Kyttään kaupassa lestaadiolaisia
Kyllä on usko koetuksella kun hihnalta löytyy kortsuja, Harlekiinisarjoja, kynsilakkaa, hiusväriä, DVD-elokuvia jne. Tämmöinenkin oli vasta Zeppelinin Prismassa edessäni jonossa. Kyllä nauratti... :)
Kommentit (13)
tunnistaa ulkonäestö ja lapsikatraasta, sukunimestä. Kyllä se jättää naiseen muutamnan jäljen jos sillä on 18 lasta.
Paljon lapsia? Hiukset kiinni? Ei meikkiä? Kerroppas minulle miten tunnistat heidät?
ja voi sitä viinan määrää mitä kotiin kantavat...
Ihan näöltä kun joissain perheissä siskoksety/veljekset on niin kovin samannäköisiä. Ja osan tietää seuroista.
ja kaunistautuu, ei voi olla uskossa? Hmh... mielenkiintoista.
Eikä kai dvd oo syntiä? Eihän nettikään ole. Vain telkkari.
Kortsu on kyllä aika paha.
kuin mennä paikalliseen kirjastoon, jossa pienen kylän juoruämmät kertoo kaikille sinun lainaushistoriasi.
jos ap olisi lesta, se olisi selvästi vanhoillislesta.
Ihan oikeestikko joku kyylää mitä toinen ostaa kaupasta!? Ite oon kaupassa töissä ja mua ei ainakaan kiinnosta yhtään mitä kukakin ostaa :O
**Paitsi kyllä mä joskus ihmettelen ihmisiä, joilla on vara ostaa kaljaa, MUTTA ruoat hakevat kaupan roskapöntöstä ( Nähty monesti). EI muuten, mutta joutuuko ne lapsi parat syömään niitä Pilalle menneitä ruokia, jotka on ollu esim. +30 asteen lämmössä siel roskiksessa!!???
Jos lestaadiolaisena saarnaa toista ja tekee toista- tässä oli nääs kyse saarnamiehen vaimosta. Ja muut tuomitaan sitten esim. yhden olutpullon juomisen perusteella Helvettiin. Itse vedetään ahnaasti tupakkaa posket lommolla ja lapset on kylillä heitteillä. Et tälleen täällä Kempeleessä.Mietin että taisi varpaan kynsiin sitten laittaa sitä kynsilakkaan?
taidat olla joku vajakki?