Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitejä on erilaisia, joillakin katoaa kokonaan oma persoona.

Vierailija
17.03.2012 |

Itse olen ns. Muotiäiti. Käyn kampaajalla, ripsienlaitossa, kynsienlaitossa, urheilen, haluan olla kaunis ja hoikka. Ulkonäköni on minulle tärkeä asia. Mieheni on komea, ja haluan itsekkin olla edustava hänen rinnallaan, minä olen Nainen, jolla on lapsi. Meillä on hyvä suhde ja ajatuksiimme ja tekemisiimme mahtuu muutakin, kuin lapsi.

Se ei tarkoita sitä, etteikö hoitaisi äidin velvollisuuksia niin hyvin, kun voi, se on vain yksi iso rooli tässä elämässä ja tärkeä sellainen. Vietämme välillä kahdenkeskeisiä aikoja mieheni kanssa, sillä minusta ei saa lihavaa pullantuoksuista äitiä tekemälläkään.

Joillakin ihmisillä äitiys kadottaa persoonan kokonaan, ei enää välitetä muista ihmisistä, puheenaiheena on vain omat lapset, miestäkin vain haukutaan. Mielestäni se kuulostaa ja näyttää ihan hirveeltä. On hienoa, että ajattelee lapsilähtöisesti, mutta tarviiko sen viedä koko persoonaa mukanaan?

Itse en jaksaisi työpaikoilla, kuin missään muuallakaan kuunnella jonkun vauvahörinöitä päivästä toiseen, jonka puheenaiheet ei poikkea mihinkään suuntaan.

Mua ällöttää lihavat ihmiset ja äidit, joita ei liikunta tai itsestähuolehtiminen enää kiinnosta, koska hankkivat sen miehen nimenomaan lapsentekoa varten, koska ei voida enää sieltä harakkaa muistuttavasta ulkonäöstä kuoriutua Naiseksi..

Pullamössöäidit, joiden ihailunkohde on vauvan paskainen oksettava perse tai oman tissin maito, niin pliis älkää tuoko nitä oksettavia juttuja muille, ketä ei kiinnosta tuommoiset oksetukset.

Onneksi itsellä on sellaisia äitistäviä, jotka tykkää sillointällöin bailata, pitää hauskaa, käydä yhdessä salilla, uimassa ja kauneushoitoloissa, sekä shoppailemassa, eikä aina ole puhe pikkupirkosta tai äitiydestä. Välillä voi niistäkin vaihtaa kuulumisia, mutta mua kiinnostaa ne kuulumiset, että miten koko perheellä menee, ei paskavaipan kuulumiset yksistään niinkään.. Parisuhde on perheessä aika tärkein tekijä, miksi koko perhe voi hyvin ja se, että äidillä on muutakin elämää ystävänä, vaimona ja omana itsenään.

Onneksi moni ei lähde kasvattaa lapsen syntymän jälkeen ihralla itseään ja rumalla ulkonäöllään, joka muistuttaa mummoa ja jututkin on muuta ku eritteistä jauhamista. Osataan pitää hauskaa ja olla muutakin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosiolisi ollut tehokkaampi vähän maltillisempana. Varsinkin tämä kohta oli huono:

"Mua ällöttää lihavat ihmiset ja äidit, joita ei liikunta tai itsestähuolehtiminen enää kiinnosta, koska hankkivat sen miehen nimenomaan lapsentekoa varten, koska ei voida enää sieltä harakkaa muistuttavasta ulkonäöstä kuoriutua Naiseksi..

Pullamössöäidit, joiden ihailunkohde on vauvan paskainen oksettava perse tai oman tissin maito, niin pliis älkää tuoko nitä oksettavia juttuja muille, ketä ei kiinnosta tuommoiset oksetukset."

Harjoittele vielä kirjoittamista, oikein ahkerasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi