Miksi monet luulevan laihtumisen myötä tulevansa onnellisemmiksi?
Ja miksi luullaan, että ylipainoiset ovat onnettomia?
Kommentit (25)
Että lihavat olisi onnettomia!
Mutta itselihoneena (raskausaikana itse turpoan väsymyksestä, pahoinvoinnin jälkeen syön ja laiskottaa liikkua = lihominen) mutta kun raskaus on ohi niin olen laihtunut kymmeniä kiloja ja TIEDÄN itsestäni että olen silloin
- energisempi
- on ihana liikkua kun läskikerros ei löllyä
- olo on seksikkäämpi kun alkaa kroppa muotoutua pois
- yleinen tyytyväisyys parantunut. Johtuu energiasta ja hyvästä fiiliksestä. Seksin ja kosketuksen lisääntyminenkin toki auttaa tämän pyörimisessä.
olen laihtunut kymmeniä kiloja ja TIEDÄN itsestäni että olen silloin
- energisempi
- on ihana liikkua kun läskikerros ei löllyä
- olo on seksikkäämpi kun alkaa kroppa muotoutua pois
- yleinen tyytyväisyys parantunut. Johtuu energiasta ja hyvästä fiiliksestä. Seksin ja kosketuksen lisääntyminenkin toki auttaa tämän pyörimisessä.
Mulla tuohon vaikuttaa jo ihan muutaman kilon lievä ylipaino. Että lihoessa tulee laiskistumista, masennusoireita, väsyttää, kroppa ei tunnu omalta. Nyt kun laihdutin normaalipainoon niin heti tuntuu koko olemus muuttuneen.
minut onnelliseksi.. kilojen myötä ennen itsevarma olemukseni muuttui,ja syytin siitä pelkästään kiloja (taustalla paljon muutakin,keksin vain että syytän painoani kaikesta) aina ajattelin että sitten kun laihdun sen ja sen verran,tulen itsevarmemmaksi ja onnellisemmaksi. no en tullut! sama epäileväinen,heikko itsetuntoinen olen edelleen vaikka kehuja saankin. mikä sitten auttaisi? mikä sai minut murroiässä muuttumaan ja lihoamaan,sitä en ole vielä keksinyt.
mutta nyt laihtuneena olen onnellisempi kuin ylipainoisena. On parempaa seksiä määrällisesti enemmän, saan enemmän huomiota mieheltä, vaatteet istuu paremmin ja kauppojen valikoima on nyt minulle suurempi. Jaksan paremmin henkisesti ja fyysisesti, tunnen itseni kauniimmaksi.
Laihduttaminen on ratkaisu.
Siis hetkellinen ratkaisu kaikkiin niihin ongelmiin, joita ei ehdi ajatella kun keskittää ajatuksensa kaloreihin ja liikuntaan.
Mutta kun tavoite on saavutettu, onkin yhtäkkiä aikaa ja energiaa huomata ne ongelmat, joita laihduttamisella siirsi pois tietoisuudesta.
Aiemmin samaa voidaan tehdä sillä, että vain ajattelee laihdutusta. Että "pitäisi" tai "olisi parempi jos X kg lähtisi".