Mummo teki oharit, ei tule saamaan kutsua lapsen synttäreille.
Sekakäyttäjä deekumummo teki taas ne kuuluisat oharit.
Soitteli pari viikkoa sitten ihan itse oma-aloitteisesti ja aikoi laittaa rahaa lapsen synttärilahjaa varten ja kutsutti itsensä lapsen syntymäpäiville.
Juu, eipä näkynyt rahaa, eikä sekakäyttäjämummosta ole mitään kuulunut.
Mutta eipä ole mummolla mitään asiaa lapseni syntymäpäiville, ei lahjan kanssa eikä ilman lahjaa.
Onneksi välimatkaa on 200km.
Kommentit (14)
mummon lupaamasta lahjarahasta enkä koko mummosta yli vuoteen, koska arvasin että deekumummo tekee oharit.
Sitä ihmistä lapseni ei onneksi koskaan tule tuntemaan, siitä pidän huolen.
ja itse deekumummo ehdotti, että laittaa rahana, koska ei kuulemma osaa ostaa sellaista lahjaa itse, jota lapsi on toivonut.
Aikoi laittaa rahan, jotta minä käyn ostamassa oikeanlaisen lahjan mummon nimissä, mutta olihan tämä arvattavissa.
mummon lupaamasta lahjarahasta enkä koko mummosta yli vuoteen, koska arvasin että deekumummo tekee oharit. Sitä ihmistä lapseni ei onneksi koskaan tule tuntemaan, siitä pidän huolen.
Eikö lapselle olisi kuitenkin tärkeämpää nähdä oma mummonsa kuin se että saa yhden lahjan lisää?
kuolleen, enkä hautajaisiin mene. Se ihminen ei ole olemassa minulle, lyön luurin korvaan seuraavan kerran kun soittaa.
Jos kuitenkin odottaa mummoa? Vai ajattelitko nyt eristää mummon jotenkin lapsen elämästä kokonaan, koska hän on seko?
Nähnyt deekumummon viimeksi 1,5 vuotta sitten, eikä tule näkemään enää ikinä.
toinenkin mummo, eikä tarvitse tietääkään.
välinpitämätönä, vaikkei mitään sekakäyttäjiä olekaan. Eivät tule edes kutsusta yo-juhliin, synttäreille, rippijuhliin. Appi kun joskus käynyt, on heittänyt karkkipussin kuin koiralle, ottanut lehden ja piiloutunut sen taakse ettei tartte puhua mitään.
Ymmärrän ihan hyvin ap:n tunnelmat. Olen pahoillani sun puolestas, täällä sama tilanne. Välimatkaa on alle 40 km mutta deekumummo näkee lapsenlapsiaan ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Aina ei "jaksa" tulla synttäreille, kun ne useimmiten pidetään viikonloppuisin ja silloin hän useimmiten lepäilee (sattuneesta syystä). Itsepähän valitsee.
kehtaa mihinkään perhejuhliin edes kutsua. Kuolatkoon keppana-opamox-kuosissa kotonaan, ei kaivata tenumummoa.
ja itse deekumummo ehdotti, että laittaa rahana, koska ei kuulemma osaa ostaa sellaista lahjaa itse, jota lapsi on toivonut. Aikoi laittaa rahan, jotta minä käyn ostamassa oikeanlaisen lahjan mummon nimissä, mutta olihan tämä arvattavissa.
En ole KOSKAAN ajatellut, että kutsun ihmisä lasten juhliin LAHJAn takia. Ihanaa, kun tulevat ja lapsi on ollut samaa mieltä. Ollaantoppuuteltu, että älkää tuoko mitään.. Saamme kyllä ostettua, mitä ainokainen tarvitsee.
lapsen synttäreillä. Paremmat synttärit saadaan ilman tenumummoa eikä tartte sitä akkaa mielistellä ja synttäreille kutsua, kun en ota siltä lahjarahaa vastaan.
Jos kusipää haluaa tenumummon kutsua, järjestäkööt synttärit lapselle tai laittakoot äitinsä järjestämään, minä en samoille synttäreille tenumummon kanssa osallistu.
Lapselle voin pitää kaverisynttärit parille kakaralle omalla kämpälläni.
Eli koska mummo ei anna rahaa, ei pääse synttäreille? Teilläkö on sinne sisäänpääsymaksu?