Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmasti tän kylän ainoa, joka käy AV:lla

Vierailija
17.03.2012 |

AV-mammahan on hoikka ja hyvännäköinen, käyttää siistejä vaatteita ja pukee hyvin kasvatetut lapsensakin nätisti. AV-mamma tienaa yli 5000€/kk (netto), asuu omakotitalossa jonka pihassa seisoo kaksi autoa, joista toinen on tila-auto. Av-mamma ei tupakoi ja pitkäripaisen tuotteista käyttää ainoastaan punaviiniä, jonka jakaa lauantaina miehensä kanssa kun lapset ovat käyneet nukkumaan. Av-mammalla on myös koira, jonka jätökset hän siivoaa aina.

Minä olen se poikkeus joka vahvistaa säännön.

Ja miten olen tullut siihen tulokseen että olen kylän ainoa av-mamma. No, kaupungilla kävellessä vastaan tulee kaapuihin pukeutuneita tummaihoisia maahanmuuttajia, teiniäitejä rööki suunpielestä roikkuen tai maailmanparantajia pienessä laitamyötäsessä. Harmaan betonilähiön lenkkipolkuja kaunistaa koiranpaskaläjät, ihan kuin helminauha konsanaan. Ostarin kulmalla roikkuu parikymmentä tulevaisuuden toivoa, jotka räkii, kiroilee ja polttaa tupakkaa samaan aikaan kun viereisestä kuppilasta pari hyvännäköistä poliisisetää kantaa jokseenkin agresiivisesti käyttäytyvää nelikymppistä rouvaa.

Ai niin, asun Vantaalla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla