavan sukupolven opettaminen kuluttamaan maapallon varoja kun nyt jo tiedetään että tuotantoa ja kulutusta ON karsittava rajusti jos haluamme että tämän päivän lapset voivat vielä elää suht normaalin elämän.
mutta vakavasti ottaen ekoguruna esiintyvä äiti on pahasti metsässä tuon jatkuvan shoppailun kanssa, ollut jo pitkään.
juustoa. Juuston hiilijalanjälki on yhtä iso kuin naudanlihan...
Miten joku jaksaa tuota blogia lukea?
Masokistit?
laki kieltää piilomainonnan. En muista pykälää mutta googleta vaikka piilomainonta blogeissa tms. niin löydät lain. Täytyy varmaan ottaa yhteys kuluttajavirastoon näiden blogistien toiminnasta. Sieltä ohjaavat varmasti oikealle taholle. Loppuu tää pelleily joka on laitonta.
avaus koskien piilomainontaa niin opit sinäkin joka asiasta ei tiedä.
miettinyt että miten voi rahat riittää joka viikko NÖPÖLLE ostaa jotain uutta ja kallista. Eikös tämä blogisti ole opiskelija? menee kyllä maku (ja on mennyt kyllä muutenkin) koko blogiin. Huvittelumielessä sitä käyn lukemassa
vaan ottavat nettikauppohin yhteyttä, ruinaavat tiettyä vaatetta ja lupaavat kehua kauppaa netissä ja laittavat mainoksen, ainakin tämä blogi ja se eräs pohjanmaalainen, jossa on samanikäinen tyttö toimivat näin.
voin vahvistaa, tosin tuosta pohjanmaalaisesta en tiedä kuka on. Ei siis todellakaan maksa noista vaatteisa yhtikäs rahaa. Nettikauppiaat maksaa heidän vaatteensa. Tämä ei ole arvaus vaan tieto. Laitonta puuhaa blogistin kannalta. Ei mainitse että saa vaatteet ilmaiseksi kuten tulisi tehdä.
tuo pohjalainen blogi olla Eevin äidin...
ainakin, että ovat ilmaiseksi saatuja, joten en ymmärrä ongelmaa?
nuo kaksi voihkimaan ihastuksesta ;DDDD
Vaatteet voi pukea päälle, ottaa kuvia, lähettää vaatteet takaisin. Ei maksa mitään ja sai kauniita kuvia ja kaikki luulee, että hän on ostanut ne vaatteet.
Näin tekevät monet blogistit.
Ei olisi millään varaa ostaa montaa kertaa kuukaudessa uusia vaatteita. Noin "lainaan" niitä kuviin ja palautan sitten takaisin "sopimattomina".
Olen miettinyt samaa eli mistä varat tuohon vaatepaljouteen ja merkkivaatteisiin ja pohtinut myös saako kirjoittaja niitä ilmaiseksi mainostaessaan merkkejä.
Blogisti on tosin maininnut käyvänsä myös töissä. Ja mistä sitä tietää ovatko perintörikkaita kun juhlia vietetään mökillä joka on rannalla tai saaressa ja kotona on antiikkihuonekaluja kuten kirjoittaja on blogissaan maininnut.
Olen muuten ostanut ko blogistilta todella kalliin käytetyn, mutta hyväkuntoisen merkkivaatteen ihan pilkkahintaan eli ei hän ainakaan silloin vaatteella tiliä tehnyt.
Mä olenkin ihmetellyt miksi joissain blogeissa vaatteiden sovituskuvissa roikkuu kaikki ne laput vielä paikoillaan... Onko joku muu kiinnittänyt samaan huomiota?
Vaatteet voi pukea päälle, ottaa kuvia, lähettää vaatteet takaisin. Ei maksa mitään ja sai kauniita kuvia ja kaikki luulee, että hän on ostanut ne vaatteet.
Ei olisi millään varaa ostaa montaa kertaa kuukaudessa uusia vaatteita. Noin "lainaan" niitä kuviin ja palautan sitten takaisin "sopimattomina".
ja pitsihörhellykset saavat sen lapsen näyttämään..jos nyt eivät rumalta niin ainakin tavikselta.
Tyllit ja pitsi sopivat sieville pikkutytöille ja sitähän Nöpötin ei ole.
Ja Poitsu, sillekään äitinsä valitsemat vaatteet eivät sovi yhtään, enkä tarkoita nyt vaatekokoa.
Olen miettinyt samaa eli mistä varat tuohon vaatepaljouteen ja merkkivaatteisiin ja pohtinut myös saako kirjoittaja niitä ilmaiseksi mainostaessaan merkkejä. Blogisti on tosin maininnut käyvänsä myös töissä. Ja mistä sitä tietää ovatko perintörikkaita kun juhlia vietetään mökillä joka on rannalla tai saaressa ja kotona on antiikkihuonekaluja kuten kirjoittaja on blogissaan maininnut. Olen muuten ostanut ko blogistilta todella kalliin käytetyn, mutta hyväkuntoisen merkkivaatteen ihan pilkkahintaan eli ei hän ainakaan silloin vaatteella tiliä tehnyt.
Mistä ihmeestä se juontaakin aikuisen ihmisen tarve esittää jotain muuta kuin on? Ankeasta lapsuudesta?
Mä olenkin ihmetellyt miksi joissain blogeissa vaatteiden sovituskuvissa roikkuu kaikki ne laput vielä paikoillaan... Onko joku muu kiinnittänyt samaan huomiota?
ja kuvaan niin, että lappuja ei näy jos ne on vaikea piilottaa. Yritän ainakin. Joskus niitäkin vilahtaa, mutta eipä lukijat aina hoksaa, että en aiokaan leikata niitä irti vaan palautan ne takaisin kauppaan.
t. yksi vaateblogin kirjoittaja
toi noloa sekä hänelle itselleen että näille ilmaissponssaajakaupoille. Lisäksi laitonta piilomainontaa.