laihduin, mutta en ole tyytyväinen
Olen laihtunut vuodessa 20kg, 98kg->78kg. Olen 164cm pitkä, joten olen vieläkin ylipainoinen. Kuvittelin kuitenkin, että 20 kiloa on iso painonpudotus ja se muuttaisi jotain. Kimmokkeen pudottaa painoa sain näistä " jo 10% painonpudotus vaikuttaa terveyteen merkittävästi" jne.. mainoksista, joita näkee.
Kuitenkin, tunnen itseni edelleen yhtä lihavaksi kuin aikaisemminkin. Liikkuminen tms. ei ole yhtään helpompaa. Syön nyt siten, että olen joulusta asti pysynyt tässä painossa (ennen laihtumistani lihoin tasaisesti koko ajan). Olen tyytyväinen syömisiini tällä hetkellä. Minun ei tarvitse tarkkailla ollenkaan syömistäni tai painoani ja liikun kun huvittaa.
Kommentit (6)
voi kestää kauankin, että pitää itseään pienempänä... Sinuna kyllä laihduttaisin vielä lisää, sitten samalla opettelet nauttimaan uudesta koostasi, peilin eteen vain hymyilemään ja onnittelemaan itseään!
Jos et, aloita viimeistään nyt se. Jos harrastat, lisää tehoja. Takaan, että tulet viihtymään vartalossasi.
sinne vaatetangolle 44-50 vaikka pienempikin mahtuisi, se mieli tulee jossain perässä. ja mäkin suosittelen liikkumista, se kiinteyttää ja tekee olon hyväksi. punttisalia esim...
onnittelut tähänastisesta. mutta luulen kuitenkin, ettet ole vielä keventynyt tarpeeksi pystyäksesi nauttimaan tilanteesta. nyt jos pudotat 10kg, et voi välttyä näkyvältä muutokselta parempaan, niin ulkonäössä kuin tuntemuksissa.
joten anna mennä, pudota vielä toiset 10! kyllä se lähtee, kun lähti edellisetkin.
Itse olen laihtunut 25kg. Normaali painoon on vielä 15kg ja olo on yhtä läski kuin 115kg painossakin.
Ylipainoisilla on omanlaisensa ongelmat. Olin vastikään pienellä luennolla tästä aiheesta.