Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikänen tuo supermarjo on?

Vierailija
16.03.2012 |

Jos sillä pieni lapsiki... Kauhia kurttunaama, ainaki 50v?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oikeesti 48.

Vierailija
2/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Marjon arvostelua, hän on kyllä poikkeuksellisen hyvässä kunnossa ikäisekseem. Monet kolmevitoset, mitä ainakin täällä kotikaupungissani on, ovat "repsahtaneita harmaahiirulaisia".

Ja tiedättekö, Marjohan on hiihtäjä ja hyväksi hiihtäjäksi ei tulla ilman tavoitteelista, tiukkaa treeniä, joka vaatii luonnetta. Ihan erilaisra kuin joku salitreeni, vaatii paljon enemmän kivunsietoa ja sisua.

Veikkaanpa, että kovin monesta palstalla huutelevasta av-mammasta ei siihen rääkkiin olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Marjon arvostelua, hän on kyllä poikkeuksellisen hyvässä kunnossa ikäisekseem. Monet kolmevitoset, mitä ainakin täällä kotikaupungissani on, ovat "repsahtaneita harmaahiirulaisia".

Ja tiedättekö, Marjohan on hiihtäjä ja hyväksi hiihtäjäksi ei tulla ilman tavoitteelista, tiukkaa treeniä, joka vaatii luonnetta. Ihan erilaisra kuin joku salitreeni, vaatii paljon enemmän kivunsietoa ja sisua.

Veikkaanpa, että kovin monesta palstalla huutelevasta av-mammasta ei siihen rääkkiin olisi...

AP kysyi ikää ja sama kiinnostaisi minuakin.

t. 20v enkä taatusti kateellinen

Vierailija
4/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin häntä ensivilkaisulla n.45 vuotiaaksi. Kroppa on tosin hyvä.

Vierailija
5/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ihmisiä, jotka ovat hyvässä kunnossa. Ei tuo Marjo nyt mikään yli-ihminen ole :D

Minä olen 40 v ja juossut viimesen 10 vuotta maratoneja. Nyt olen viimesillään raskaana ja tarkotus on syyskuussa suunnata ruskamaratonille. Treenailun alotan heti, kunhan tästä mahasta pääsen. Ja viidennen lapsen saan. En ole missään vaiheessa päästänyt itseäni huonoon kuntoon. Mutta rakausaikana en ole mitään kontrolleja pitänyt. Syön kun on nälkä ja puntarilla en käy kuin neuvolassa.

Maratoneilla on paljon hyväkuntoisia naisia juoksemassa ja luulen, että niin on myös noissa hiihtotapahtumissa naisia hiihtämässä.

Vierailija
6/7 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ihmisiä, jotka ovat hyvässä kunnossa. Ei tuo Marjo nyt mikään yli-ihminen ole :D

Minä olen 40 v ja juossut viimesen 10 vuotta maratoneja. Nyt olen viimesillään raskaana ja tarkotus on syyskuussa suunnata ruskamaratonille. Treenailun alotan heti, kunhan tästä mahasta pääsen. Ja viidennen lapsen saan. En ole missään vaiheessa päästänyt itseäni huonoon kuntoon. Mutta rakausaikana en ole mitään kontrolleja pitänyt. Syön kun on nälkä ja puntarilla en käy kuin neuvolassa.

Maratoneilla on paljon hyväkuntoisia naisia juoksemassa ja luulen, että niin on myös noissa hiihtotapahtumissa naisia hiihtämässä.

Joo, mutta suurin osa niistä naisista juoksee maratonin yli neljän tunnin ja suurimmalla osalla hiihtotapahtumissa ei vauhti päätä huimaa. Noihin aikoihin riittä melkein pelkkä peruskuntoharjoittelu, joka ei siis ole mitenkään rankkaa tai sisua vaativaa. Marjohan on ollut maajoukkueringissäkin ja silloin harjoittelu on hieman erilaista, intesiteetti ja myöskin henkinen vaativuus hieman erilainen. Ja jos mietitään prosentuaalisesti ikäluokasta, niin suurin osa ei osallistu edes minkäänlaisiin "koko kansan tapahtumiin."

Vierailija
7/7 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo av:lla käynyt moneen kuukauteen :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme