Pakko jakaa taksikokemus kanssanne :)
Olin aamulla menossa palaveriin ja hirmuisen kiukkuinen ja väsynyt. Tilasin taksin - kuskina olikin nuori ja komea mies. Mies kyseli heti ammattiani ja kun kerroin, hän sanoi arvanneensa. Kuulemma kannan itseni sellaisella arvokkaalla tavalla.
Juteltiin siinä sitten koko matka ja nauroin ihan vedet silmissä miehen juttuja. Lopuksi hän harmitteli sitä, kun olen varattu ja pyysi soittamaan taksin, jos käy niin, että miehen kanssa tulee ero. Meinasi laittaa puhelinnumeronsakin taksikuittiin :)
Kylläpä oli eri fiilis, ennenkuin nousin taksiin :)
Kommentit (16)
joku hapannaama tulee kertomaan sulle "totuuksia"...
Kyllähän se flirtti oikealla hetkellä kummasti piristää! :)
Varsin suorasukainen oli kyllä se chaföörisi!
Mutta teki sen niin sympaattisella tavalla, etten kokenut häiritseväksi :) ap
Varsin suorasukainen oli kyllä se chaföörisi!
Mäkin olen törmännyt pariin ehdottelevaan taksiin. Harrastaakohan mikään muu ammattikunta sit yhtä paljon asiakkaiden iskemistä?
Ne palomiehet selittää siinä sammutuksen lomassa, että "voin sit tän jälkeen ruiskuttaa sutkin"..
ja silti mies olisi vastannut niin ihan flirttailun vuoksi :) En usko, että ammatillani on tässä merkitystä. ap
Valaise, please.
kansanedustajaa tms. Ihmetyttää vaan, jos joku kansanedustaja on tällä palstalla :D
ilmoittaa taksikeskukseen. Muistan nuorena kuinka todella yrittivät käyttää hyväkseen (tyyliin jos tulisin kahville niin saisit puolet alennusta...tsiisus).
En vaan silloin tajunnut ilmoittaa moisesta.
Ja saa varmaan ap:n hyvälle tuulelle vielä jatkossakin kun asiaa muistelee. :-))
Eri asia on oksetustyyppien härskeillä jutuilla..
Ap osaa varmaan itse arvioida oliko siitä kyse. Mitään taksitarkastajalle ilmoittamaan.....
Ja saa varmaan ap:n hyvälle tuulelle vielä jatkossakin kun asiaa muistelee. :-))
Eri asia on oksetustyyppien härskeillä jutuilla..
Ap osaa varmaan itse arvioida oliko siitä kyse. Mitään taksitarkastajalle ilmoittamaan.....
Villakangastakki, joku huivi, korkosaappaat. Hiukset auki, mutta laitettuna. Takin alla oli mekko, mutta sitähän ei ulospäin näkynyt :)
ap
Kun sulla on hiukset auki mutta laitettuina, miten olet ne laittanut? Tai oota, teen tästä uuden aloituksen. On sen verran tärkeä kysymys.
kun oli niin vetoava :D