Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva on kitissyt koko viikon ja miehellä on ollut yksi iso työjuttu.

Vierailija
17.03.2012 |

Koti on kuin pommin jäljiltä, kun vauva ei viihdy hetkeäkään lattialla ja nukkuu suunnilleen puolen tunnun pätkissä. Onneksi isäni lupasi tulla tänään siivoamaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten koita sinä jaksaa yksi rankempi viikko. Vauvani huusi (ei siis kitissyt) ensimmäiset 5 kk vatsaansa jokaisen syötön jälkeen pitkät ajat ja söi 3 tunnin välein myös yöllä. Väliajat pumppasin hänelle maitoa.

Nyt viimeiset kolme kuukautta vauva rähisee lähes koko hereilläoloaikansa, kun ei pääse tarpeeksi nopeasti liikkumaan. Rähisee lattialla, sitterissä, sylissä, sängyssä, vaunuissa, nälkäisenä, kylläisenä, unisena, pirteänä. Eli ilmeisesti hänen temperamenttinsa on tuollainen. Yritä siinä sitten tehdä mitään, kun vauva huutaa heti kun häntä ei viihdytetä. Miehen panos vauvanhoitoon on olematon. Hoitaa korkeintaan iltapuuron, yleensä ei sitäkään. Hän kyllä leikkii ja seurustelee vauvan kanssa, mutta iltaisin ei ehdi sitäkään kovin paljoa tehdä. Töiden jälkeen mies syö ja vie sitten koiran illan aikana pari kertaa lenkille (hänen koiransa, on niin villi ja voimakas, ettei kukaan muu pysty ulkoiluttamaan).

Tämä viikko on muutenkin ollut vaikea, sillä ensin minä olin 3 päivää yrjötaudissa. Sitten oksensi vauva ja minä hoidin toipilaana häntä. Ja kun viikonloppu olisi koittanut ja miehen hoitoapua luvassa, niin mies alkoi oksentaa. Aika poikki olen! Ja meille ei kukaan voi tulla auttamaan, sillä kukapa tänne tulisi yrjötaudin hankkimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla